למה סקר שכר הייטק חשוב לחברות בתחילת הדרך?

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 30/11/2018 17:20 ● ערב ערב 2890
מקימים חברת סטארט-אפ חדשה? מתחילים בניהול של חברת הייטק חדשה? אם כן, סקר שכר הייטק הוא אחד הכלים החשובים עבורכם, כלי שחשוב מאוד שתהיו מעודכנים בו.
למה סקר שכר הייטק חשוב לחברות בתחילת הדרך?

סקר שכר הייטק הינו סקר אשר מציג את נתוני השכר בהייטק על פי התפקידים השונים ושנות הניסיון, בעיקר, וישנם גם סקרי שכר מפורטים יותר בהם תוכלו למצוא נתונים דמוגרפיים על נתוני השכר לפי האזור והמיקום של המשרה, גודל החברה, גיל העובד ועוד מגוון נתונים נוספים.

מדוע סקר שכר הייטק כזה חשוב לחברות הייטק בתחילת הדרך? מה היתרונות שלו לחברות כאלו? קראו את המאמר הבא ותמצאו את התשובה.

 

הכוח האנושי החשוב ביותר בחברה שלכם

 

אם אתם רוצים לקדם את החברה שלכם ולהפוך אותה מחברה קטנה לחברה גדולה ומצליחה הרבה יותר, הכוח האנושי הוא חשוב וחיוני מאוד עבורכם. במיוחד אם זו חברה בתחילת הדרך, אשר עדיין לא פיתחה מוניטין ועדיין אין ביקוש רב לעבודה בה, אם אתם רוצים למשוך את המוחות הגדולים ואת אנשי המפתח הטובים שיובילו את החברה שלכם להצלחה, אתם חייבים להציע להם את השכר המתאים להם.

לכן, סקר שכר הייטק יאפשר לכם להבין מהו המצב בשוק, מהו השכר הממוצע לכל תפקיד ובהתאם לכך מה כדאי לכם להציע לעובדים חדשים אשר מגיעים אל החברה. כך תוכלו ליצור הון אנושי איכותי ולמשוך את אנשי המקצוע המתאימים לכם אל החברה שלכם.

 

גיוס עובדים חכם

 

חברות הייטק בתחילת הדרך חייבות לעבוד בצורה חכמה עם גיוס העובדים. מצד אחד אתם רוצים למשוך את אנשי המפתח הטובים והמקצועיים אשר יסייעו בקידום החברה שלכם, ומצד שני לא בטוח שתוכלו לעמוד בהוצאות שכר גבוהות מידי. לכן, סקר שכר הייטק יכול לאפשר לכם לדעת לא רק מהו השכר המקובל בכדי שלא תציעו שכר נמוך יותר ותרחיקו את העובדים, אלא גם כדי שלא תגיעו למצב בו אתם מציעים מיד משכורות גבוהות מידי ותכניסו את החברה להוצאות גבוהות שלא בטוח שהיא תוכל לעמוד בהן.

סקר שכר הייטק מאפשר לכם לבצע את גיוס העובדים בצורה חכמה ונכונה יותר, במיוחד אם אתם מנהלים חברה חדשה ועדיין לא מכירים את המקובל בתחום.

 

העלאת שכר לעובדים קיימים

 

כל סקר שכר הייטק יאפשר לכם לראות בבירור כי ככל שהניסיון של העובדים גדל, כך השכר הממוצע עולה, ולעיתים העלייה היא בסכומים גדולים מאוד. לכן, אם אתם לא רוצים להגיע למצב של נטישת עובדים טובים מהחברה ומעבר לחברות אחרות לאחר כמה שנים, עליכם לדעת כיצד לבצע את העלאת השכר עבור העובדים בהתאם לניסיון שלהם ובהתאם למקובל.

לכן הקפידו להתעדכן באופן שוטף בסקרי שכר מקצועיים ומדויקים וכך תוכלו ליזום בעצמכם את העלאת השכר לעובדים שלכם, לא לחכות להם שיבקשו את ההעלאה הזו, וכך תגרמו להם להרגיש מוערכים יותר, תעלו את רמת שביעות הרצון שלהם ממקום העבודה שלכם באופן משמעותי ותיהנו מיתרונות רבים וחשובים אשר ישפיעו על החברה שלכם ויסייעו לכם להרחיב אותה יותר ויותר מיום ליום ולהגיע להצלחה עליה אתם חולמים ולהגשמת התכנית העסקית שלכם.


חדשות אילת - ערב ערב באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש