ביובית - שכר מינימום ושכר הוגן

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 23/11/2018 15:20 ● ערב ערב 2889
כיום בשל יוקר המחיה חשוב מאוד לדאוג גם לאנשים אשר אין ביכולתם לעבוד בעבודות מאוד מוצלחות ומפארות אשר יניבו להם משכורת של עשרות אלפי שקלים
ביובית - שכר מינימום ושכר הוגן

כיום בשל יוקר המחיה חשוב מאוד לדאוג גם לאנשים אשר אין ביכולתם לעבוד בעבודות מאוד מוצלחות ומפארות אשר יניבו להם משכורת של עשרות אלפי שקלים. על כן קיימים כיום הרבה מאוד עבודות בשוק בשכר מינימום. על פי רוב עבודות אלה פשוטות מאוד ויכולות להיעשות על ידי כל אחד ללא קשר ליכולותיו השכליות או הפיזיות. בשנים האחרונות שכר המינימום עולה בהתמדה מעת לעת בשל העובדה כי כיום הרבה יותר יקר לחיות בכבוד פה במדינה מאשר לפני עשר ועשרים שנה.

 

חשיבותם של העבודות עם שכר המינימום עבור שכבות אוכלוסייה שונות

 

חשוב לומר כי אנשים רבים כיום בוחרים לעבוד בעבודות פשוטות וגמישות מאוד אשר יקנו להם משכורת מינימלית מאוד בשל העובדה כי זה מה שהם יכולים לעשות, או בגלל מגבלות כלשהו או בגלל אילוצי זמן כאלה ואחרים. פעמים רבות סטודנטים אשר מבקשים להתפרנס על מנת להצליח לחיות ולממן את הלימודים שלהם נתקלים בהמום סירובים ממקומות עבודה רבים אשר דורשים מהם מספר משמרות קבוע מידי שבוע. על פי רוב סטודנטים יכולים לתת שתיים או שלוש משמרות בשבוע לכל היותר ולא לכולם זה מתאים. על כן פעמים רבות שסטודנטים בוחרים לעבוד בעבודה מאוד גמישה, נוחה ולא קשה בשל מגבלת הזמן שיש להן בעקבות הלימודים המפרכים. חשוב לומר כי שכר המינימום בהרבה מקומות עבודה עלול לעלות במודה ותהיו טובים. על פי רוב יש בונוסים ותמריצים שונים אשר מאפשרים לכם להשתכר קצת מעבר למינימום במידה ותצליחו לעמוד ביעדי החברה. כמו כן פעמים רבות כי מלצרים או שליחים מרוויחים מינימום אך בזכות הטיפים הרבים מגיעים למשכורות יפות מאוד. מנגד כמובן קיימות עבודות מכובדות אשר בהן תשתכרו הרבה מעל המינימום ללא תמריצים או בונוסים שונים. עבודה על ביובית לדוגמה מאוד מתגמלת בשל העובדה כי פעמים רבות שהעבודה על ביובית מצריכה הרבה מאמץ פיזי או ידע קודם (רישיון על משאית במידה ונבחרתם להיות נהגים או ידע בכל הקשור למערכות אינסטלציה במידה ונבחרתם להיות אנשי הצוות המבצעים).

 

המאמר נכתב ע"י https://biuvit4u.co.il/


חדשות אילת - ערב ערב באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש