הזמנת אוכל מוכן לפסח 2019 באילת

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 25/2/2019 09:19 ● ערב ערב 2903
בשורת האוכל המוכן לפסח מגיעה לאילת!
הזמנת אוכל מוכן לפסח 2019 באילת

פסח הוא החג היהודי שנערכים לו מבעוד מועד לא רק מבחינת ניקיונות וביעור חמץ, אלא גם מבחינת הכנת אוכל כשר אשר ניתן לאכול בערב החג ובמהלך החג כולו. מכיוון שמדובר בחג שבו הרבה אנשים מארחים הרבה אנשים אחרים, הרי שבבתים רבים עולה השאלה האם להכין את האוכל לבד או להזמין אוכל מוכן. הדבר נכון עבור משפחות יהודיות המתגוררות בכל מקום בארץ ובחו"ל אשר מעוניינות לחגוג את חג הפסח כהלכתו, וכמובן שגם עבור משפחות המתגוררות באילת. אחרי הכל, אילת אמנם נחשבת לעיר תיירות ובילויים, אבל בפסח רוב תושביה רוצים לחגוג את החג על כל סממניו, לרבות אוכל שיהיה כשר – אבל טעים.

 

היום זה אפשרי!

 

מבחינה קולינרית שנת 2019 אילתים שרוצים לחגוג את חג הפסח כהלכתו, לא חייבים לטרוח בעצמם. יש היום הרבה מאוד חברות קייטרינג המציעות אוכל מוכן לפסח בסטנדרטים גבוהים ביותר, אשר מבטיח לא רק שתחגגו את חג הפסח כהלכתו, אלא גם שיהיה לכם מאוד טעים. חברות הקייטרינג מציעות היום גם אוכל לערב החג עצמו, הכולל קערת סדר מלאה בכל טוב, מנות ראשונות, מרקים, סלטים, מבחר מנות עיקריות, תוספות מגוונות וקינוחים, וגם אוכל לימי החג וחול המועד. כל מה שצריך לעשות הוא לבחור נכון את החברה שתספק לכם את האוכל שערב לחככם.

 

איך בוחרים קייטרינג לפסח?

 

למעשה, שנת 2019 נדמית כשנה של פריחה בתחום הקולינרי בכלל, ובתחום חברות הקייטרינג בפרט. אם בעבר כשהזמנו אוכל מוכן לפסח מחברת קייטרינג היינו מקבלים מנות סטנדרטיות שכללו בעיקר אורז עם צימוקים או בלי, הרי שהיום, אם בוחרים את הקייטרינג הנכון לפסח, אפשר לקבל מנות שאינן נופלות במאום ממנות שף במסעדת גורמה. אם אתם רוצים שהאירוח שלכם יהיה בסטנדרטים כאלה, כדאי שתבחרו את חברת הקייטרינג על פי הפרמטרים הבאים:

  • כשרות – כי חשוב מאוד שבפסח יהיה לכם רק אוכל כשר לפסח על השולחן.
  • פיקוח – כי חובה שכל תהליך הכנת האוכל יהיה מפוקח כדי שתהיו בטוחים שאתם מקבלים אוכל איכותי ושלא תצטרכו להישאר בבית בחג.
  • המלצות – כי אין כמו המלצות של אנשים שאתם סומכים עליהם כדי לדעת שאתם בוחרים נכון. אם מישהו שאוהב את האוכל שאתם אוהבים אומר לכם שהחברה מכינה אוכל טעים, הסיכוי שתתאכזבו הוא נמוך בהרבה.
  • המנות עצמן – כדאי מאוד שתבינו בדיוק איזה מנות מציעה לכם חברת הקייטרינג, על מנת שתוכלו להיות בטוחים שהן קולעות לטעמכם. בקשו לראות תמונות אבל גם תפריט כתוב, כי לפעמים מה שרואים בתמונה הוא לא מה שמקבלים בפועל.

לסיכום – הזמנת אוכל מוכן לפסח 2019 באילת מעולם לא היתה קלה יותר. עשו חיפוש של חברות קייטרינג כשר לפסח, סננו את אלה שפחות קולעות לטעמכם, ובחרו את האחת על פי הפרמטרים שהבאנו לפניכם. מובטח לכם חג פסח שמח, טעים וכמובן – כשר. חג שמח! 


חדשות אילת - ערב ערב באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש