סדרות חדשות – מה אתם הולכים לראות השנה בטלוויזיה?

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 19/11/2018 11:57 ● ערב ערב 2889
מדי שנה עולות על המרקעים סדרות חדשות שונות. חלקן חוזרות אלינו אחרי פגרה, חלקן חדשות לגמרי. כידוע, עונת הטלוויזיה מחולקת כמו עונות השנה, לארבעה חלקים. בכל עונה, דואגות הרשתות השונות לעלות סדרות חדשות וישנות, עם סיום הצילומים שלהן.
סדרות חדשות – מה אתם הולכים לראות השנה בטלוויזיה?

בשנים האחרונות אנחנו יכולים לראות כמות גדולה יותר של סדרות אשר עלו למרקעים, בין אם זה בזכות העובדה שיש הרבה יותר רשתות וגופים שמציעים סדרות מסוגים שונים ובין אם זה בגלל שתעשיית הטלוויזיה הפכה להיות הרבה יותר משמעותית וגדולה, לא רק בארצות הברית אלא בכל העולם. לראייה, אנחנו יכולים למצוא סדרות חדשות ופופולאריות מספרד, אנגליה, צרפת וכן מישראל.

לפני שנציג סדרות חדשות שעולות למרקעים, כולל סדרות שעולות בימים אלו עם עונות חדשות, צריך לומר, המבחר הגדול איננו מלמד דבר על איכות כל הסדרות. חלקן איכותיות מאוד וסביר להניח שימשיכו איתנו עוד הרבה זמן, אחרות לעומת זאת יירדו מהר מאוד מן המרקעים, בגלל שהן לא איכותיות מספיק, לפחות לא כפי שהמפיקים חשבו כאשר הם החליטו להפיק אותן.

סדרות חדשות עולות היום למרקעים בשתי דרכים. הראשונה היא בשיטה הישנה, מדי שבוע עולה פרק חדש. הדרך השנייה היא בשיטה החדשה, שיטת הבינג'. רשתות כמו נטפליקס למשל, מעלות את כל הפרקים בבת אחת ומאפשרות לצופים לראות אותם בבת אחת, בלי לחכות שבוע לפרק הבא. יש הסבורים שכאן טמון עתיד הטלוויזיה.

מה הן הסדרות הכי חדשות בטלוויזיה

 

השוטר הטוב – סדרה אמריקאית שמבוססת על הסדרה הישראלית. מספרת את סיפורו של שוטר ישר שגר בניו יורק עם אביו, שוטר לשעבר שסרח, ומדי פעם דרכיהם משתלבות בניסיון לפתור פשעים שונים בעיר. זו סדרה קומית שהכוכב הראשי בה הוא טוני דנצה, הזכור מהסדרה מי הבוס.

FBI – לצד סדרות רבות שמתעסקות במשטרה ובמכבי אש, כאן נוצרה סדרה שכולה מתבססת על העולם של FBI. הרעיון הוא לחשוף את הצופה לדרך בו הארגון מתנהל כאשר עומדים מולו איומים שונים.

ג'ק ראיין – סדרה שמבוססת על סדרת הספרים אשר הפכה במהלך השנים גם לסרטים. סוכן CIA אשר נדרש להילחם נגד גורמי טרור שונים ברחבי העולם.

משוגע – סדרה שכבשה את המסכים בזכות העובדה שמשחקים בה ג'ונה היל ואמה סטון, שחקני קולנוע מוכרים. מדובר על סדרה שעוקבת אחרי שני גיבורים שהשתתפו במחקר מיוחד והמטרה היא להראות כיצד הוא השפיע עליהם.

מלבדם צריך לומר שבשבועות האחרונים חזרו למסכים מספר סדרות ישנות וטובות עם עונות חדשות, למשל בית הקלפים חזרה בעונתה האחרונה כשרובין רייט היא כיום נשיאת ארצות הברית, מזכירת המדינה חזרה לעונה נוספת, החוטאת חזרתה לעונה השנייה, נרקוס המופלאה חוזרת לעונה רביעית, וכן הסדרה הישראלית כפולים חזרה לעונתה השנייה לפני שגרסתה הבינלאומית אמורה לעלות למרקעים גם כן.


חדשות אילת - ערב ערב באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש