טיפים לשמירה על המזרן

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 13/9/2018 10:27 ● ערב ערב 2879
רכשתם מזרן חדש? חשוב שתשמרו עליו היטב! כאן תוכלו למצוא טיפים לשמירה על המזרן כדי שישמש אתכם לאורך זמן.
טיפים לשמירה על המזרן

 

אפקט הסיבוב

 

אחד הטיפים הטובים ביותר שבאפשרותנו לתת לכם לשמירה על המזרן שלכם הוא הפיכתו מדי פעם בפעם מהצד העליון אל התחתון למשך תקופה. כך תאפשרו לכל אחד מהצדדים שלו להתאוורר עד לפעם הבאה שתחזרו לישון עליו. כמו כן, מומלץ גם להפוך את חלק הראש וחלק הרגליים כדי לשמור על האיזון של המזרן.

 

שימוש במגן מזרן

 

אם אתם מחפשים טיפים לשמירה על המזרן ויותר מזה, כאלה שהם גם קלים ופשוטים ליישום, קבלו את הטיפ הבא! יש החושבים, שמגני מזרן נועדו רק לילדים קטנים ובעיקר בשלבי הגמילה מחיתולים. אבל האמת היא, שמגני מזרן מיועדים לכל המזרנים ולכן הם גם מגיעים בכל הגדלים.

מגן המזרן, כשמו כן הוא ומטרתו היא לשמור על המזרן שתחתיו על ידי יצירת שכבת הפרדה בין המזרן לבין כל מה שמעליו. בין אם מדובר על אנשים שישנים עליו ובין אם מדובר על הצטברות של אבק או לכלוכים אחרים. בנוסף, בשונה מהמזרן עצמו, את מגן המזרן קל מאוד לכבס ולנקות.

 

המגן התחתון

 

אם עסקנו בשימוש במגן מזרן, ששומר על חלקו העליון של המזרן, חשוב גם לדבר על חלקו התחתון ועל השמירה עליו. אם כן, טיפ חשוב נוסף הוא לשים שכבת מגן, בדרך כלל סדין ישן, על בסיס המיטה וליצור חיץ בין בסיס המיטה לבין המזרן. כך תוכלו לשמור על חלקו התחתון של המזרן מפני שריטות, הנגרמות על ידי בסיס העץ של המיטה ובעיקר כאשר מקפידים להפוך אותו בהתאם לטיפ הראשון.

 

שואב המזיקים

 

שואב האבק שלכם הוא גם שואב מזיקים לכל דבר ועניין! המזרן שלכם צובר עם הזמן הרבה מאוד אבק ולחות וכך מגיעים גם חיידקים רבים, שנשארים אצלכם במזרן עד שתנקו אותו. לכן חשוב להשתמש בשואב האבק הביתי גם לשאיבת המזרן והדבר נכון גם אם אתם משתמשים במגן מזרן.

 

קפיצים – לנוחות בלבד!

 

יש טיפים לשמירה על המזרן, שהם קלים יחסית לביצוע, אבל לא תמיד רוצים כל כך ליישם אותם. לדוגמה, קפיצי המזרן יכולים להסב לילדיכם אושר גדול. אבל קפיצה על המזרן עלולה להזיק לתפרים של המזרן וגם למילוי שלו. לכן, למרות העונג הטבעי של הילדים מקפיצה חוזרת ונשנית על המזרן ולמרות התענוג שבצפייה באושר שלהם, מומלץ בחום שלא להסכים לכך וכך לשמור על המזרן שלכם לאורך זמן.

 

בחירה נבונה

 

הטיפ החשוב ביותר מכל אותם טיפים לשמירה על המזרן, בהם עסקנו עד כה, הוא בחירה נבונה של המזרן. אם כן, חשוב במיוחד לרכוש מזרן איכותי, שיהיה פשוט יחסית לתחזוקה. אחד הפרמטרים החשובים ביותר הוא בחירת מזרן של חברה ידועה ומוכרת כדוגמת פולירון וכך תוכלו לישון בשקט לאורך הרבה מאוד שנים.


חדשות אילת - ערב ערב באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש