חופשה מענגת במבחר חושים וטעמים

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 18/12/2018 09:05 ● ערב ערב 2893
בתי מלון שונים לחופשות מגוונות בעיר תל אביב
חופשה מענגת במבחר חושים וטעמים

 

בתי מלון שונים לחופשות מגוונות בעיר תל אביב

 

מלונות בתל אביב - בתי מלון רבים פזורים בעיר תל אביב. דווקא מעצם העובדה שזאת העיר מלאת התרבות, המרגשת והסוערת בישראל לא פלא שמטיילים רבים- ישראלים ותיירים ממגוון רב של מדינות בוחרים להכיר את מדינת ישראל לא דרך טיול בגליל וגם לא באמצעות נחיתה בעיר הנופש הדרומית, אילת. לא באתרים ארכיאולוגיים מרהיבים וחד פעמיים כמו מצדה ואפילו לא דרך עיר הבירה , העיר הקדושה לשלוש הדתות המרכזיות בעולם,  ירושלים. דווקא תל אביב עם שלל התרבויות, הצלילים, הריחות והטעמים שבה. דווקא תל אביב המסמלת יותר מכול מרכזי מסחר ועבודה, ערש התרבות והפנאי של מדינת ישראל ובוודאי כעיר תוססת, חסרת מעצורים או כפי שרבים קוראים לה: "עיר ללא הפסקה"- היא העיר הנבחרת כיעד לטיולים ולסיורים. למה? כי יש בה הרבה מאוד אטרקציות ומסלולי קסם.

מלונות בירושלים - העיר מקדימה ללא ספק את זמנה: כל התהלוכות והמוזיאונים, כל השערוריות העולמיות- הכול יש בה. ולכן, היא מושכת כל כך הרבה נופשים בכל יום ויום. בתי מלון רבים פזורים בעיר תל אביב: חלקם הם בתי מלון גדולים השייכים לרשת, בתי מלון אלו מותאמים במיוחד לחופשות משפחתיות: חדרי אירוח המותאמים גם להורים ולילדים יחד, מועדוני ילדים, בריכות שחייה במגוון גדלים. ברחבי תל אביב, כידוע, ישנם בתל אביב עשרות אטרקציות ומרכזי בילוי ההולמים לימי כיף ונוחות של המשפחה כולה. בנוסף, ישנם גם בתי מלון קטנים ואינטימיים, בתי מלון אקסקלוסיביים יוקרתיים המותאמים דווקא לזוגות אוהבים בטיול רומנטי. בתל אביב ישנם שווקים ססגוניים וייחודיים, מוזיאונים מודרניים, ברים ומועדוני ריקודים שעשויים להנעים את זמנם במהלך חופשת הנופש. בין יתר בתי המלון המצויים בתל אביב ישנם הפזורים ברחבי העיר סמוך במיוחד לאתרים פופולריים בקרב מבקרים ומבלים, לעומת זאת אחרים מצויים דווקא סמוך לטיילת המרגשת לחוף הים המושלם של העיר. חשוב לדעת, כי עשרות אלפי תיירים מגיעים בכל שנה לחופשה בבתי מלון בתל אביב המשקיפים על החול הזהוב והמים התכולים- עבורם זאת החופשה המושלמת בעולם! בתוספת חוויה קולינרית שהם יזכו בה בזכות מבחר עצום של בתי קפה ומסעדות, בתוספת ריגוש תרבותי בזכות בתי התיאטרון, המוזיאונים ומרכזי הפנאי- זוהי אכן חופשה מושלמת!

 

להתפנק בבית מלון בוטיק המציע אירוח מושלם וייחודי בתל אביב

 

בית מלון בוטיק ירושלים נחשב מלון קטן יחסית, לרוב עד 80 חדרי אירוח, בעל יחס אינטימי ואישי יותר לנופשים בו, בבתי מלון בוטיק ברוב המקרים יש מגוון של יצירות אמנות ואווירה ייחודית של תחושת חד פעמיות. ובכל מקרה, מלון זה מזוהה ברוב המקרים עם מוצרי יוקרה, תחומים אקסקלוסיביים. ברור, אם כן, שרוב בני האדם בחופשות קלאסיות לא יבחרו דווקא בבית מלון בוטיק. אלא רק נופשים שמוכנים לשלם הרבה עבור חופשה ייחודית ובלתי נשכחת או זוגות רומנטיים שמחפשים שלווה, אינטימיות רומנטית ושקט. ברוב בתי המלון מסוג זה אכן ישנם חדרי אירוח סולידיים וכבוד רב לאינטימיות של הלקוח. פינות נופש מבודדות הן אחד המוטיבים המרכזיים שמופיעים בבתי מלון כאלו. בתי מלון בלב העיר תל אביב במידה מסוימת עומדים בסתירה לעיר ולמאפייניה. מלונות בוטיק - והרי כולנו מכירים את העיר תל אביב כעיר סואנת, סוערת, עיר ללא הפסקה. עשרות אלפי בני אדם מסתובבים בה יום ולילה, יש בה גם בתי תרבות ומרכזי פנאי ונופש ליום, וגם מועדונים, ברים ושלל אטרקציות אחרות דווקא לשעות הלילה. ובכל מקרה, כאשר רוצים להתנתק מהעומס השגרתי, מהשחיקה של המציאות הרגילה- כדאי לבחור להתפנק בבית מלון שמעניק תחושת רוגע וקסם אין סופית. בתי המלון הללו בתל אביב מהווים יותר מכל ניגוד לתחושת הסחף והמלאות של העיר. דווקא השקט והשלווה, דווקא התחושה של אי אגדי ומלא חוויית קסם המצוי מצד אחד בסמיכות רבה כל כך למרכזי האירוח והאטרקציות המושכים אליהם אלפי בני אדם מדי יום, ומאידך הוא מאופיין דווקא בשלווה ובשקט- בחוויה ייחודית ומלאת משמעות.

 

ומה יש בתוך המלון המאפשר פסגת תענוג ושיא נוחות?

 

ראשית צוות העובדים בבית מלון בוטיק נבחרים בקפידה כאחראיים, קפדניים וחרוצים במיוחד. אין ספק, כי כל בית האחרה היה רוצה את העובדים המיטביים אצלו, ואולם כאש מדובר בבית מלון יוקרי ואינטימי חשובה במיוחד אמנות האירוח – גם השירות חייב להיות מצוין וגם תחושת הנופש מצד האורחים אמורה להיות בלתי נשכחת. על מנת לעמוד בציפיות ברוב בתי המלון האלו חדרי האירוח הם גדולים ונוחים במיוחד, מאובזרים ומצוידים במגוון רחב של מכשירים שנועדו להנעים את שהות האורחים. גם מסעדת המלון חייבת לעמוד בסטנדרטים בין לאומיים.


חדשות אילת - ערב ערב באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש