מחפשים עבודה לבכירים בהייטק? חברת השמה להייטק היא התשובה!

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 27/3/2019 18:15 ● ערב ערב 2907
עובדים בתפקידים בכירים בהייטק? חושבים על החלפת מקום העבודה שלכם? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.
מחפשים עבודה לבכירים בהייטק? חברת השמה להייטק היא התשובה!

חיפוש עבודה עבור תפקידים בכירים בהייטק, במיוחד אם אתם מועסקים כרגע אצל מעסיק אחר, הינה לא פשוטה. לא רק שעליכם למצוא את החברות שיציעו לכם את התפקיד בו אתם חושקים, תפקיד שמאויש מהר מאוד ולעיתים רבות הגיוסים עבורו מבוצעים באופן חשאי, אלא גם אתם צריכים להסתיר את העובדה שאתם מחפשים מקום עבודה חדש מהמעסיק הנוכחי שלכם. מה שעלול לגרור קושי במציאת העבודה המתאימה לכם, קביעת ראיונות עבודה ועוד.

אז איך עושים את זה? התשובה היא פשוטה – פונים אל חברת השמה להייטק.

למה דווקא חברת השמה להייטק?

חברת השמה להייטק יכולה להעניק לכם יתרונות רבים במהלך חיפוש העבודה, במיוחד עבור תפקידים בכירים. בין היתרונות המרכזיים של עבודה עם חברה כזו תמצאו:

  • דיסקרטיות – חברת השמה להייטק מקצועית יכולה לבצע עבורכם את כל תהליך חיפוש העבודה בצורה דיסקרטית לחלוטין. בתחילה, הפרטים שלכם יועברו אל החברה המגייסת ללא פרטים אישיים אלא רק נתונים טכניים כמו ידע מקצועי, השכלה וניסיון. רק במידה והחברה המגייסת תראה לנכון לזמן אתכם לראיון העבודה יועברו הפרטים האישיים שלכם, והכל בתיאום מלא מולכם ותוך דרישה לשמירה על דיסקרטיות מטעם החברה המגייסת.

בנוסף, חברת השמה מקצועית עובדת עם מקבלי ההחלטות בחברות השונות. קורות החיים שלכם ברוב המקרים לא יגיעו למיון ראשוני אצל פקידות ופקידים כך שהפרטים שלכם לא יחשפו ליותר מידי גורמים, רק לאלו שבאמת צריכים זאת.

  • מהירות – כאשר אתם עובדים במשרה נוכחית, אתם לא יכולים להשקיע מספיק זמן בחיפוש העבודה ולרוב מבצעים זאת בשעות הערב או בסופי השבוע, מה שיכול להאריך משמעותית את התהליך. אם אתם רוצים למצוא את העבודה המתאימה לכם מהר יותר, חברת השמה להייטק תבצע את התהליך עבורכם כאשר אתם בעבודה ולא פנויים לכך, וכך תקצר את זמן החיפושים שלכם אחר המשרה הנחשקת.
  • שווי אמיתי – רבים אשר מחפשים עבודה בהייטק לא מכירים באמת בשווי האמיתי שלהם. חלק חושבים שהוא נמוך מכפי שהוא באמת, וחלק מכוונים יותר מידי גבוה. לכן, חברת השמה להייטק תסייע לכם להבין מה השווי האמיתי שלכם ומה תהיה הצעת עבודה נכונה ומשתלמת בשבילכם, הן מבחינת התפקיד עצמו, תנאי העבודה, השכר וההטבות הנלוות ועוד.
  • משרות חסויות – חברות הייטק רבות מבצעות גיוסים לתפקידים בכירים באופן סודי. לעיתים בשל העובדה שהתפקידים הללו כעת מאוישים על ידי כאלו שהחברה לא מרוצה מהתפקוד שלהם, ולעיתים בשל שינויים ארגוניים שונים בחברה שטרם מפורסמים לציבור. חברת השמה להייטק מקבלת את כל המידע על המשרות החסויות הללו, וכך אם אתם פונים אל חברת השמה כזו אתם יכולים לקבל גישה אל משרות שלא תהיה לכם דרך אחרת להגיע אליהן.
  • משא ומתן – חברת ההשמה יכולה להעניק לכם גם ליווי מלא בתהליך המשא ומתן מול החברה המגייסת כך שתוכלו לקבל את התנאים אותם אתם מחפשים ולהגיע לעמק השווה בדרך אל משרת החלומות שלכם ולהגשמת יעדי הקריירה שלכם, גם להווה וגם לעתיד.

    חדשות אילת - ערב ערב באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש