אפשרות ההתניידות הזולה ביותר בעיר

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 8/11/2018 10:34 ● ערב ערב 2887
לא אחת קורה כי אנו נעים על ידי הרכב הפרטי שלנו לבד, ללא ניצול מקסימלי של המקום הקיים ברשותנו שהוא בעצם של חמישה אנשים. בעצם אנו תופסים מקום בכביש של חמישה אנשים, משלמים דלק לפי חמישה אנשים וכן תקועים בפקקים בשל גודל הרכב הפרטי שלנו, חמישה אנשים כזכור למרות שאנו זקוקים רק לחמישית מקום
אפשרות ההתניידות הזולה ביותר בעיר

במידה והיינו יכולים לנצל רק את המקום שלנו, מקום בודד ברכב הפרטי שלנו, כנראה שהיינו משלמים חמישים מחיר על הדלק, היינו תופסים חמישית מקום על הכביש וכן היינו נעים בפקקים ביתר קלות בשל גודלו הקטן של הרכב שלנו. אך מציאות זו לא קיימת כיום. כיום במידה ותרצו לצאת לנסיעה ברכב הפרטי תאלצו לנוע ולשלם כאילו אתם חמישה אנשים בדיוק, לא חבל? אז זהו שאמנם חמישית רכב לא קיים כיום אבל ללא ספק קיימת אפשרות לא פחות כדאית ואף דומה מאוד.

 

האופניים החשמליים

 

נראה כי במידה ואתם צריכים להגיע למקום מסוים באזור העיר בה אתם גרים, להוציא את הרכב הפרטי לא כל כך מומלץ. בעיית הפקקים המצויה כיום ברוב ערי ישראל מקשה רבות על הנהגים להתנייד בזריזות ממקום למקום בתוך העיר. כמו כן גם אם הצלחתם למצוא דרך חלופית לאזור שאתם צריכים שאף אחד לא מכיר, ללא פקקים כלל, קיימת בעיה נוספות ומשמעותית לא פחות, מצוקת החניות. על פי רוב בערי ישראל קיימת מצוקת חניות קשה אשר מהווה אף היא סיבה מספיק טובה להשאיר את הרכב הפרטי בבית. אז מה בכל זאת ניתן לעשות? מהי הדרך הטובה ביותר להתניידות עירונית? האופניים החשמליים! האופניים החשמליים מציגים יתרונות משמעותיים מאוד להתניידות עירונית בדיוק כדוגמת חמישית הרכב שציירנו לעיל בפתיחת הדברים. אופניים חשמליים אפילו טובים יותר מדוגמת חמישית הרכב לעיל בשל העובדה כי הם נעים על ידי חשמל בלבד. עובדה זו תחסוך לכם כסף רב אשר מתבזבז מידי יום על דלקים. כמו כן חשוב לומר כי חיסכון הדלקים הוא לא רק כלכלי אלה גם סביבתי.


חדשות אילת - ערב ערב באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש