סקופ – נעלי אופנה עילית

מאת: סימונה סולומון שאואט ● צילום: חיים דוד ● 31/10/2018 14:15 ● מה נשמע 572
רשת נעלי SCOOP מתמחה בייבוא ושיווק נעליים, תיקים ואביזרי אופנה ופונה לקהל יעד צעיר ולכל המשפחה ● כיום, מונה הרשת כ- 70 סניפים בפרישה ארצית ● החנויות מעוצבות בסגנון צעיר וססגוני ומציגות קולקציה טרנדית ואופנתית המתאפיינת במראה סופר עכשווי ועדכני בהתאם למגמות האופנה העולמיות במחירים אטרקטיביים ובמבצעים ייחודיים ● קולקציית חורף 2018-2019 כבר כאן – אז למה אתם מחכים?
סקופ – נעלי אופנה עילית

לפני כשלוש שנים, נפתחה בבניין ה'ספירל' על טיילת אילת חנות 'סקופ' והביאה לעיר את הבשורה שאפשר לקנות גם בעיר הדרומית נעלים, מגפיים, אביזרי אופנה, תיקים ומזוודות במחירים שווים לכל נפש. לאחר מכן, נפתח סניף נוסף במתחם התחנה המרכזית, ממש במרכז העיר לנוחות כולם.

רשת נעלי 'סקופ' היא הרשת המובילה בארץ בתחום נעלי הדיסקאונט. באילת, כמו בכל הארץ, קשה לספור את אלפי הלקוחות שכבר פקדו את אותה וממשיכים לפקוד מדי יום, גם בזכות המחירים ללא תקדים, וגם בשל העיצובים המקסימים. 

'נעלי סקופ' מציגה את הקונספט העיצובי החדש של הרשת, המתאפיין בסגנון מודרני, נקי וצעיר, בצבעי לבן ושמנת, המתכתב עם מגמות האופנה הבינלאומיות. על הקירות הלבנים ממוקמים לכל הגובה מדפים, עליהם מוצג המגוון הרחב של הנעליים המתחלפות מדי שבוע, עובדה אשר נועדה לתת מענה לטעמו האישי של כל לקוח, במחירים אטרקטיביים ושווים לכל נפש. המחירים באילת הם הנמוכים בכל הרשת, שכן כאן נהנים הלקוחות מהעובדה שאין מע"מ, מה שמוזיל אפילו יותר את מחירי המוצרים בעוד 17%. עובדה זו גורמת לכך שלא אחת מגיעים לכאן לקוחות מהצפון ומהמרכז, הרוכשים במקום נעליים ותיקים בכמות גדולה, ומשסיימו את הקניה, הם רוכשים גם מזוודה, כדי לחזור איתה הביתה כשהיא מלאה במוצרים שרכשו. מה גם שב'סקופ' יש גם מגוון מזוודות יפות וזולות להפליא.

 

 

בסניפים האילתים, כמו בכל סניפי 'סקופ', אפשר לרכוש מוצרי הנעלה לכל המשפחה: נעלי נשים, נעלי גברים וגם נעלי ילדים. קולקציית נעלי הנשים מתאפיינת במגוון רחב ביותר לכל שעות היממה, בהתאם לטרנדים של מעצבי העל הבינלאומיים. בקולקציית נעלי הגברים ניתן למצוא נעליים אלגנטיות, ספורטביות ונעלי קז'ואל, ובקולקציית הילדים ניתן למצוא את כל הדגמים שילדים אוהבים.

ניתן להצטרף ולהיות חבר מועדון ולהנות ממבצעים, ואת תושבי אילת מפנקים ב'סקופ' באופן מיוחד, כאשר ניתנת להם הנחה נוספת של 10% בהצגת תעודת תושב.

'סקופ' אילת הוא עסק משפחתי בכל המובנים – בניהול, ביחסים בין העובדים וההנהלה וגם ביחס החם שמקבלים הלקוחות, בעיקר מפנקים כאן את תושבי אילת, שכולם מכירים את צחי רום יליד אילת, מהימים שלפני יציאתו המוקדמת לגמלאות מעיריית אילת.  

בואו להתרשם מקולקציית החורף – 2018-2019 שהגיעה לחנות. ובנוסף – להנות ממבצע 1 + 1 מתנה (לחברי מועדון או למצטרפים חדשים/הזול מביניהם/אין כפל מבצעים, הנחות והטבות, תקף לדגמים המשתתפים במבצע). מבצע נוסף: סניקרס ילדים החל מ- 29.90 ש"ח לחברי מועדון ולמצטרפים חדשים. תקף לפריטים המשתתפים במבצע.

סניף 1: שביל פעמי שלום 9, בנין הספירל,  ליד הגשר בטיילת הצפונית. טלפון: 08-9283555. 
סניף 2: תחנה מרכזית אילת, שד' התמרים 1
טלפון: 08-6363351


חדשות אילת - ערב ערב באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש