קלנועית-עלות קנייה חד פעמית

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 18/12/2018 09:09 ● ערב ערב 2893
כאשר אתם רוכשים את כלי התחבורה הפרטי שלכם על פי רוב יהיה ניתן לומר כי זהו רק הסכום ההתחלתי אותו תידרשו לשלם על כלי התחבורה אך במידה ותרצו גם לנוע בעזרתו תצטרכו לשלם עוד הרבה מאוד כסף.
קלנועית-עלות קנייה חד פעמית

אנשים רבים כיום משלמים מאות שקלים מידי חודש רק עבור הדלק של הרכב הפרטי שלהם. נוסף על כך יש להוסיף את הטיפולים הקבועים שיש לעשות לרכב על מנת שהוא יתפקד כמו שצריך, הטיפולים הבלתי צפויים אשר נגרמים כתוצאה מפנצ'ר בגלגל, תאונה קטנה אשר מחייבת אתכם להוציא עוד כספים על טיפול במכה שהרכב קיבל, מצבר שנגמר לו לפתע לאחר שלוש שנות שימוש בלבד, ביטוחים בעלי סכומים גדולים שאתם נאלצים לשלם מידי שנה ועוד.

 

סכומים אדירים על הוצאות שוטפות מידי חודש בחודשו

 

כפי שציינו לעיל על פי רוב הרכבים הפרטיים שלכם יבלו לפחות פעמיים מידי שנה אצל המוסך הקרוב. טיפולים אלה יעלו לכם לא מעט כסף שאותו תהיו חייבים להוציא כל שנה גם אם לא היו שום תקלות או בעיות. במידה ויהיו עוד בעיות או תקלות בדרך כנראה שתאלצו לשלם הרבה יותר. האם גם על הקלנועית שלכם תידרשו להוציא אלפי שקלים מידי שנה על טיפולים ובדיקות? התשובה היא לא! הקלנועית היא כלי תחבורה ממונע אשר נע על ידי חשמל בלבד. לקלנועית אין מצבר שאמור להפסיק לעבוד לפתע לאחר שנתיים או שלוש וגם אין כל צורך לעשות בדיקה שנתית בשל העובדה כי השימוש בקלנועית קטן מהשימוש בכלי הרכב אשר עושים עשרות אלפי קילומטרים מידי שנה. הקלנועית על פי רוב נעה באיטיות לטווחים קצרים מאוד בהשוואה ליכולות של הרכב הפרטי שלכם ועל כן התקלות בה קטנות הרבה יותר. על פי רוב הקלנועית נחשבת לאמינה מאוד ויתכן כי תנועו בעזרתה שנים רבות ללא כל תקלה. התקלות היותר מצויות הם סוללה חלשה עקב שימוש רב של שנים. כל כמה שנים כנראה שתדרשו להחליף את סוללת הקלנועית במידה ואתם משתמשים בה באופן תדיר מאוד, אך לא מעבר.


חדשות אילת - ערב ערב באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש