מתנה לכל מטרה מבלי לצאת מהבית!

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 10/3/2019 11:04 ● ערב ערב 2905
אפשר להניח שגם לכם אין זמן עודף, ואולי גם אתם גיליתם את נפלאות האינטרנט ואת היכולת שלו לחסוך לכם זמן יקר. אלא שלצד קניות בגדים אונליין או ביצוע הזמנה מהסופרמרקט הקרוב אליכם, מסתבר שגם מתנות אפשר להזמין דרך המחשב ובלי לצאת מהבית. פתאום נעשה פשוט יותר לציין ימי הולדת, לידות ואפילו חגים.
מתנה לכל מטרה מבלי לצאת מהבית!

בחסות ROY CHOCOLATE

 

איחולים ליום ההולדת

 

בין אם אימא חוגגת יום הולדת ובין אם מדובר בחבר הטוב מהצבא שסוגר עוד עשור, אין ספק שמתנה היא הכרחית. בין אם יש לכם תכניות להגיע לחגיגה הרשמית (אם יש אחת כזו) ובין אם אתם עמוסים ומתרוצצים בין פגישות וסידורים, שי אישי תמיד נותן תחושה מופלאה. מארז שוקולד עשיר בטעמים הוא דוגמה טובה לשי מהסוג הזה, ואם משלבים בו גם בקבוק יין, פרלינים או טראפלס במילויים לא-שגרתיים, התוצאה באמת מיוחדת. הבשורה הטובה? גם כדי להרכיב מארז מרשים עם ברכה אישית לא צריך לעבוד קשה. בלחיצת כפתור תוכלו גם להוסיף מסר קצר על גבי השוקולד עצמו, ואפילו לעקוץ (באהבה) את החבר שמשנה קידומת. היכנסו להזמנת משלוח ליום הולדת במארז חגיגי בהתאמה אישית.

 

משלוח אישי לרפואה שלמה

 

יום הולדת הוא הזדמנות נהדרת לחגוג בגדול ולברך אדם קרוב בכמה מילים חמות, אבל מתנה אישית יכולה לרומם גם את מצב הרוח של העובדת עם פציעת הספורט ששלחה אותה הביתה או של הקולגה שנשלח לחופשת מחלה ממושכת. יכול להיות שתרצו להגיע ולבקר את החולה בעצמכם, אבל עד שתתפנו למשימה החשובה תוכלו לשלוח מארז מהודר של פרלינים עם שוקולד חלב ונוגט או אספרסו מריר, להוסיף כמה מילים אישיות ולמסור בריאות והחלמה מהירה לצד פינוק מתוק שאף אחד לא באמת מסוגל לעמוד בפניו.

 

שי ליולדת ומתנה לחג

 

אז הרעיון כבר ברור: טרנד ההזמנות דרך הרשת ממשיך לכבוש כל פינה אפשרית, ואין ספק שמדובר בפתרון פשוט ונוח לעסוקים שביננו. היתרון המרכזי הוא השפע האדיר ומבחר האפשרויות, זה שמבטיח לנו שנוכל להרכיב שי מתוק לחברה טובה שהרחיבה את המשפחה, ולצרף גם ברכה הומוריסטית על גבי השוקולד ("משהו מתוק ללילות בלי שינה" למשל). השפע הזה מאפשר לנו להעניק גם מתנה נהדרת ומקורית לקרובי המשפחה כשהחג מתקרב, או לפנק את העובדים באופן מקורי עם שוקולדים שעליהם מודפסים סמלי החג המתקרב או לוגו החברה. האפשרויות רבות, זה בטוח. היכנסו להזמנת מארז ליולדת אונליין באתר .

 

*** ROY CHOCOLATE מציעה מבחר מתנות מתוקות, לכל אירוע ומטרה, בהתאמה אישית, בהתאם לתקציב מוגדר ובמשלוח לכל הארץ.


חדשות אילת - ערב ערב באילת