הפותח הנודע בקפה, עלי באסטי חוזה: ''ראש העירייה הבא של אילת הוא דובי כהן''

מאת: מסחרי ● צילום: או-מד מדיקל ● 24/10/2018 16:49 ● ערב ערב 2886
אחרי שחזה את רצח רבין חודש לפני המקרה, חזה את חיסול המהנדס יחיא עייש בשנת 1996, את נחיתת המטוס האיראני בשנת 95 ואפילו התקשר בלילה, עוד לפני היוודע דבר בחירתו של גבי קדוש לראש עיריית אילת וברך אותו: "מזל טוב, ניצחת", חוזה עכשיו עלי באסטי, הפותח הנודע בקפה ששמו הולך לפניו בכל הארץ, כי מי שינצח בבחירות הקרובות באילת הוא דובי כהן: "יש הרבה רמאות ושקרים מסביב", הוא מזהיר
הפותח הנודע בקפה, עלי באסטי חוזה:  ''ראש העירייה הבא של אילת הוא דובי כהן''

מאז היה בן 8 ובמשך 60 שנה חוזה עלי באסטי, תושב אילת ב - 30 השנים האחרונות עתידות. בשנים עברו עלה עלי באסטי לכותרות בזכות שורה של תחזיות בהן פגע בול למטרה. בין השאר הוא חזה את רצח רבין, את חיסול המהנדס יחיא עייש, את בחירתו של בוש לנשיאות ארצות הברית בשנת 2000. הוא גם היה האיש שחזה שאהוד אולמרט, אז מתמודד לראשות עיריית ירושלים ירוץ בהמשך לראשות הממשלה וגם יזכה. באסטי היה האיש שהתקשר בשעה 22:00 בליל הבחירות בשנת 1992 לגבי קדוש עוד לפני היוודע תוצאות הבחירות ובישר לו- "מזל טוב, ניצחת". 

 


עוד נקשר שמו של באסטי לחטיפתה ורציחתה של הצעירה חנית קיסוס כשאמר לאביה בשידור רדיו כי גופת בתו, חנית, זרוקה בבאר מים כלשהיא. לפני חמש שנים כשדובי כהן רץ לראשות העירייה מול מאיר יצחק הלוי הוא חזה שמאיר ינצח ואת זה הוא ראה גם בבחירתו של יצחק הלוי בקדנציה הראשונה, אלא שהשבוע, חמישה ימים לפני הבחירות לראשות העירייה, מבהיר עלי באסטי כי מי שינצח הפעם בבחירות יהיה דובי כהן. "ובגדול.אני רואה שהוא הבן אדם הכי הכי מתאים לתפקיד במצב בו העיר מצוייה", הוא מסביר. "דובי בנה את החיים שלו מאפס במו ידיו. יש לו ראש ענק והוא האיש היחיד שיכול עם הניסיון שלו והידע שלו בתחום העסקים והכלכלה להצעיד את אילת קדימה". מבהיר באסטי נחרצות אך מסייג: "הבעייה הגדולה שאני רואה מסביב הרבה רמאות ושקרים. מההתחלה ראיתי שיהיה קשה מאוד בבחירות האלו. יש הרבה אנשים שרוצים להיות ראש העיר אבל הם לא מתאימים. הם אולי טובים, אבל לא טובים לאילת ולמה שהעיר צריכה".

באסטי שמתגורר באילת מזה 30 שנה מבהיר כי הוא אוהב את אילת ויתן מדמו למען העיר והצלחתה. זו גם הסיבה שהיה לו חשוב לפרסם את מה שחזה, וכמו שעלי חוזה זה בדרך כלל גם קורה. "אני רואה שמאיר עשה את שלו. הוא לא יכול לקדם עוד את העיר. דובי מנגד יכול לקדם את העיר פי חמש מהמקום בו היא נמצאת היום. אין מה לעשות אילת תקועה ויעידו על זה כל בעלי העסקים בעיר. דובי הוא אדם ישר, אדם שאומר אמת וכל שקל שייצא מקופת העירייה יידעו בדיוק לאן הלך. הוא האדם המתאים והטוב ביותר לעיר במצבה התקוע הנוכחי. הוא יכול לעשות לעיר רק טוב בענייני כסף ומנהל".

 

 

על המועמד שלמה ביטון הוא אומר: "אני רואה שהסביבה שלו לא טובה. יש שם הרבה בעיות . אם הוא יהיה ראש עיר אני רואה הרבה בלאגן. הממשלה תאלץ להתערב".

לשאלה באיזה שלב דובי ינצח אומר באסטי: "כבר בסיבוב הראשון, אבל אנשים צריכים לראות את האמת ולא להאמין לשקרים ולרמאויות שמפזרים מסביב. אני לא מקורב לאף אחד, לא מפרסם את הדברים האלו בשם אף אחד, אלא רק בגלל שאילת באמת חשובה לי וגם הצלחתה. כבר כמה חודשים שאני רואה את התמונה הזו, בחירות לא פשוטות עם הרבה שקרים מסביב, ועכשיו, רגע לפני, היה לי חשוב לפרסם את זה כדי שאנשים לא יעשו טעויות. העיר בסכנה והיא עלולה להיפגע קשות אם תיעשה כאן בחירה לא נכונה.
תושבי אילת חייבים לראות את האמת". (מ)


חדשות אילת - ערב ערב באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש