כל היתרונות של שילוח ימי

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 3/4/2019 19:02 ● ערב ערב 2908
אם אתם מתלבטים כיצד לבצע שילוח בינלאומי, מאמר זה הוא בשבילכם! כאן נסביר על היתרונות של שילוח ימי לעומת שילוח יבשתי או אווירי.
כל היתרונות של שילוח ימי

 

קצת על שילוח ימי

 

האם ידעתם, שהרוב המכריע של ההובלות הבינלאומיות נעשה דרך הים? יש לכך סיבות רבות ועל העיקריות שבהן נרחיב בהמשך. מה שחשוב לדעת הוא, ששילוח ימי בינלאומי מתבצע על ידי ספינות משא גדולות, המכילות בתוכן מכולות רבות ובתוכן מטענים של אנשים רבים וחברות רבות. ברחבי העולם פרושים נמלים ימיים רבים, המאפשרים גישה ימית ישירה כמעט לכל מדינה על פני הגלובוס.

 

עלויות

 

ככתוב לעיל, כל ספינה יכולה לשאת עליה משקל רב וכמות גדולה של מכולות ולכן כל שייט שלה יכול להוביל כמות גדולה של משלוחים. עובדה זו משליחה באופן ישיר על עלויות ההובלה, מפני שכל המשתתפים בהובלה משתתפים יחד בעלויות השילוח ובכך מורידים את העלויות בהשוואה לשילוח האווירי, באמצעותו ניתן לבצע שילוח בינלאומי של כמות קטנה יותר של משלוחים בו זמנית.

 

נגישות

 

אם נשווה בין הובלה ימית לבין הובלה יבשתית, הרי שההובלה הימית נגישה הרבה יותר! זאת, משום שהובלה יבשתית דורשת דרך יבשתית פתוחה. היות שישראל מוקפת במדינות עוינות, פרט לירדן ומצריים, אפשרות זו אינה רלוונטית במיוחד לישראלים. לעומת זאת, בישראל יש נמלים רבים, מהם ניתן לבצע שילוח ימי והם פרושים בכל רחבי הארץ החל מנמל חיפה, דרך נמל אשדוד ועד לנמל אילת.

 

האפשרויות

 

יתרון נוסף של שילוח ימי על פני השילוח האווירי הוא האפשרות לשלח כל סוג של מטען. לדוגמה, אם המטען שלכם כולל פריטים כבדים מאוד, בעלי צורה מיוחדת או גדולים מאוד, הדרך היחידה להוביל אותם בין מדינות היא דרך הים. הדבר נכון גם לגבי חומרים כימיים כדוגמת תרופות, מוצרי מזון שונים וכדומה.

 

ביטחון

 

היות שהפריטים המובלים דרך הים מובלים בתוך מכולות ולתוכן הם נכנסים באריזה המתאימה, הסבירות שהמטען שלכם יגיע לייעדו בשלמותו היא גבוהה מאוד. בזכות האריזה המתאימה והשמירה במכולות, החפצים לא סופגים את טלטלות הדרך כפי שוודאי חשבתם תחילה ולכן זוהי דרך נפלאה לבצע שילוח בינלאומי.

 

יעילות

 

אחד הדברים החשובים ביותר בתהליך של שילוח בינלאומי הוא היעילות. כשהשילוח נעשה באופן יעיל, הסבירות שהוא יעבור באופן חלק עולה משמעותית. היעילות של שילוח בינלאומי דרך הים באה לידי ביטוי בעיקר בכך, שניתן לבחור את הנמלים המתאימים הן במדינת המקור והן במדינת היעד.

 

לסיכום

 

אם המטרה שלכם היא לבצע שילוח יעיל, נוח ובעלויות נמוכות, שילוח ימי הוא הדרך המתאימה ביותר! חשוב לציין, שהיות שמדובר על תהליך מורכב, מומלץ להיעזר בשירותיה של חברת שילוח בינלאומי, שתוכל לעזור לכם לנהל את התהליך ולעקוב אחריו באופן שוטף ולא פחות חשוב מכך – מקצועי!


חדשות אילת - ערב ערב באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש