כשרוצים להתחדש ריהוט גן עודפים מציע את הטוב ביותר

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 7/9/2018 13:13 ● ערב ערב 2878
אחת לכמה זמן רוצים להתחדש בריהוט איכותי שמרענן את הבית ומה טוב יותר מאשר ריהוט גן יוקרתי ואלגנטי שמוצע לנו בשלל דגמים וסגנונות ובמחירים מעולים?
כשרוצים להתחדש ריהוט גן עודפים מציע את הטוב ביותר

אוהבי מציאות מסוגלים לשוטט שעות בשווקים עתיקים ברחבי העולם או בחנויות של עודפים שבפינותיהן מתחבא היצע מגוון שכבר יצא מהמלאי. דווקא שם אפשר למצוא דגמים יפהפיים שמדברים לטעם שלכם במחירים ששווים את הסחורה. ריהוט גן עודפים הוא אחד התחומים שבהם יש הכי הרבה מציאות בגלל המגוון הגדול שנזקקים לו בארץ שמשית וחובבת אירוח כמו שלנו. רוב הסיכויים שבחנות זו תמצאו את הריהוט שמתאים להתחדש בו בכל עונה, ותיהנו מהאיכות שלו.

 

טרנדים שהופכים לווינטג'

 

עיצוב הוא שילוב של טעם, סגנון ועין טובה לפריטים מעניינים. הרבה ממה שהיה מקובל פעם הופך לווינטג'י ואיכותי ואת זה אפשר לראות רק בחנויות שמציעות מלאי גדול של קולקציות מעניינות. זה קיים גם באופנה אבל בחנות רהיטים יש הרבה יותר סיכוי למצוא מציאות כאלה, משום שדווקא שם יש עודפי ריהוט ישנים משנים עברו. בהחלט מעניין לראות גם כיצד טרנדים נושנים שהיו אופנתיים פעם נטמעים ברקע וחלקם מקבל נופך מעניין של וינטג' דווקא.

 

מציאות יוקרתיות במחירים נוחים יותר

 

לחובבי עיצוב מושבעים אין ספק שכל שיטוט בחנות רהיטים יוקרתית תניב להם מציאות איכותיות עם עיצוב מוקפד וחומרים מעולים. רק שם יוכלו למצוא רהיטי גן שישמשו אותם שנים מבלי שיקרה להם הבלאי המהיר שמאפיין רהיטים מייצור לא איכותי. מחיר נוח של ריהוט גן עודפים, יחד עם מציאת פריטים נדירים שמשלימים לכם את הקו העיצובי, הם בין השיקולים שכדאי לקחת בחשבון כאשר מחפשים רהיטי גן יפים לחצר שלכם.

 

כל בית צריך מרפסת מרוהטת

 

גם במרפסות הישראליות העכשוויות תוכלו לרהט בנוחות בעזרת ריהוט גן עודפים. תוכלו למצוא שם את הפריטים הבאים:

  • מערכות ישיבה נוחות ומרווחות מחומרים שונים, כולל עץ, אלומיניום וראטאן. מערכות הישיבה יתאימו גם למרפסות קטנות יחסית.
  • פינות אוכל והסיבה לאירוח של חברים ושמפחה. פינות האוכל יכולות להיות עם שולחן אוכל רגיל או שולחן קפה וכורסאות סביבו. הבחירה שלכם תתאים לכל סגנון חיים.
  • קונכיות וספות שונות להתרווחות נינוחה, לכל מי שמחפש את הסגנון המשוחרר והקליל. כולן מרופדות בספוג נעים ובריפוד מבדים מעולים שאינם מתבלים במהירות.

בחנות רויאל גרדן מציעים בפינת העודפים את הריהוט היוקרתי והאיכותי שמיוצר אצלם, כך שכל אחד יוכל למצוא בקלות כל מה שיתאים לטעמו, לסגנונו ולתקציבו.


חדשות אילת - ערב ערב באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש