הצבעת אי אמון מצד הציבור ברכבים חשמליים ואופניים חשמליות

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 8/11/2018 10:31 ● ערב ערב 2887
פעמים רבות קורה שדברים טובים בעלי פוטנציאל אדיר כושלים בגלל בעיות לכאורה צדדיות. גם אם קיים ברשותכם מוצר מוגמר באיכות גבוה ביותר, תמיד קיימת האפשרות שהוא לא יצליח בשל אי אמון הציבור במוצר שלכם
הצבעת אי אמון מצד הציבור ברכבים חשמליים ואופניים חשמליות

בשנים האחרונות ניתן לומר כי הדבר מורגש ביותר. גם אם קיים ברשותכם מוצר מוגמר ברמה גבוה בכמה רמות מעל כל מתחריו, במידה והציבור לא יאמין באותו מוצר, הוא פשוט יחווה כישלון חרוץ. אחד הגורמים לאמון הציבור במוצר מסוים הוא האיכות שלו מה שלכאורה על פי נתון זה בלבד אמור להפוך כל מוצר איכותי למצליח וכל מוצר לא איכותי לכושל, אך בפועל המצב שונה לחלוטין. הגורם השני אשר משפיע רבות על דעת הציבור הוא שיווק המוצר. במידה ותדעו לשווק את המוצר שלכם נכון והוא גם יהיה באמת איכותי, ניתן לומר כי בסבירות גבוהה מאוד אתם על הגל. אך זכרו, במידה והמוצר שלכם איכותי מאוד אך לא משווק כראוי, סיכויים סבירים כי המוצר יכשל, כמו כן במידה והמוצר שלכם כלל אינו איכותי אך משווק כראוי, סיכויים סבירים כי המוצר יצליח וישגשג.

 

שיווק לקוי

 

אחד פיתוחים היותר טובים ומשתלמים עבור הציבור בשנים האחרונות זה הפיתוח של מערכות הרכבים בצורה חשמלית. בדומה ל אופניים חשמליות כלומר רכבים אשר נעים על ידי חשמל בלבד ללא גל צורך במילוי דלקים. הרכבים החשמליים החדישים מציגים יתרונות רבים ומשמעותיים מאוד על פני אלה אשר מוכרים לנו כיום, הרכבים אשר מונעים על ידי דלק. אל כפי שאמרנו לעיל, גם במידה וקיים ברשותכם מוצר מנצח אשר אתם בטוחים וסומכים על איכותו הגבוהה, הדרך להצלחתו עוד ארוכה מאוד. במידה ולא תשווקו את המוצר שלכם כראוי, הוא כנראה יכשל בשל העובדה הפשוטה כי הוא אינו יגיע מספיק לאוזני רוכשים אשר יעזרו לכם לעודד את הצלחתו של המוצר. הרכבים החשמליים וסוגי אופניים חשמליות על אף כל החידושים והיתרונות הרבים חווה כישלון גדול מאוד כאשר הם פרצו אל שוק התחבורה לפני שנים בודדות. הרכבים החשמליים לא שווקו כראוי מה שגרם לאנשים רבים להישאר באזור הנוח שלהם, באזור בוודאות. על כן מעט מאוד אנשים ניסו להתחדש עם הרכבים החשמליים מה שגרר את כישלונם.


חדשות אילת - ערב ערב באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש