ילקוטים וחוזרים ללימודים

מאת: דוברות עיריית אילת ● צילום: דוברות עיריית אילת ● 29/8/2018 17:38 ● מה נשמע 563
כמדי שנה גם השנה, העניק האגף לשירותים חברתיים בעירייה, ילקוטים מאובזרים לכ-150 תלמידי כיתות א'–י"ב, אשר יד הוריהם אינה משגת לרכוש עבורם את הציוד הנדרש לקראת שנת הלימודים
ילקוטים וחוזרים ללימודים
מחלקים ילקוטים

150 הילקוטים נתרמו על ידי תורם שביקש להישאר אנונימי. את היוזמה ומבצע החלוקה אירגנה גם השנה, המחלקה להתנדבות באגף לשירותים חברתיים, בניהולה של אמירה אדרי. הילקוטים והקלמרים חולקו על ידי העובדים סוציאליים באגף. מעבר לתרומה קיבלו המשפחות גם סל מוצרי חלב תרומת מחלבת יוטבתה.
חלק מהמשפחות הגיעו ובחרו בעצמן את הילקוטים והציוד וחלק אחר קיבל באמצעות העובדות הסוציאליות באגף לשירותים חברתיים בעירייה. החלוקה עצמה בוצעה ביד רוז'ה - צרכנייה לחלוקת מזון למשפחות מטופלות רווחה ע"ש רוז'ה לב ארי, מנהלה הראשון של קניון מול הים. יד רוז'ה המנוהל על ידי אמירה אדרי פועל זה 20 שנה בעזרת מתנדבים ומפעיל מספר תוכניות במהלך השנה, ביניהן חלוקת שמיכות בחורף, קמחא דפסחא, שיפוצי בתים ותיקונים קלים, חלוקת סלי מזון לבתי וותיקים וחוזרים ללימודים.
מעבר ל – 150 הילקוטים, חילק גם השנה ארגון רוטרי אילת, 50 ילקוטים נוספים ובתוכם תכולה הכוללת: מחברות, דפדפות, קלמרים, עפרונות ומגוון צבעים, דבק, מספריים, מחוגות עבור תלמידים ממשפחות מעוטות הכנסה אשר אינן מוכרות ברווחה. 
התיקים נמסרו למנהלות אשר יחלקו אותם לתלמידים נזקקים וזאת בהתאם להכרות הצוות עם התלמידים. "פרויקט זה מתקיים מספר שנים והיה מרגש לראות את השמחה וההערכה בהם התקבלו חברי הרוטרי בבתי הספר", ציינה חגית שילה ממועדון רוטרי אילת. 


חדשות אילת - ערב ערב באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש