למה חשוב כל כך להסיר ריחות רעים ושתן משטיחים בהקדם?

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 8/11/2018 00:35 ● ערב ערב 2887
הבית שלנו הוא מבצרנו, הוא יכול להעיד הרבה על האישיות שלנו, על הלך החיים, על התחביבים ועל טעמינו האישי. כמו כן, העיצוב שלו והפריטים שנכיל בו יספקו גם מידע אודותינו, עד כמה טעמינו משובח ואיכותי ומה מידת הניקיון שלנו וכו'.
למה חשוב כל כך להסיר ריחות רעים ושתן משטיחים בהקדם?

שטיח שיעטר את החלל של הבית שלנו הוא מראה שיכולה לשקף הרבה על סוג הדיירים. במידה והשטיח נקי ונעים לעין ומזמין רביצה עליו, אפשר להסיק שהדיירים הם אנשים נקיים, מסודרים וכו'. אך במידה והשטיח מסריח ומדיף ריח רע בכל החלל, יהיה ניתן להסיק שהדיירים מוזנחים וניקיון הוא לא בראש סדר העדיפויות שלהם ואולי אפילו מדובר באנשים שלא מתחשבים בזולת. לא תמיד הערכה זו תהיה נכונה אבל אין ספק שריח רע משטיח עשוי לדחות כל מי שנמצא בסביבת השטיח.

 

הגורמים לריח רע בשטיח    

                                                                                

במידה ונודף ריח רע מהשטיח חשוב יהיה לנסות לאתר מה מקור הריח. ריחות יכולים להגיע ממגוון סיבות: מעובש שקיבל השטיח אולי מגורם אחר בבית, או מחלל סגור ולא מאוורר לאורך זמן, לעיתים שטיח ספוג בשתן מחיית המחמד או מילדכם הקטן, יכול להיות גורם מהותי לריח, גם כמות מים גדולה שנשפכה על השטיח ולא יובשה כראוי יכולה להיות גורם לריח רע. במידה וזנחתם הסרת כתם מהשטיח של מזון, חלב, קפה וכו' הם עשויים גם לגרום בשלב כלשהו לריחות לא נעימים שקשה להסיר אותם.  

 

החשיבות בהסרת הריח בהקדם         

                                                             

הריח הרע מהשטיח שלכם יפר את כל השלווה בחלל וככל שתמהרו להסיר את הריח שנוצר בשטיח שלכם כך הוא יבטיח אוויר צח ונקי. במידה ותתמהמהו יהיה קשה להסיר את הריח כיוון שהוא יידבק לכל הסיבים של השטיח ויהיה קשה למגר את הריח במצב כזה. לכן מומלץ בכל מצב שבו אתם מכתימים את השטיח או שגורם אחר מכתים את השטיח בכתם, במים או בכל מזיק אחר, לטפל בזה במידי.

 

כיצד מעלימים ריחות?         

                                                                                    

הסרת ריחות רעים מהשטיח ניתן להעלים באופן יעיל מיד בעת היווצרותם. במידה והכלב שלכם השתין או ילדכם פלט על השטיח יש לנקות את מיד הכתם בספיגה ולאחר מכן למהול מים חמים עם חומץ ולספוג שוב את האזור. כמו כן, ניתן לשים מעט אבקת כביסה ובאמצעות מטלית לחה לספוג את אזור הכתם. במידה וכל זה לא צלח, חברה המתמחה בתחום ניקוי שטיחים שעושה שימוש במכונות ובחומר לניקוי שטיחים תוכל להיות המענה עבורכם.  


 

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש