צימרים עם כלבים – ליהנות מחופשה משפחתית עם חברכם הטוב

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 28/9/2018 11:02 ● ערב ערב 2881
מתכננים לצאת לחופשה בקרוב ותוהים מה לעשות עם הכלב? האם אתם מגדלים כלב ומחפשים צימר ידידותי לכלבים? ובכן, כל מי שמגדל חיות מחמד יודע כי תכנון חופשה עם כלבים אינו דבר של מה בכך. רוב בתי המלון, הצימרים ובתי ההארחה בארץ אינם מאפשרים למשפחות ולזוגות להגיע עם חיית המחמד שלהם, לרוב בגלל חשש כי הכלב יגרום לנזקי רכוש בחדרי האירוח ובגינה ויגרום למטרד עבור שאר האורחים.
צימרים עם כלבים – ליהנות מחופשה משפחתית עם חברכם הטוב

הפתרון הוא לחפש צימרים המאפשרים לאורחים להגיע עם כלבם וליהנות מחופשה משפחתית מפנקת ומהנה, יחד עם הכלב האהוב. ישראלים רבים אינם מסוגלים לדמיין חופשה ללא כלבם האהוב. הכלב נחשב לחברו הטוב של האדם משחר ההיסטוריה האנושית, ורבים מסרבים להשאיר את חיית המחמד בפנסיון כלבים או עם דוג סיטר שהכלב לא מכיר.

 

לא מתפשרים על צימר עם כלבים

 

ישראל ידועה כמדינה בה חיים חובבי כלבים רבים, ביניהם צעירים (רווקים ורווקות), זוגות צעירים, משפחות עם ילדים ובני גיל הזהב. ניתן לראותם מטיילים להנאתם עם הכלב בגינות ציבוריות, ברחובות העיר ובחיק הטבע, אך כל חובבי הכלבים מתמודדים עם בעיה דומה – מה לעשות עם הכלב כאשר יוצאים לחופשה.

מי שמגדל כלב ומעוניין לצאת לחופשה חייב לבחור באחת מ-4 אפשרויות:

  • בחירת צימר עם כלבים המאפשר נופש עם הכלב האהוב ומציע את כל התנאים הנדרשים לכלב ולבעליו.
  • בחירת פנסיון כלבים באזור המגורים.
  • הזמנת שירות של דוג סיטר בבית הלקוח, כך שהכלב נשאר בביתו, בסביבה המוכרת לו, וזוכה לטיפול מסור מאדם מקצועי ואמין.
  • תיאום עם אחד השכנים או החברים להוצאת הכלב לטיולים ארוכים בזמן החופש ולמילוי קערות המים והאוכל.

רוב בעלי הכלבים מעוניינים לצאת לחופשה יחד עם הכלב האהוב הנחשב לבן משפחה לכל דבר ועניין. עם זאת, רוב המקומות חוששים מכך ומסרבים בתוקף להביא את הכלב לחופשה. יש מקומות המציעים חדרי אירוח עם גינה פרטית ומלונה לכלב בחצר, מקומות אחרים מציעים תנאים ידידותיים יותר והכלב יכול לישון יחד עם בעליו בחדר האירוח.

 

איך לאתר צימר ידידותי לכלבים?

 

כדי ליהנות מחופשה עם הכלב יש לחפש צימר ידידותי לכלבים. מומלץ להחליט היכן מעוניינים לנפוש ובהתאם לכך קל יותר להתמקד בחיפוש אחרי צימר עם כלבים. במידה ורוצים נופש בצפון הירוק והפסטורלי כדאי לחפש באתרים המתאימים צימר עם כלבים בצפון, אפשר לבצע חיפוש מהיר גם בגוגל ובשאר מנועי החיפוש.

כיום, בעידן הרשתות החברתיות קל יותר למצוא צימרים ומקומות אירוח המאפשרים להגיע לחופשה עם הכלב. ישנם גם פורומים של חובבי כלבים בהם ניתן להיעזר ולקבל המלצות על צימרים, מלונות, מתחמי קמפינג ובתי הארחה הנחשבים לידידותיים לכלבים, ובהתאם לכך קל יותר לקבל החלטה ולבחור מקום מתאים.

כדאי לדעת כי באתרים המובילים לבחירת פתרונות לינה ואירוח בחופשות בארץ יש פילטרים שונים, ביניהם גם פילטר למציאת חופשה עם כלבים. כך ניתן לסנן בקלות בין התוצאות ולקבל רשימה של צימרים ידידותיים לכלבים. לאחר סינון ראשוני כדאי לגלוש לאתר של כל צימר כדי לבדוק האם הכלב יכול לישון בחדר, מהם התנאים במקום, האם יש לקשור את הכלב בזמן החופשה ואיזה ציוד להביא.

כמו כן, אין לוותר על שיחה טלפונית עם בעלי הצימרים כדי לוודא כי המידע באתר אמין ועדכני. חשוב לשאול שאלות כמו האם יש חצר גדולה וסגורה שהכלב יכול לשהות בה בלי לחשוש שיברח בקלות מהגינה, האם יש משק חיות ליד הצימר, האם יש בעיה של תנים באזור וכדומה.

 

חופשה עם כלבים בצימר איכותי ומפנק

 

כלב הוא חיית מחמד נבונה ורגישה, ישנם כלבים המתקשים להתרגל למקום חדש לכן הם עלולים לנבוח, להשתולל ולא להישמע לפקודות הבעלים. כלבים אחרים נינוחים וכל עוד הם צמודים לבעלים שלהם הם מתנהגים ללא כל בעיה והם נהנים מהחופשה יחד בצפון, בדרום ובכל מקום אחר.

חשוב לדעת כי צימר ידידותי לכלבים מציע תנאים מושלמים לחופשה, לכלב ולבני המשפחה. לרוב, המקום מציע חצר גדולה ומטופחת עם מדשאות ועצים, כך הכלב יכול לבלות מחוץ לצימר בלי לברוח, וליהנות מריחות חדשים, מטיולים רגליים ממושכים בשמורות הטבע הקסומות ומבילוי משותף עם כל בני המשפחה. גם לכלב מגיע לצאת לחופשה ומומלץ לקחת אותו לצימר וליהנות מנופש פעיל וחווייתי, ומשלל חוויות משותפות.  


חדשות אילת - ערב ערב באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש