תשלום ועד בית לאורך השנה

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 16/11/2018 06:57 ● ערב ערב 2888
אחד מתפקידיו של ועד הבית הוא לבצע גביה של דמי ועד הבית מכל דיירי הבניין המשותף. חברי הועד מבקשים בדרך כלל מהדיירים להכין בתחילת השנה 12 המחאות דחויות עבור כל השנה כדי שלא יצטרכו לבצע גביה בכל חודש.
תשלום ועד בית לאורך השנה

 

גבית דמי הועד מהדיירים

 

מהלך הגביה אינו פשוט, לדיירים לוקח זמן רב להכין את תשלום ועד בית , וכך צריך להגיע אליהם שוב ושוב ולהזכיר להם להכין את ההמחאות. חלק מהדיירים מתחמקים מתשלום דמי הועד בגלל כל מיני סיבות ואחרים הגרים בדירות שכורות מנסים גם הם לא לשלם.

נוכח הסיטואציות המתישות והלא נעימות, מומלץ לפעול בשיטה חדשה והיא גבייה באמצעות כרטיסי אשראי. הרי לרוב הדיירים יש כרטיס אשראי ולכן אפשר להקל עליהם ולבצע גביה קלה ופשוטה.

 

גביה באמצעות כרטיסי אשראי

 

בעידן המודרני חלה עלייה משמעותית בתשלומים שונים באמצעות כרטיסי אשראי ואפשר באמצעות אפליקציה ייעודית לבצע גביה חודשית ושנתית גם של דמי ועד הבית.

 

היתרונות של גביה באמצעות כרטיסי אשראי

 

חוסכים מהדיירים את כל ההתעסקות עם ההמחאות, הזמנת פנקסי המחאות מהבנק, רישום 12 המחאות, דבר שלא קל עבור אוכלוסיות רבות כמו השכנים המבוגרים.

השימוש בכרטיסי האשראי מייתר את הצורך לעבור שוב ושוב אצל כל הדיירים ולבקש מהם להכין את תשלום ועד בית.  

 

כל נושא הגביה מתרכז בחברת הניהול

 

חברת הניהול היא זו שאחראית לביצוע מלוא הגביה מכל הדיירים בכל חודש, הם אלה שנמצאים בקשר מתמיד עם הדיירים, מזכירים להם לבצע תשלום ועד בית  ומוודאים כי מלוא הכספים הועברו במועד. נציגי חברת הניהול מעניקים שירות יעיל ממשרדם ועונים על כל שאלה בנושא התשלומים לועד הבית.

 

הטכנולוגיה החדשנית

 

בזכות הטכנולוגיה החדשה, מופקת באופן אוטומטי קבלה לכל לקוח המעביר תשלום כך שאין התעסקות עם קבלת האישור על התשלום, כל שכן מקבל את הקבלה הנדרשת למייל האישי שלו.

 

אתר האינטרנט של הבניין

 

באתר האינטרנט אפשר לראות בשקיפות מלאה את מצב הגביה מכל דיירי הבניין. מי שלם ומי עדיין לא ביצע את הוראת התשלום. כך לא מביישים את הדיירים שמתעכבים ולא רושמים את שמם על לוח המודעות דבר מביך ולא נעים .

 

תשלום ועד בית  

 

הדיירים נכנסים לאתר האינטרנט דרך הטלפון הסלולרי או המחשב הביתי ומבצעים את התשלום במועד ובשעה הנוחה להם ללא עלויות נלוות . הביקורים של חברי הוועד בדירות לא קורים יותר, כך שיש לשכנים שקט מהביקורים התכופים שקרו בעבר.

אין ספק שהשיטה החדשה לתשלום ועד בית היא מצוינת, מקלה הן על השכנים והן על חברת הניהול . במקרים חריגים החברה פונה לדיירים סרבנים או דלי אמצעים כדי לקדם את התהליך ולוודא שהם יעבירו תשלום . כשהגביה של מיסי ועד הבית מתבצעת במלואה, מסוגלת חברת הניהול לעמוד במלוא ההתחייבויות לספקים השונים שביצעו עבודות שונות בבניין, כמו אינסטלטורים, חברת איטום, מעליות ועוד.


חדשות אילת - ערב ערב באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש