שיטות חדשניות לשליטה בסוכרת

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 25/2/2019 09:15 ● ערב ערב 2903
השליטה הנוחה ביותר בסוכרת היא באמצעות טכנולוגיה חדשנית שפותחה לא מכבר.
שיטות חדשניות לשליטה בסוכרת

 

איך ניתן לשלוט בסוכר?

 

כדי לדעת בכל רגע נתון את מצב הסוכר בדם יש לבצע בדיקה. מרב החולים מבצעים זאת באמצעות מחטים שבהם דוקרים את האצבע ובודקים טיפת דם או בעזרת מקלוני דם.

מי ששואל איך ניתן לשלוט בסוכר? מבין כי קיימת שיטה חדשה ומאד מוצלחת שהיא פורצת גבולות בתחום רפואי זה. השיטה מנטרת את רמת הסוכר בגוף.

הרעיון המקורי פועל באמצעות חיישן המבצע מדידה אוטומטית של הסוכר ומתעד זאת במערכת ממוחשבת שבה ניתן לראות באופן רצוף את כל התוצאות של השעות והימים האחרונים.

ההמצאה החדשנית מייתרת את השאלה איך ניתן לשלוט בסוכר כיוון שמתבצעת סריקה תדירה בגוף ללא צורך בהורדת הבגדים, ללא כאב ותוך שניה הלקוח כבר מודע לתוצאה.

על פי ההנחיות שקיבל המטופל הוא יודע אם בעקבות התוצאה הזו עליו לבצע הליך כלשהו או לאכול מוצר זה או אחר כדי לאזן את רמות הסוכר המושפעות הן מהתזונה והן ממצבים כמו לחץ, חרדה ומתח.

 

הדרך הייחודית בה ניתן לשלוט בסוכר

 

המערכת המוצמדת לגוף אינה מפריעה לפעילות היום יומית לרבות השתתפות בפעילויות ספורטיביות במים כמו צלילה ושחיה, התעמלות בסגנונות שונים וכמובן מקלחת.

תזונה נכונה ומאוזנת היא המפתח לשליטה במחלת הסוכרת.

כדי לאפשר לחולי הסוכרת אורח חיים נוח ואיכותי עד כמה שאפשר, בוצע מיפוי של סוגי המזון השונים ונבחרה התזונה הנכונה עבורם שתכוון את הדרך איך ניתן לשלוט בסוכרת.

מבין המאכלים שמומלץ לאכול הם תפוחי האדמה, פרי האפרסמון לאור העובדה שהוא עשיר בסיבים תזונתיים וקיימים בו מינרלים כמו מגנזיום, אשלגן סידן ברזל וויטמינים מסוג Cו A. כמו כן לחמי שיפון פסטה מקמח מלא, דגנים מלאים המכילים שיבולת שועל או סובין.

אפשר לאכול מכל סוגי המזון שצוינו אך בתזונה מאוזנת, לשים לב לכמויות ולא להפריז. המוטו הוא אכילה מוגברת של פירות וירקות, קטניות כמו עדשים, אפונה יבשה ושעועית וחטיפי בריאות על פני צריכת מזון מעובד, עוגות ועוגיות, מזון שאינו עשוי מקמח מלא וכל סוג מזון שאינו ברשימה המומלצת.

בדרך זו של תזונה נכונה חולי הסוכרת חיים את היום יום ללא שינויים דרסטיים ברמת הסוכר. מובן שחשוב לחיות חיים נורמטיביים ולהפחית עד כמה שניתן ברגעי לחץ ומתח שעלולים ליצור מהפך ברמת הסוכר.

 

שימוש במד סוכר

 

עבור חולי הסוכרת שימוש במד סוכר הוא צורך קיומי ביום יום שלהם. זו פעולה שהם מבצעים אותה באופן תדיר גם כשהם מחוץ לבית.

כדי לא להרגיש תחושות לא נעימות עקב הדקירה שיש על המטופל לבצע, עברו רבים להשתמש במכשיר חדשני. השימוש במד סוכר לא נראה למרחוק, המשתמש רואה את התוצאה על הצג ופועל על פיה בשיא הנוחות והדיסקרטיות.


חדשות אילת - ערב ערב באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש