הטרנדים החמים בתחום בגדי הים לשנת 2019

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 25/2/2019 09:32 ● ערב ערב 2903
בתחזית עדיין מעדכנים על גשמים אך חנויות האופנה- חנויות אינטרנטיות במיוחד, וגם הראש של רבים נמצא כבר אי שם בקיץ, ומה יותר קיצי מבגדי ים? זה הזמן לטעום ולהתעדכן על הטרנדים החמים ביותר בבגדי הים של קיץ 2019. אם אתם תוהים כמה הם כבר יהיו שונים מ- 2018 ומבגדי ים משנים קודמות אז יש חידושים בדוגמאות
הטרנדים החמים בתחום בגדי הים לשנת 2019

בתחזית עדיין מעדכנים על גשמים אך חנויות האופנה- חנויות אינטרנטיות במיוחד, וגם הראש של רבים נמצא כבר אי שם בקיץ, ומה יותר קיצי מבגדי ים? זה הזמן לטעום ולהתעדכן על הטרנדים החמים ביותר בבגדי הים של קיץ 2019. אם אתם תוהים כמה הם כבר יהיו שונים מ- 2018 ומבגדי ים משנים קודמות אז יש חידושים בדוגמאות, בצירופים האפשריים בין חלק עליון ותחתון בבגד ים ביקיני וגם בגד ים שלם מגלה נוכחות והיום הוא מיועד לכולן וגם אטרקטיבי לכולן ללא הבדלי גיל, צבע או גזרה. אז בואו נגלה מהם הטרנדים החמים ביותר שללא ספק ישלבו היטב עם החום של אילת:

 

  • בגדי ים ברזילאים: בגדי הים הברזילאים תמיד היו אטרקטיביים וגם השנה הם ממשיכים להיות אטרקטיביים. מי לא רוצה להרגיש גם כשהוא נמצא על חופי הים התיכון או ים סוף כאילו הוא נמצא בחופי ריו... בגדי ים ברזילאים בגזרת הסמבה ובמגוון צבעים נמצאים ויחכו גם בחנויות בגדי הים, אך מומלץ במיוחד להכנס לחנות בגדי ים אינטרנטית או פיזית המתמקדת בבגדי ים ברזילאים.
  • א סימטריה: אפשר לראות את העיצוב הא סימטרי בלא מעט בבגדי ים ברזילאים ובכלל. קווים אלכסוניים בגזרה וגם דוגמאות הכוללות אלכסונים ומחלקות את בגד הים באופן שאינו סימטרי. המראה הא סימטרי נותן מראה שובב וכיפי שללא ספק מתאים לאווירה שעל החוף באילת וגם לזו שבקופה קובנה שבברזיל. אין ספק שבגדי ים ברזילאים הולכים טוב עם האווירה של הקיץ הישראלי.
  • צבעוניות: בהמשך לא סימטריה, בכל חנות בגדי ים תראו בקיץ הקרוב דוגמאות צבעוניות עם צבעי צהוב, כתום, טורקיז, ורוד מסטיק ועוד. הדוגמאות הצבעונית אינן מיועדות לגזרה מסויימת או מכוונות לגיל מסויים. כל מי שרוצה להרגיש ססגונית וקלילה בחוף הים מוזמנת להרגיש. עם זאת, יש כמובן גם התחשבות .בבנות הסולידיות יותר המעדיפות בגד ים שלם או ביקיני חלק. השחור תמיד ישאר בתמונה אך גם כחול, ורוד, תכלת ועוד.
  • ערבוב בין חלק עליון לתחתון: אם בעבר בגדי ים ביקיני היו נמכרים כסט של חלק עליון ותחתון בלבד, היום ניתן לבחור חלק תחתון ועליון שנמכרים בנפרד. שיטה זו נוחה יותר לבנות שצריכות מידות שונות בחלק העליון והתחתון- בעלות חזה גדול הזקוק ליותר תמיכה אך חלק תחתון צר או להיפך- חזה קטן ואגן רחב יותר. הדבר מצוין גם אם המטרה היא ערבוב בין דוגמאות וצבעים. כך למשל החזיה יכולה להיות צבעונית והתחתונים חלקים.

  • בגדי ים שלמים בגזרות שונות: היצע בגדי הים השלמים יהיה רחב השנה וניתן יהיה למצוא בגדי ים שלמים שהם בגדי ים מעוצבים במגוון גזרות. המטרה היא לפתוח את שוק בגדי הים השלמים לא רק לשחייניות מצד אחד של הסקאלה או נשים שהולכות עם בגד ים שלם מתוך מבוכה או רצון להסתיר מן הצד השני שלה. המטרה היא שגם נשים שנמצאות בכל מקום על הסקאלה ילכו עם בגד ים שלם שמגיע בשלל גזרות: כסטרפלס, מחשוף גדול או קטן, עם תפירה כזאת או אחרת וכמובן גם בשלל דוגמאות והדפסים.
  • טנקיני: טנקיני הכולל חלק עליון שהוא גופיה וחלק תחתון היה מוצע עד כה בעיקר לנערות אך בקיץ הקרוב יהיה מוצע גם לנשים. טנקיני הוא אופציה מעולה למי שרוצה את ההפרדה בין חלק עליון לתחתון אך לא מרגישה מספיק בנוח ללכת עם ביקיני. גם טנקיני, כמו הביקיני ובגדי הים השלמים מגיע בדוגמאות שונות.
  • בגדי ים מסנני קרינה: היום אין כבר חוכמות. כולנו מודעים לנזקים שהשמש גורמת. חברות בגדי ים שונות מייצרות בגדי ים העשויים מחומר מסנן קרינה אליהם נלווים אביזרים שונים שיעזרו לכולנו להיזהר יותר מפני השמש.

 

לסיכום, גם אם אנחנו עדיין רשמית נמצאים בחורף, האופנה כבר רצה ומקדימה אותנו בכמה צעדים. ממש עוד מעט יחכו בגדי הים המקסימים על המדפים בחנויות, אך בחנויות בגדי ים אינטרנטיות בגדי הים החמים של 2019 מחכים לכן כבר עכשיו. אז למה אתן מחכות? הזמינו כבר את בגד הים האהוב עליכן. אל תשכחו שלבריכה אפשר ללכת כל השנה ואם לא, אפשר להתאמן בינתיים על יבש בתצוגות אופנה שתעשו בבית....


חדשות אילת - ערב ערב באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש