מה זה קורס ממונה בטיחות והאם זו אופציה עבורכם?

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 26/9/2018 10:41 ● ערב ערב 2881
רבים מאיתנו חושבים על קורסים שונים שהם יוכלו לעשות כדי לשפר את מעמדם בחברה שבה הם עובדים או פשוט כדי לפתוח לעצמם עוד ועוד דלתות של תעסוקה. לכן ברור מדוע גם אתם תוהים לגבי העניין הזה, כי מי מאיתנו לא היה רוצה לדעת שיש לו כמה שיותר אפשרויות ואופציות מעניינות?
מה זה קורס ממונה בטיחות והאם זו אופציה עבורכם?

רבים מאיתנו חושבים על קורסים שונים שהם יוכלו לעשות כדי לשפר את מעמדם בחברה שבה הם עובדים או פשוט כדי לפתוח לעצמם עוד ועוד דלתות של תעסוקה. לכן ברור מדוע גם אתם תוהים לגבי העניין הזה, כי מי מאיתנו לא היה רוצה לדעת שיש לו כמה שיותר אפשרויות ואופציות מעניינות? לכן, אם גם אתם מתעניינים בכל מה שקשור לבטיחות בחברה, במפעל או במקום העבודה שלכם, מדוע שלא תעשו קורס מסודר בתחום הזה? בצורה כזאת תוכלו בעתיד לקבל את התפקיד הנכבד והחשוב של ממונים על הבטיחות ואין ספק שזה ישפיע על המשכורת החודשית שלכם. קורסים כאלה אומנם יספקו לכם אחר כך עבודה עם הרבה יותר אחריות, אך מצד שני, זה גם יכול להיות מעניין יותר ואין ספק שגם המעמד שלכם בארגון ישתפר. לכן זה ברור מדוע כל כך הרבה אנשים חושבים על האפשרות הזאת ושווה גם לכם לעשות זאת.

 

למי זה יכול להתאים?

 

כאשר בוחנים לעומק את השאלה מה זה קורס ממונה בטיחות, מגלים שקורסים כאלה יכולים להתאים ללא מעט אנשים. למעשה, בפועל אנחנו רואים שברוב המקרים קהל היעד מורכב מאנשים שהם:

  • טכנאים
  • הנדסאים
  • מהנדסים
  • בעלי תואר ראשון במדעי הטבע והטכנולוגיה

מבחינת התכנים עצמם שמועברים בלימודים, אנחנו רואים שמדובר על תכנים רבים ומגוונים כי המטרה היא כמובן שיהיה לסטודנטים כמה שיותר רקע וידע. היקף הקורס כולל 25 מפגשים חד-שבועיים, מה שאומר שגם ניתן לשלב אותו בקלות עם אינספור פעילויות אחרות שעוסקים במהלך השבוע. במילים אחרות, זה שלא שאתם צריכים לעזוב את העבודה שלכם כדי ללמוד קורס של ממונה בטיחות כי תוכלו לשלב אותו ללא כל קושי עם העבודה ועם שאר המשימות הרגילות.

 

מקום מצוין לקורסים כאלה

 

כמובן שאת התחום הזה אתם יכולים ללמוד היום בלא מעט מקומות, מה שמעורר את השאלה כיצד נכון יהיה לבחור בית ספר מוביל. אם יש משהו בטוח, זה שאם אתם כבר משקיעים מהזמן שלכם, מתשומת הלב וגם מהכסף, הרי שתרצו לעשות הכול כדי לקבל תמורה מלאה. לכן, מעבר לכך שצריך לענות על השאלה מה זה קורס ממונה בטיחות, צריך גם לבחון לעומק איפה רוצים ללמוד זאת. קורס ממונה בטיחות בשנקר זו בחירה נהדרת כי אם יש בית ספר שמוכר וידוע בתחום הזה – זה בית הספר שנקר. משמעות הדברים היא שאפילו אם אחרי הלימודים האלה תרצו למצוא לעצמכם עבודה במקום אחר ולא במקום שבו אתם עובדים מזה שנים, זה לא יהיה מורכב כמו שאולי אתם חוששים. עם תעודת סיום לימודים מבית ספר כמו שנקר כל הדלתות פתוחות בפניכם ולכן כדאי שתרשמו ללימודים עוד היום.


חדשות אילת - ערב ערב באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש