חושד שבת הזוג בוגדת בך? כך תגלה את האמת...

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 13/6/2018 18:33 ● ערב ערב 2866
השחיקה שחווה מוסד הנישואין באה לידי ביטוי באחוזי גירושין ההולכים ועולים כמעט בכל ערי מדינת ישראל, בין היתר גם בעיר אילת רווית חיי הלילה, התיירות והבילויים, ולצד אלו גם ידיהם של החוקרים הפרטיים העמוסים לעייפה לרוב בעבודה, בעיקר על רקע חשדות לבגידות וחקירות אישות.
חושד שבת הזוג בוגדת בך? כך תגלה את האמת...

אחד הכלים המשמשים כיום רבים החושדים בבני/בנות הזוג הוא חוקר פרטי, אשר באמצעות ניסיון, מיומנות רבה ואמצעים טכנולוגיים שונים בכוחו לחשוף אמיתות מכאיבות אולם חשובות. ככלל, כאשר אחד מבני הזוג חושד בשני בנוגע לאי נאמנות לקשר הזוגי, מסתבר שחשדותיו מוצדקים, אם כי לא תמיד ידע לכוון לאמת במלוא עצמתה.

 

מתי כדאי לפנות לחוקר פרטי?

 

גברים רבים נוהגים לפנות לחוקרים פרטיים במטרה לחשוף את פעילות נשותיהם מחוץ לבית. חשוב לדעת כי עצם הפניה היא הצהרה הנוגעת ליחסי האמון ומערכת היחסים בין השניים, ולעתים בלי קשר לתוצאות החקירה תוביל למקום ממנו לא ניתן לחזור. יחד עם זאת, במידה וכלו כל הקיצים, והתסכול מן המשבר וחוסר האמון הוא גדול, לעתים עצם ידיעת האמת, קשה ככל שתהיה, בכוחה לשחרר ולהביא להקלה.

חשוב לדעת כי על פי חוק לבגידה אין מחיר כלכלי במעמד הגירושין, אולם מאחר ואנו חיים במדינת הלכה, בעיקר כאשר מדובר בנשים נואפות, יכול הדבר לשמש היטב את הגבר הנבגד הן בשאלת המשמורת, והן בשאלת ההסדרים הכלכליים והרכוש המשותף.

 

כיצד מתבצע מעקב אחר האישה?

 

חוקר פרטי הלוקח על עצמו לבצע מעקב אחר האישה, יצויד בציוד טכנולוגי מתקדם הכולל משקפות וציוד לראיה מרחוק, לראיית לילה ואף אמצעי תיעוד וצילום, שכן מעבר לידיעת האמת ישנה משמעות גם להוכחה. במרבית המקרים כאשר מדובר בבני זוג בוגדים לא יזדקק החוקר הפרטי לזמן ארוך להוכחת המעשה ולרוב ימים אחדים יספיקו.

כחלק מבצוע המעקב, חשוב לעבוד עם חוקר פרטי העובד על פי חוק בלבד, אינו מבצע האזנות סתר שאינן חוקיות וכל מידע שיתקבל ממנו יוכל להיות קביל בהמשך אל מול הערכאות השונות.

 

צעד ראשון במלאכה הנדרשת...

 

במקרים רבים הוכחת בגידה תהיה רק צעד ראשון בסדרה של חקירות, בניהן חקירות רכוש וחקירות כלכליות, במטרה לאתר נכסים והון המוסתר על ידי הצד השני. לבן/בת הזוג הבוגדים ישנה נקודת יתרון במידע, שכן במובן מסוים גם אם אינם מכוונים לשם, הם מודעים לסיום הנישואים הממשמש ובא, ונערכים במודע או שלא במודע, ליום שאחרי. די לגבר להיות נבגד ונעזב, ואין סיבה שלא יבטיח את עתידו הכלכלי באמצעות חשיפת המידע המלא אודות ההתנהלות האישית והכלכלית של רעייתו.

בבחירה של חוקר פרטי חשוב לבחור בחוקר מנוסה ואמין, אולם חשוב לא פחות מכך, דיסקרטי. ביציאה אל דרך של חקירות ופתיחת תיבות פנדורה לא ניתן לחזות מראש כיצד יתגלגלו הדברים וחשוב לדעת כי העבודה מתבצעת עם איש מקצוע מעולה, אולם לא פחות חשוב מכך עם אדם בעל ניסיון ורגישות מרבית לסיטואציה הרגישה.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש