מתנות לחג – האם להשקיע באריזה או במתנה עצמה?

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 27/3/2019 18:25 ● ערב ערב 2907
כאן בישראל, עונת חגים זו או אחרת תמיד נמצאת מעבר לפינה, מה שמשאיר אצל רובנו את הצורך התמידי במציאת מתנות לחג עבור האנשים הקרובים אלינו, כמו גם עבור אנשים עימם אנו נפגשים רק בחגים. השנה מתחילה עם חגי תשרי, נמשכת עם חנוכה וחגי החורף, מתקדמת אל חגי האביב ופסח במרכזם ונחתמת בחג השבועות
מתנות לחג – האם להשקיע באריזה או במתנה עצמה?

הפסקה קצרה של חודשיים או שלושה, והתהליך חוזר על עצמו מההתחלה. תחת לוח שנה זה, מציאת מתנות חדשות, מרגשות ומשמחות עבור אותם האנשים אכן הופכת  למשימה קשה ומאתגרת במיוחד. לכן, כדאי לשקול דרך חלופית להסתכל על מנהג זה – אולי במקום לנסות בכוח למצוא שוב ושוב מתנה מקורית ומרגשת, כדאי להשקיע יותר באריזת המתנה עצמה?

 

לפעמים המתנה היא רק תירוץ – אריזות מתנה לחג

 

ההיגיון העומד מאחורי הרעיון של השקעה באריזת המתנה לחג, לא פחות מאשר בבחירת המתנה עצמה, הוא כי המראה הראשוני של המתנה קובע חלק ניכר מרמת השמחה וההתרגשות שתעורר המתנה בקרב האדם המקבל אותה. מחקרים רבים הראו כי הרגע הראשוני בו מקבלים מתנה מאדם אהוב כלשהו, עוד לפני שפותחים את האריזה ומגלים מהי בדיוק המתנה, הוא הרגע הנחקק בזיכרון יותר מכל רגע אחר הקשור במתנה (להוציא מקרים בהם מדובר באמת במתנה מיוחדת המותאמת במיוחד עבור אותו אדם ומשמחת אותו בצורה יוצאת דופן...). לכן, אם המטרה שלנו היא לרגש, לשמח ולהשאיר את אותו אדם עם זיכרונות מתוקים לאורך זמן, ההשקעה בנראות החיצונית של המתנה חשובה לא פחות מאשר תוכן המתנה עצמה.

כלומר, פעמים רבות המתנה היא רק התירוץ. ניתן להשתמש בה על מנת לייצר סיטואציה מרגשת ומשמחת עבור אותו אדם, סיטואציה אשר תיחקק בזיכרונו לאורך זמן רב. כאשר מדובר במתנות לחג, רעיון זה שימושי במיוחד, בעיקר מכיוון שקשה עד בלתי אפשרי לקנות שוב ושוב לכבוד כל חג מתנה אשר באמת תרגש ותשמח אנשים הקרובים אלינו ,עימם חגגנו כבר לא מעט חגים בעבר.

 

קופסאות מתנה ייחודיות לחג

 

אם כן, אילו אריזות מתנה ייחודיות לחג ניתן למצוא כיום בקלות בשוק? כיצד ניתן להפוך את האריזה לחלק מרשים ובלתי נפרד מהמתנה עצמה, ובכך "לכפר" על כך שהמתנה עצמה אולי לא הכי מיוחדת או מקורית בעולם?

ובכן, קופסאות מתנה ייחודיות לחג מהוות כיום תחום שלם ועשיר בסוגים שונים של אריזות, אשר המראה הכללי שלהן פשוט עושה שמח בעיניים. החל מאריזות צלופן צבעוניות ועד קופסאות תכשיטים אלגנטיות צבעוניות אשר לוכדות את העין והופכות את המתנה למרהיבה ובולטת במיוחד – עולם האריזות מציע כיום מגוון של אפשרויות על מנת להרכיב מתנות לחג אשר יהוו את מוקד המשיכה והשמחה בעצמן, ובמקרים מסוימים אפילו יתעלו על תוכן המתנה עצמה...


חדשות אילת - ערב ערב באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש