צימרים בצפון שישאירו לכם טעם של עוד

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 20/7/2018 17:08 ● ערב ערב 2871
זקוקים לשינוי אווירה? אתם מבלים בכל יום בדיוק באותה הדרך שכוללת כמעט תמיד עבודה וילדים? אם כך, אין ספק שאתם צריכים לעשות משהו כדי לצאת מהשגרה הזאת
צימרים בצפון שישאירו לכם טעם של עוד

לבלות כל הזמן בעבודה ולהיות מוקפים בדאגות זה לא משהו שאפשר להחזיק במסגרתו יותר מידי מעמד לאורך זמן. בנוסף לכך, כדאי לזכור שמידי פעם פשוט מגיעה לכם חופשה ואין ספק שצימרים באזור הצפון יוכלו לעשות עבורכם את העבודה. צימרים בצפון הרבה פעמים מכניסים את הנופשים לאווירת נופש כבר מהשנייה הראשונה, אז למה לחשוב פעמיים? זה ממש לא משנה אם אתם חולמים על חופשה זוגית, על חופשה עם כל המשפחה או על כל הרכב אחר של נופש. מה שבטוח זה שתחזרו עם טעם של עוד ותרגישו הרבה יותר רגועים אחרי בילוי כזה, אז למה לדחות אותו?

 

כך תבחרו לכם צימרים בצפון

 

המשימה הקשה באמת היא לא להחליט האם רוצים לנסוע לצימרים שונים בצפון, אלא לבחור את הצימרים הכי מפנקים שיש. כל אדם שמתארגן, לוקח חופשה וגם משלם עליה לא מעט היה רוצה לחזור עם טעם של עוד ולכן עולה השאלה איך מאתרים את הצימרים הכי שווים שיש? האם חובה להכיר אישית אנשים שכבר היו במקום? או שאפשר לבצע את החיפוש אחר צימרים בצפון גם בדרך אחרת? ההמלצה שלנו היא לעשות כמה בירורים במקביל, כמו לדוגמא:

  • לבדוק איך הצימר נראה בתמונות שלו אונליין
  • לבדוק איזה חוות דעת יש לגביו
  • לברר מה הגודל של הצימר
  • לבדוק האם הצימר כולל גם שטח חיצוני עם פינוקים מיוחדים כמו בריכה פרטית

ובנוסף, כדאי גם לבדוק האם האירוח כולל ארוחת בוקר, צהריים או אולי אפילו ערב. האם יש מטבחון בצימר שתוכלו לבשל בו? כדאי לבדוק את הפרטים הללו ולבחור בצורה כזאת את המקום שהסיכויים שתחזרו ממנו יותר מרוצים יהיו יותר גדולים.

 

כמה עולה חוויה כזאת ללילה?

 

קשה לדבר על צימרים באזור הצפון, הדרום או המרכז ולא להזכיר את שאלת המחירים כי כולנו יודעים שבילוי כזה יכול להיות גם לא זול. משמעות הדברים היא שכאשר אתם מחפשים צימרים בצפון, כדאי יהיה גם לברר מחיר. כדאי שתדעו: צימר בצפון – מחפשים כאן, וכאן גם מגלים מחירים ללא תחרות. אם חשבתם לרגע שכדי להבטיח שהחופשה תהיה חלומית אתם צריכים לשלם עליה הון עתק, כדאי שתדעו שהיום זה כבר ממש לא כך. העניין הוא שהיום יש הרבה מאוד צימרים שונים ולמעשה בעליהם מתחרים ביניהם על כל לקוח. זה אומר שהרבה פעמים ניתן יהיה למצוא צימרים עם מחירים מאוד אטרקטיביים, אז למה לשלם מחיר מלא? המבצעים הטובים מגיעים לפעמים אפילו לחמישים אחוז כך ששווה לעשות בדיקה מעמיקה בנושא.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש