זודיאק - חיזוי באמצעות קלפי הטארוט

מאת: רחל ארז ● צילום: או-מד מדיקל ● 16/5/2018 08:22 ● מה נשמע 548
שבועות - מוטיב המים
זודיאק - חיזוי באמצעות קלפי הטארוט

מזלות המים מתאפיינים ברגישות אינטואיטיבית גבוהה יותר מאשר שאר המזלות בגלגל המזל . לרוב ניתן יהיה לזהות מעין לחלוחית וברק יוצאי דופן בעיניהם וכן מבטם מעמיק חודר ולעיתים מרוחק וחולמני.
אנשי המים על פי קלפי הטארוט מופיעים בגביעים, וכמו שבחלומות מים מדברים על רגשות, כך כל מה שקשור למים מסמן את הצד הרגשי. 
מזלות סרטן, עקרב ודגים נשלטים על ידי יסוד המים. המאפיינים הבולטים למי שמושפע על ידי יסוד זה הם: עומק נפשי, אינטואיציה גבוהה, סודיות, מופנמות ונטייה למצבי רוח. מהות של רגשות ויחסים.
ההמלצה החמה ביסוד המים כגון אביר הגביעים כפי שהוא מופיע בקלפי הטארוט מציע הזדמנויות רגשיות ומדבר על איכות הטבע האנושי לאהוב ולהעניק. זוהי הזדמנות נאותה לשחרר שפיטה, הכחשה או הדחקה של רגשותינו ולתת ביטוי יצירתי בבהירות ובפתיחות.
מים הינם יסוד מטהר במהותם, על כן חג השבועות יכול להביא עימו היטהרות רגשית ופתיחה של דף חלק ונקי. המים מלמדים את אותה איכות של הטבע האנושי להעניק אהבה, לסלוח ולמחול. המים שוטפים הכל ומנקים.

 


הבעת רגשות כנה ואחראית לטבע הרגשי. עוצמת ריפוי של אהבה בלתי מותנית ושליטה בנאמנות הרגשית. זמן זה מקנה לנו כוח להביע את רגשותינו מתוך בהירות ו"ניקיון רגשי".
זהו זמן מתאים להביא את המאהב/ת שבתוכנו ללהט הלב ולתשוקות רגשיות עמוקות, אותן תשוקות שמציתות את הלב ומניעות אותנו קדימה. היכולת המדהימה של המים לנוע קדימה ובו בזמן להיות רפויים.
"אבן שחקו מים" נכתב בתורתנו החכמה והכוונה היא לכך שישנה הזדמנות לשנות דפוסים והרגלים התועלת שבהתמדה עיקשת מורה כי המים יכולים בסופו של דבר להמיס אבן כך גם רגשותינו. אותה אהבה ללא תנאי שנשכיל להרעיף על אהובנו תמיס כל מכשול.תיעול היחסים  בחיינו.
זהו זמן מתאים להתחבר לאובייקטיביות רגשית, קבלה וכנות. להתחבר להשתחררות רגשית. מומלץ לקחת את מוטיב המים כהשתקפות עצמית והתבוננות פנימה. כמו שלא ניתן לעצור מים או למנוע לגמרי את חדירתם כך האנרגיה הרגשית שלנו יכולה להיות בלתי נדלית אם רק נדע לתעל אותה נכון.

בחג זה קומו לשטוף כל רבב רגשי מעיק והתחילו דפוסים נקיים. אמצו אהבה ללא תנאי. בעיקר אהבה עצמית נקיה וטהורה.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש