תהליך של אופטימיזציה בעידן שבו שולטים כלים דיגיטליים

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 8/11/2018 10:57 ● ערב ערב 2887
המסחר הדיגיטלי הוא תהליך שהולך ותופס תאוצה, כפי שכולנו כבר יודעים. בעשור האחרון יותר ויותר סניפים של רשתות מובילות סוגרים את שעריהם, כך גם עסקים קטנים ובינוניים שא השכילו לבנות אתר אינטרנטי מכובד ואפקטיבי מוצאים את עצמם במקום רע מאוד מבחינה עסקית וכלכלית
תהליך של אופטימיזציה בעידן שבו שולטים כלים דיגיטליים

 

הקשר בין התפתחות המדיה הדיגיטלית ותחום קידום אתרים

 

המסחר הדיגיטלי הוא תהליך שהולך ותופס תאוצה, כפי שכולנו כבר יודעים. בעשור האחרון יותר ויותר סניפים של רשתות מובילות סוגרים את שעריהם, כך גם עסקים קטנים ובינוניים שא השכילו לבנות אתר אינטרנטי מכובד ואפקטיבי מוצאים את עצמם במקום רע מאוד מבחינה עסקית וכלכלית. לעתים גם לאחר בניית האתר, פיתוחו והעלאתו לרשת עדיין נשארים חללים גדולים של ירידה משמעותית בהכנסות. רבים ממנהלי החברות נמצאים במצב של חוסר יכולת לנתח לעמוק את הגורמים שהביאו לכישלון, ולכן מצויים בעמדה בעייתית שאין לה מוצא. אז מה באמת חסר לאותם עסקים על מנת שימריאו כלפי מעלה אל עבר הקשר החיובי עם הלקוחות הפוטנציאלים? במרבית המקרים התשובה היא חד משמעית. לא נעשה להם תהליך שך אופטימיזציה עבור מנועי החיפוש. הרעיון המרכזי העומד בתשתית האופטימיזציה מניח, כי כדי ליצור תנועה אורגנית איכותית לתוך האתר וכדי למקסם את דירוגו בפני מנועי החיפוש חייב האתר לעבור תהליך מקצועי ויעיל של אסטרטגיה לשם מיתוגו מחדש.

 

למה כל כך חשוב לבצע אופטימיזציה למנועי החיפוש כדי להצליח?

 

ראשית, הנתון הבסיסי הוא שכיום, בעידן שלנו המסכים שולטים בחיינו, איש אינו מתכחש לנוכחות המסיבית של האמצעים הדיגיטליים בכל תחום וכמובן גם בתחום המסחר, השיווק והפרסום. כך, בכל יום ממוצע נכנסים בכל רחבי העולם מעל מיליארד בני אדם לרשת האינטרנט לשם חיפוש או העברת מידע. הפלטפורמה הבלתי רגילה הזאת נחשבת החשובה מכל שיטה אחרת שיכולה להביא ליצירת קשר אינטראקטיבי בין בני אדם ובין בני אדם לעסקים ולשירותים. לכן, בכל יום שבעל עסק לא מצליח להכניס באופן יעיל את העסק שלו לתודעה של הגולשים הרבים, הוא למעשה מפסיד כסף רב באופן פוטנציאלי. רוב הפעולות המקוונות שמבצעים בני האדם מתחילות בחיפוש באחד ממנועי החיפוש הגדולים, לרוב גוגל. אבל לא רק. בני אדם מרחבי העולם מקלידים בשורת השאילתה של אחד ממנועי החיפוש וממתינים שברירי השנייה על מנת לקבל את התשובה. מנועי חיפוש אלו יכולים להיות: גוגל, יאהו, יוטיוב, בינג ועוד. ההזדמנויות העסקיות שקיימות, בזמן שמיליארדי אנשים עשויים למצוא את אתר העסק דרך מנועי החיפוש הן בלתי נתפסות. חברות קידום אתרים מצליחות בעזרת ידע והבנת המערכת לאפשר חשיפה גדולה יותר לאתר.


חדשות אילת - ערב ערב באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש