אולה מטבח אולה

מאת: או-מד מדיקל ● צילום: או-מד מדיקל ● 16/5/2018 08:15 ● מה נשמע 548
במסעדת 'אולה' המקסימה, שכבר מזמן רכשה לעצמה חוג לקוחות נאמנים, לא נחים על זרי הדפנה וחושבים כל הזמן על דרכים לחדש ולשנות כדי שהנאת הסועדים תהיה מושלמת ● לאחרונה עברה המסעדה שיפוץ מסיבי ושיפרה את רמת הניראות והנוחות במסעדה ● הצבעים, הריהוט האלגנטי, המרחב בין השולחנות, המיזוג המושלם, האפשרות להתרווח על ספות נוחות או לבחור לשבת על כסאות סביב שולחנות או על הבר בקרבת הקיר שאריחים מברצלונה מקשטים אותו או במרפסת שלפני המסעדה, השירות המפנק, האוכל המצוין שתוכלו לבחור מתפריט השף או מאחד התפריטים החדשים שנוספו לו, כל אלו הופכים את הביקור ב'אולה' לחוויה מושלמת
אולה מטבח אולה

לתפריט השף של מסעדת 'אולה', שבו טיילנו על פני הגלובוס בביקורים קודמים, נוספו תפריטים חדשים שהופכים את השהייה במספר תחנות לטיול עומק - תפריט סושי בו  אפשר למצוא סושי מסוגים שונים בהמלצת הסושי מן, רולים בהרכבה עצמית, וספישלים כמו 'אולה', 'ספייסי אולה' ו- 'ווג'י אולה', ותפריט אסייתי בו מנות אסיתיות כמו: אורז, איטריות או פדתאי עם בשר בקר, עוף או עם ירקות, אגרולים, מרקים ועוד.

 

הגודל כן קובע


מעדיפים ליהנות מניחוחות הבשרים נוסח דרום אמריקה? ב'אולה' הלכו על זה בגדול, וכעת אפשר להזמין כאן כל סוג של בשר בקר או עוף, בכל משקל שתחפצו בו מתפריט הקצביה החדש. הגרילמן הדרום אמריקאי של 'אולה' יכין אותו בעבורכם. ב'אולה' החליטו להנגיש ולהוזיל את מחירי הארוחות,  ובמקום מנה גדולה אחת תוכלו להזמין מספר נתחי בשר שונים במשקל מופחת, לאכול קצת מזה וקצת מזה, ליהנות ממחירים מיוחדים,  ולהוזיל את מחיר הארוחה על ידי כך שתזמינו מנת בשר במשקל המתאים לכם. מי שלא מסוגל  להתמודד עם סטיק במשקל 200 או 300 גרם, יזמין מנה במשקל הרצוי לו מתפריט הקצביה. המחירים בתפריט הקצביה של 'אולה' מחושבים לפי מאה גרם והם ממש מצחיקים - תרצו לטעום מהקבב? מחיר קציצה במשקל 70 גר' הוא 16 ₪, אנטריקוט חתוך דק יעלה לכם רק 39 ₪ למאה גרם, או טלה צעיר ב- 55 ₪ למאה גרם, ויש גם פוקצה עם מבחר סלטונים ב- 15 ₪. אוהבים מנה גדולה? תשלמו לפי משקלה, ואם אתם אוהבים לאכול מעט או לנשנש, בחרו במנות הקטנות והמחירים בהתאם. 
מעדיפים אוכל טבעוני? ב'אולה' מציעים לכם תפריט שהוכן במיוחד לטבעונים שביניכם ובו מגוון מנות טבעוניות משובחות - פיצה אנטיפסטי, סלטים מגוונים, קרפציו סלק, פטריות ממולאות ועוד. 
ויש תפריט איטלקי או תפריט דגים - כל מה שאתם צריכים לעשות זה להחליט מה אתם אוהבים ולצאת לדרך.

 

 

תתפנקו בשתייה טובה


הצעה נוספת שלא תוכלו לסרב לה היא יין משובח שיוגש עם הארוחה. ב'אולה' הורידו את מחירי היין  ב- 50% וכעת תוכלו ליהנות כאן מבקבוק יין במחיר של החל מ-69 ₪ (פחות ממחירו בחנות) או כוס יין מעולה במחיר של החל מ- 19 ₪.
לקראת הקיץ שכבר נחת עלינו, הכינו לכם ב'אולה' מגוון קוקטילים קפואים כמו: מוחיטו, קפריניה, קיר רויאל, קוסמופוליטון, מרגריטה קפואה במחירים הנעים בין 28 ₪ ל-35 ₪.
מעדיפים משקאות קרים כמו לימנענע גרוס, אננס קפוא גרוס, פסיפלורה קפוא גרוס, תות קפוא גרוס? מאלו תיהנו כאן במחיר של 18 ₪ בלבד.
לא משנה כלל מאיזה תפריט תבקשו להזמין - מתפריט השף הכולל בתוכו מנות משובחות מהמטבח הספרדי, האיטלקי, הצרפתי, ההודי או האסייתי או שתבחרו להזמין מתפריט הקצביה או הסושי - האוכל תמיד יהיה טרי וטעים ומוגש באופן שלא רק החיך יהנה, כי אם גם העיניים.
בואו ל'אולה' ותיהנו ממסע קולינרי ברחבי העולם במחירים שתוכלו לעמוד בהם.


מסעדה כשרה
מיקום: תרשיש 7, בלב אזור התיירות.
פתוח: ימים א'- ה' 12:30 עד אחרון הלקוחות, שישי 12:30 עד שעה לפני כניסת שבת, מוצ"ש שעה אחרי צאת השבת עד אחרון הלקוחות. טלפון: 08-6325566. חניה: יש ויש גם חנית נכים.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש