צלילת היכרות באילת

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 17/7/2018 14:41 ● ערב ערב 2871
צלילה נמצאת בצ'ק ליסט שלכם אבל אף פעם לא ידעתם איפה כדאי לצלול, האם כל אחד יכול לצלול, ואיך כדאי להתחיל? במשפט אחד: צלילת היכרות באילת- כל אחד יכול!
צלילת היכרות באילת

 

מאיזה גיל מותר לעשות צלילת היכרות?

 

צלילת היכרות וצלילה בכלל, מותרת מגיל 8 ומעלה, בתנאי כמובן, שאתם מצהירים שאתם בריאים.

 

עם איזה צלילה כדאי להתחיל?

 

צלילת היכרות, כשמה כן היא, צלילה שנועדה להכיר את עולם המים המדהים שכולל חיות ים ממגוון סוגים ושוניות אלמוגים צבעוניות מהיפות העולם ואת חוויית הצלילה עצמה. צלילת היכרות באילת היא חוויה מדהימה ובדרך כלל נמשכת בין 30 ל45 דקות, שרק יגרמו לכם לרצות עוד.

 

מה כוללת צלילת היכרות באילת?

 

הצלילה כוללת התאמת ציוד צלילה לפי מידת הצולל, תדריך קצר לפני הצלילה הכולל: יסודות הצלילה, תקשורת מתחת למים והסברה על ביצוע פעולות פשוטות. לאחר מכן תיכנסו למים רדודים לתרגול, ומשם לצלילה לעומק של עד 6 מטרים! ברוב המקומות ניתנת האפשרות לצילום מתחת למים כדי שיהיו לכם תמונות וסרטונים למזכרת.

 

למה דווקא צלילת היכרות באילת ולא במקום אחר?

 

שונית האלמוגים של אילת היא מהמפורסמות בעולם, וזאת בגלל צבעוניות האלמוגים ועושר הדגה. אז אם כבר לצלול למה לא באתר צלילה הכי יפה בארץ?

 

לאחר שעשיתם צלילת היכרות באילת, הבנתם שהתאהבתם ובא לכם עוד?

 

יש לכם המון אופציות שונות ומגוונות איך להמשיך מכאן. לאחר צלילת היכרות באילת (או בכל מקום אחר) ניתן לעשות קורסים מקצועיים אשר יכשירו אתכם להיות צוללנים מוסמכים, איתם תוכלו לצלול בארץ ובחו"ל. תוכלו להתחיל בקורסים בסיסיים כמו כוכב 1 וכוכב 2, להתקדם לקורסים מתקדמים כמו צולל הצלה ומגיש עזרה ראשונה וקורס SDI DIVE MASTER שאתו תוכלו להדריך בעצמכם צוללים אחרים. בין היתר תוכלו לעבור גם התמחויות מסוגים שונים כמו: התמחות עומק, התמחות איזון, התמחות ניווט והרשימה עוד ארוכה.

מקווים שהבנתם שצלילת היכרות היא חוויה מדהימה ומומלצת, שלא נדבר על מרעננת בימות הקיץ הלוהטים של אילת, וכמובן מתאימה כמעט לכולם. ממליצים לכם לא לפחד או לדחות. פשוט להגיע ולעשות.


חדשות אילת