מעבר דירה כשלב משנה חיים

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 5/5/2019 15:08 ● ערב ערב 2913
מעבר דירה מהווה שלב קריטי בחייו של האדם, המסמל התחלה עם תקווה לעתיד, במקום חדש. מעבר דירה הוא ללא ספק שלב המשנה את חיינו. כולנו עברנו לא פעם מעבר דירה ממקומות שונים בארץ, כגון מעבר דירה לאילת מהמרכז, ולהיפך, מעבר דירה מהמרכז לעיר הדרומית של אילת.
מעבר דירה כשלב משנה חיים

כל מעבר דירה כולל, במהלכו, אתגרים עימם נדרשים להתמודד, כגון אריזת החפצים והרהיטים, שכירת חברת הובלה להעברת חפצינו היקרים, וכן מחשבות אודות סידור הבית לאחר המעבר לבית החדש. מחשבות אלו הן לגיטימיות ומהוות חלק טבעי מהתחושות הנלוות למעבר דירה למקום חדש, בחייו של האדם.

 

טיפים לסידור הבית לאחר המעבר

 

לאחר מעבר דירה לדירת חלומותינו, נשאר לסדר את הבית, ואת כל הריהוט בתוכו. במסגרת טיפים לסידור הבית לאחר המעבר, טיפ חשוב ביותר הוא לא להילחץ מהכמות הרבה של חפצים וריהוט שיש לסדרם, ולארגן מראש את תכולת הריהוט שנרצה למקם בכל חדר בבית. ארגון מחושב  מראש יקל עלינו את מלאכת סידור הבית לאחר מעבר הדירה לדירת החלומות.

 

 סידור ציוד, אריזה והובלה

 

סידור ציוד, אריזה והובלה הם השירותים הנפוצים ביותר הנלווים למעבר דירה. כמות רבה של ציוד כגון חפצים אישיים, רהיטים למיניהם וכדומה, יוצרים כאב ראש ללא מעט אנשים בניסיון להתמודד עם ציוד רב שיש לארגנו לאריזה לרגל מעבר לדירה חדשה.

חשוב לסדר ולארוז בצורה נכונה את החפצים והריהוט, למשל למיין בארגזים לפי קטגוריות את סוגי החפצים והריהוט, כגון ריהוט וחפצים למטבח בארגז מסוים לעומת מיון של חפצים וציוד לחדר האמבטיה, למשל, בארגזים שונים, וכך לא להתפזר עם הכמות הרבה של חפצים וריהוט שיש למיינם ולסדרם לאריזה.

לאחר שלב מיון הציוד ואריזתו, מגיע שלב ההובלה. הובלת ריהוט וחפצים אישיים יכולה להתבצע באופן עצמאי אך היא דורשת זמן יקר, ורכבים מתאימים לצורך ההובלה, במקרה של כמות גדולה או כבדה של ציוד. כדי לחסוך דאגות של הובלה וזמן יקר, חברות הובלה יכולות לספק שירות זה, עם מובילים מיומנים, שיביאו את כל הציוד שלכם, כגון ריהוט או חפצים אחרים ויקרי ערך, באופן מקצועי.

אנו, בחברת "בלגן", מציעים לכם שירותי מעבר דירה, הכוללים שירותי אריזה, הובלה, סידור חפציכם ופרקתם, וכל השירות מבוצע במקצועיות ובאהבה רבה ללקוחותינו. פנו אלינו עוד היום לקבלת הצעת מחיר, במחירים נוחים עבורכם, וכך תחסכו זמן יקר ודאגות, בעקבות מעבר הדירה, לדירת חלומותיכם.


  חדשות אילת - ערב ערב באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש