סוכנות דיגיטל לעסקים באילת והסביבה

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 5/5/2019 15:03 ● ערב ערב 2913
זה לא מספיק להקים אתר ברשת. הוא חייב להתקדם ולדבר עם גוגל באותה שפה. הוא חייב להיות נגיש עפ''י החוק המחייב והוא צריך ליצור בידול ומיתוג ביניהם ובין המתחרים שלכם. ניהול הדף העסקי שלכם יותר חשוב ממה שנדמה לכם. זה מביא לקוחות ולקוחות זה כסף.
סוכנות דיגיטל לעסקים באילת והסביבה

סוכנות הדיגיטל גאו מדיה עובדת עבור עסקים באילת ובסביבה ומשנה להם את המציאות באמצעות פרסום ושיווק בפייסבוק, קידום אתרים וניהול ברשתות החברתיות.

אם יש לכם אתר באינטרנט אבל אתם מרגישים שהוא לא מתקדם בגוגל, שהוא נמצא הרחק מאחור, או שהקמפיינים שעשיתם לא צלחו, ואתם רוצים יותר נוכחות וחשיפה ברשת. הנה כמה עצות מהמומחים של אחד מסוכנויות הדיגיטל הכי מובילים ברשת, סוכנות דיגיטל גאו מדיה המעניקה שירות לבעלי אתרים בכל הארץ וגם באילת והסביבה.

 

אל תבנו אתרים כמו של המתחרים

 

הדבר הכי חשוב בבניית אתרים, זו ההתאמה בין הלקוח ובין האתר. יש הרבה לקוחות אומרים בגאו מדיה, שרוצים אתרים כמו של המתחרים וזו הטעות הכי גדולה שהם יכולים לעשות. במקום לקחת את הייחוד שלהם ולהבליט אותו באתר שונה לגמרי, הם פוזלים ל"דשא של השכן" ואז הלקוחות מתבלבלים ולא מבדילים מי זה מי? מה שאומרים בסוכנות הדיגיטל בגאו מדיה זה שהם לעולם לא מסתכלים על אתרי המתחרים, אולי רק בשביל הסקרנות, אבל הם תמיד יקימו אתר אחר, שונה לגמרי בעיקר משום שהם רוצים שהלקוחות ידעו מי זה X ומי זה Y ולא יתבלבלו ביניהם.

 

קידום אורגני וקידום ממומן

 

רשם האינטרנט צפופה בממדים שאתם יכולים לתאר. בעולם יש כטריליון אתרים וגם בישראל יש לא מעט. כל עסק או חברה שיש להם אתר, רוצים לבלוט ולהגיע לדף הראשון בגוגל, את זה עושים באמצעות קידום אתרים אורגני. זהו קידום המתבסס על מילות מפתח והפצת תכנים ברשת, המעבירים את הגולשים באמצעות לינק לאתר המפרסם.

אפשרות נוספת היא לעשות קמפיין קידום ממומן בגוגל – PPC באמצעות גוגל אדווארדס, הכלי הפרסומי של גוגל. מומחי הפרסום של גאו מדיה ייצרו עבורכם מודעות מעוצבות, אשר יתפרסמו בימים ובשעות שיוחלט עליהן. כל הקלקה של גולשים על מודעה עולה כסף, ועלות הקמפיין משתנה מאחד לשני ומבוססת על מחיר מילות המפתח. זה נעשה בצורה של מכרז בין כל המתחרים על מילות מפתח מסוימות לדוגמה: סוכנות דיגיטל לעסקים באילת ובסביבה.

התוצאה של שני ערוצי הקידום הללו אמורה להעניק למפרסמים חשיפה ונוכחות יותר גדולים ברשת וגם יצירת קשר עם לקוחות פוטנציאליים והגדלת השיווק.

ניהול מדיה חברתית- סושיאל

כמעט לכל עסק וחברה היום יש דף עסקי בפייסבוק. הצלחתו של הדף קשורה לפוסטים ולתכנים המועלים בו, וגם לתמונות ולחומר הויזואלי. מומחי הרשתות החברתיות בסוכנות דיגיטל גאו מדיה, הצליחו לפצח את השיטה לכתיבת פוסטים מוצלחים שהפכו לויראליים וזכו לתגובות ולייקים רבים. ההתנהלות במדיה החברתית חייבת להיות אסטרטגית ומכוונת מטרה. היא צריכה לענות על הצרכים והיעדים של הדף וליצור כמה שיותר באזז וחשיפה. אלה בסופו של דבר יתורגמו ללקוחות חדשים, הגדלת השיווק ברשת ועוד.

 

הנגשת אתרים- כל אחד חייב

 

סוכנות דיגיטל גאו מדיה עוסקת בהנגשת אתרים ויצירת חלופות המסייעות לציבור הנכים להשתמש באתרים ברשת. החוק נכנס לתוקף בחודש אוקטובר 2017, והוא מחייב בתקנות ותוכנות מסוימות בעלי אתרים שמעניקים שירות לציבור כמו: מוסדות ציבור, אתרי קניות, אתרים ממשלתיים וכל אתר אחר המציע שירות כלשהו.

כל אתר שהמחזור השנתי שלו מעל 300 אלף ₪ בשנה, מחויב בהנגשת האתר שלו לטובת ציבור הנכים. מי שמחזור העסקים שלו נמוך מהמספר הזה, פטור מהנגשה. מי שחייב להנגיש ולא עושה זאת, צפוי לקנסות.

 

ניהול מועדון לקוחות

 

סוכנות הדיגיטל גאו מדיה, רואה בהקמת מועדון לקוחות, כלי חובה ליצירת נאמנות ושימור לקוחות בעידן האינטרנט.  הקמת מועדון לקוחות דיגיטלי, מתאפשר היום הודות ליצירת קשר מהירה בין חברי המועדון, העברת מסרים מידית וגיבוש שמעניק לכל חברה תועלת בטווח הארוך ובטווח הקצר. מועדון הלקוחות מציע לחבריו ניוזלטר חודשי או במועדים אחרים כאשר בד בבד עם מידע שהוא מבקש להעביר להם, הוא גם מבצע שימור לקוחות, נותן להם הרגשה של בית והם הראשונים לדעת על מבצעים והשקות של מוצרים.

 

ייעוץ דיגיטלי

 

הרבה מאוד אנשי עסקים לא מתמצאים ברשת, מהסיבה הידועה שהם לא בני דור הילדים הדיגיטליים שגדלו על ברכי "הרשת". זאת הסיבה אגב שבפועל מספר חנויות הרשת הישראליות נמוך מהפוטנציאל הקיים, משום שיש פער "דיגיטלי" גדול בין בעלי העסקים לבין הבנתם את מציאות העולם הדיגיטלי.

באמצעות ייעוץ דיגיטלי של מומחי חברת גאו מדיה, יכול כל בעל אתר ברשת לבחון את האפשרויות השונות שלו לחשיפה ולנוכחות ברשת במגוון הערוצים הקיימים, שלעתים הוא כלל לא מודע לקיומם. עסקים רבים עדיין לא הקימו אתר, או שהאתרים שנבנו עבורם לא מתאימים להם ולכן הם לא קיבלו חשיפה גדולה ברשת. הייעוץ הדיגיטלי בא  להציע לבעלי אתרים לפעול ולשנות את המצב הקיים גם אם זה מחייב הקמת אתר יותר מתאים להם, שירות של קידום אורגני, קידום ממומן PPC  ועוד.

אין היום מדיה יותר פורצת דרך מרשת האינטרנט ובעלי העסקים הישראלים, חייבים ליישר קו עם עמיתיהם בכל העולם שכבר מרוויחים ובגדול מהנוכחות שלהם ברשת.

אם אתם רוצים להצליח באינטרנט, אתם צריכים סוכנות דיגיטל טובה שמעסיקה אנשי צוות מוכשרים וחכמים. גאו מדיה עשתה "אקזיט" להרבה מאוד בעלי אתרים והיא תוכל לתת גם לכם שירותים שונים שיהפכו אתכם ל"כוכבים" ברשת.


  חדשות אילת - ערב ערב באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש