חשיבותן של חברות אבטחת מידע

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 19/11/2018 11:18 ● ערב ערב 2889
ישראל נחשבת לחברה מובילה בתחום של אבטחת מידע, ומכיוון שבשנים האחרונות אנו עדים לעוד ועוד מתקפות סייבר, השם של מדינת ישראל, ממנה מגיעות כמה מחברות אבטחת המידע הגדולות בעולם, עולה רבות בתקשורת העולמית בהקשרים המדוברים.
חשיבותן של חברות אבטחת מידע

אבל בעוד שלרוב האנשים יצא לשמוע את המושג אבטחת מידע, לא כולם יודעים מה פירוש המושג ומה בדיוק עושות אותן חברות בתחום אבטחת המידע. 

 

אז מהו תפקידן של חברות אבטחת מידע?

 

אנחנו חיים בתקופה בה התלות של כולנו בטכנולוגיות המידע היא גבוהה במיוחד, ורובינו נהנים מאוד מהתועלות הרבות הטמונות בטכנולוגיה ככלל וברשת האינטרנט בפרט.

 

יחד עם זאת, לצד היתרונות הרבים, קיים גם חיסרון אחד בהתפתחות הזאת והוא טמון בעובדה שהמידע הזה מהווה את הבטן הרכה של ארגונים רבים, והבטן הרכה הזו חשופה למכה – פריצה למערכת המחשוב וגניבת מידע.

 

כידוע, לא חסרים אקרים ברחבי העולם (אנחנו שומעים בתקשורת לעיתים קרובות על פריצות וגניבת מידע), ולא חסרים גם כאלו אשר פעילותם לא מתבצעת רק לשם התחביב, אלא במטרה לנסות ולהשיג מידע.

 

פשעים בתחום הסייבר אף טומנים בחובם בעייתיות נוספת והיא בעובדה שמאד קשה לאתר את זהותם של הפורצים – שלא לדבר על לתפוס אותם.

 

וכאן, נכנסות כאמור לתמונה חברות אבטחת מידע, שתפקידן הוא לבצע פעולות היערכות, פעולות בקרה וביצוע בדיקות שונות ותהליכים אשר כולם מתבצעים באמצעות תוכנות אבטחה מתקדמות. כאמור, המטרה אשר עומדת מאחורי פעילותן היא להגן בצורה המקסימאלית על מערכות מידע ולנסות ולמנוע פריצות.

 

מגוון רחב של אפשרויות לאבטחת מידע

 

כיום, ניתן למצוא מגוון רחב של מוצרי אבטחת מידע, מאחוריהם עומדות במקרים רבים גם חברות אבטחת מידע ישראליות.

כמובן, שחשוב לבחור בצורה מוקפדת את המוצרים בהם ייעשה שימוש לצורך השגת הגנה מלאה על המידע – וכמובן, מומלץ אף להיוועץ בחברות בתחום, על מנת שיסייע בהכוונה וילווה את כל התהליך, החל מהבחירה, דרך ההתקנה, וכמובן, גם בהמשך הדרך לצור מתן תמיכה.

בחירה מושכלת ונבונה מסייעת לארגונים וביניהם גם חברות וארגונים אילתי ליהנות מהשמירה הטובה ביותר על המידע.


חדשות אילת - ערב ערב באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש