האוהל של יוסוף – מקום מושלם מול הים

מאת: אביבה דקל ● 24/10/2018 16:45 ● ערב ערב 2888
ב'חוף אלמוג', במקום בו המדבר נושק לים, הקים יוסף את האוהל הבדואי שלו, ואם אתם רוצים לחגוג אירוע מיוחד או סתם לבלות עם משפחה או חברים על כוס קפה ונישנושים וסיפורי מדבר מופלאים – 'האוהל של יוסוף' הוא המקום המושלם לעשות זאת
האוהל של יוסוף – מקום מושלם מול הים

צילום: באדיבות האוהל של יוסוף

יוסוף הגיע לאילת לפני שנים, התאהב בה והחליט שזה יהיה ביתו ומאז הוא כאן – תושב אילת לכל דבר, אבל באוהל הבדואי שהקים על חוף ים סוף הוא משמר את קסמי המדבר, מתרפק עליהם ומארח אילתים או אורחים מהצפון ומעניק להם טעימה מההווי הבדואי.

האוהל היה התחנה האחרונה במפגש של יוסוף עם עולם התיירות, ושם תמצאו אותו עד היום. המפגש הראשון שלו היה כשעבד במשך עשר שנים והשיט תיירים בסירות זכוכית, והחליט שתיירות זה בדיוק מה שהוא רוצה ותיירות באילת היא בדיוק בשבילו. אחרי סירות הזכוכית, הוביל מספר שנים טיולי גמלים בנחל שלמה ואז הקים את האוהל הבדואי ב'חוף אלמוג', שמארח מדי יום אילתים אוהבי נוסטלגיה ותיירים מכל העולם.

 

 

עם השנים הפך 'האוהל של השייח יוסוף' לאטרקציה תיירותית מקובלת ומבוקשת על ידי צעירים וצעירים בנפש, אשר עדיין זוכרים את סיני והגעגועים אליה מביאים אותם ליוסוף. ב'אוהל של יוסוף' הם חולמים על המדבר מול הים האדום ושמורת האלמוגים ונהנים מהבריזה הנושבת מן הים, מפיתות שמכינים במקום על הסאג' בתוספת לבאנה עם שמן זית, זעתר וטחינה. כל מי שמגיע אליו לאוהל מקבל יחס אישי חם ומרגיש מיד בבית.
 
יוסוף הוא איש מיוחד ויש לו תובנות רבות על החיים, ורבים פונים אליו כשיש להם בעיה עם בן/בת הזוג או כשמתעוררת מחלוקת בין חברים ויודעים שסביר להניח שיוסוף יוכל לייעץ להם ולהעניק להם מעט מחכמת המדבר.
 
האוהל פתוח לאירועים של עד מאה משתתפים, בין אם זה ימי הולדת, ערבי גיבוש או כל אירוע אחר, בו נהנים המשתתפים מאירוח בדואי של קפה טוב, פיתות, טחינה ולבאנה ועישון נרגילה. גם ימי הולדת לילדים עושים כאן באווירה מיוחדת, וילדי בתי הספר באילת והילדים מהצפון המטיילים להר צפחות אף הם מגיעים לאוהל ועל שתיה קלה ונשנושים, שומעים סיפורים על אורח חיי הבדואים ונהנים מאגדות ומסיפורי מדבר מפי יוסוף.
 


יוסוף מתגעגע לאילת של פעם, לשמחה, לחברות ולאהבה למקום - אווירה אותה הוא משמר באוהל שלו - אווירה של חברות וחופש. כמו בעלי עסקים רבים באילת, גם יוסוף סובל מהפלישה של הרכבים הרבים המגיעים לאילת רק כדי להשאיר את הרכבים שלהם ועוברים לסיני.

"אילת עדיין נהדרת, אבל זה לא כמו פעם, פעם לא היה כאן שום דבר שירגיז אותי, אבל עכשיו יש ויש דברים המרגיזים אותי", הוא מפרט, "לדוגמה: בכל חג, מגיעים אנשים, מחנים את הרכבים שלהם בחניה המיועדת לעסקים שבמקום, עוברים לסיני ומשאירים מגרשי חניה פקוקים, ואורחים המגיעים לעסקים כמו המצפה התת ימי, מועדוני הצלילה, הסופרמרקטים, 'ארומה' ים סוף, 'האוהל של יוסוף' ואחרים, לא מצליחים למצוא חניה ועוזבים את המקום. הרכבים החונים של אלה שעברו לסיני נהנים מחנייה חינם ופוגעים בפרנסתם של העסקים שלהם חנייה זו מיועדת", אומר יוסוף ומבקש שמישהו ירים את הכפפה ויטפל בבעיה.

אבל בעיות לחוד ובילויים לחוד, ואם אתם מחפשים להעביר יום או ערב באווירה מיוחדת, 'האוהל של יוסוף' מחכה לכם ב'חוף אלמוג' מול שמורת האלמוגים.
ליצירת קשר 050-5503826.


חדשות אילת - ערב ערב באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש