שלטים לעסקים- מחיר שכדאי לשלם!

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 17/7/2018 14:43 ● ערב ערב 2871
עסקים רבים, בין אם הם עסקים קטנים, בינוניים או גדולים, נוטים לזלזל בחשיבותם של שלטים לעסקים וזאת טעות חמורה. אז אם גם אתם בעלי עסקים וחושבים ששלטים לעסקים הם מיותרים- כדאי שתמשיכו לקרוא.
שלטים לעסקים- מחיר שכדאי לשלם!

 

מהם בכלל שלטים לעסקים?

 

שלטים לעסקים מתחלקים לשני סוגים עיקריים- שלטי חוץ ושלטי פנים. תפקידם של שלטי החוץ הוא למשוך תשומת לב ולהכווין את הלקוחות אל תוך העסק ותפקידם של שלטי הפנים הוא לכוון את הלקוחות בתוך העסק- אל הכניסה/היציאה, אל משרדים מסוימים ,שירותים, יציאת חירום וכד'.

 

חשיבות שלטים לעסקים

 

אז חוץ מלהכווין, לשלטים לעסקים יש עוד תפקיד חשוב- הכנסת שם המותג לתודעת הלקוח. על כל שלט פנים שמופיע בעסק שלכם כתוב גם שם המותג/ עסק. הלקוח הממוצע לא ייחס לכך משמעות, הדבר יראה לו לגיטימי ובפועל, השם רודף אותו בכל מקום בעסק, עם הלוגו, והוא נכנס לו לתודעה בלי שהוא שם לב. כך גם בשלט חוץ- שלט שיראה טוב (בהמשך נסביר גם מה הוא שלט שנראה טוב) ימשוך לקוחות והם יזכרו את השלט הזה לתקופה ארוכה.

 

אז מה הוא שלט טוב לעסק?

 

אחרי שהבנו שלשלטים לעסקים יש תפקיד חשוב בהכנסת שם המותג לראשם של הלקוחות, ולהכנסת לקוחות אל העסק, צריך להבין שרק שלט טוב ימלא את תפקידו. אז איך עושים שהשלט יהיה טוב?

  • במידה והעסק שלכם פעיל 24 שעות, או לפחות כמה שעות בשעות החשיכה, חשוב שהשלט שלכם יהיה מואר היטב. הוא יבליט את העסק ויבדיל אותו מעסקים אחרים באזור.
  • תלת מימד- שלטי תלת מימד לוקחים את השלט שלכם צעד אחד קדימה ומבליטים אותו מאוד.
  • צבעים- לרוב, צבעי השלט נבחרים על פי לוגו העסק אך כמובן ניתן לשנות ולשחק עם הגוונים שלהם. הצבע של השלט צריך להיות מזוהה עם העסק שלכם- כמו הM הצהובה של מקדונלד'ס.
  • צורה- צורת השלט לא חייבת להיות מרובעת קלאסית, ניתן לשנות את אותה, לעשות שלט אותיות (כל אות היא בנפרד), או כפי שאמרנו, תלת מימד.
  • סלוגן- שלט טוב מכיל סלוגן טוב וקליט שיהיה מזוהה עם העסק שלכם.

לסיכום, שלט לעסק הוא השקעה- אבל השקעה לטווח ארוך שתכניס לכם לקוחות. אל תוותרו עליה.  


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש