איך אפשר לשמור על פנים נקיות?

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 2/9/2018 13:16 ● ערב ערב 2878
הפנים שלנו הם ה"וויטרינה" שבה אנשים מסתכלים. הפנים שלנו מאפשרים לאחרים וגם לנו לגלות את סימני הגיל, קמטי צחוק או דאג, כמו גם אם אנו עייפים, טרודים או מודאגים. בשל כך חשוב שתמיד נדע לטפח את עור הפנים ולדאוג להזנתו.
איך אפשר לשמור על פנים נקיות?

אחת הדרכים לטיפוח מסוג זה היא שמירה על פנים נקיות, כאשר מהלך זה נועד להגן על העור מפני שומנים ולכלוכים, כמו גם מפני זיהומים ומפגעי מזג האוויר והסביבה.

 

אבל כיצד אפשר לשמור על עור פנים נקי? הנה כמה טיפים טובים:

 

שימוש בסבון טבעי – כדי לנקות את הפנים על בסיס קבוע, חשוב גם במקלחת וגם בשטיפת הפנים בבוקר להשתמש בסבון טבעי כמו גם שיש לרכוש פילינג טבעי לניקוי הנקבוביות . את פעולת ניקוי הפנים יש לבצע את הפעולה של ניקוי הפנים באמצעות פילינג 3 פעמים בשבוע. הקפידו לנקות ולשטוף את הפנים בשעות הבוקר והערב, תוך שאתם שוטפים את הפנים גם אחרי חשיפה לחיידקים וזיהום.

טיפול פנים – רצוי מידי שלושה חודשים לגשת אל קוסמטיקאית טובה לטיפול פנים מקצועי אך טבעי. טיפול כזה גם יסייע לנקות את הנקבוביות מפני נקודות שחורות או פצעונים, הוא יטהר את עור הפנים על ידי פילינג מקצועי ולבסוף יוזן במשחות אצות וחומרים פעילים המכילים אנזימים להמרצת העור והגמשתו.

החלפת ציפית הכרית – חשוב כדי לשמור על ניקיון הפנים תוך שאתם מקפידים לשים לב כי אתם מחליפים כמעט בכל יום את ציפית הכרית שלכם. כרית נקייה תסייע להפחית זיהומים באזור הפנים ותפתור בעיות של אקזמה, אקנה ושאר מחלות עור.

שימוש במסיר איפור – לעולם אל תלכו לישון עם איפור על הפנים! חשוב אחרי יום עבודה או ערב שבו התאפרתן להסיר את האיפור, רצוי על ידי שטיפת הפנים במים חמימים וסבון טבעי. אם אתם עייפים מידי מכדי לשטוף את הפנים, שימו מגבונים לחים ליד המיטה ונקו עמם את הפנים.

השלמת הטיפול – חשוב להשלים את הטיפול לניקוי הפנים על ידי סרום טבעי. סרום טבעי שבו תמציות ליקופן עגבניות יגן על עור הפנים, יעורר אותו יסייע בתהליך הניקוי ויקנה תחושה נעימה ואוורירית לעור הפנים.


חדשות אילת - ערב ערב באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש