גיבורת יופי

מאת: דוברות עיריית אילת ● צילום: דוברות עיריית אילת ● 5/5/2019 15:23 ● מה נשמע 599
דליה אלעל, מוותיקי אילת, ייצגה את העיר באירוע הארצי "גיבורות היופי לשנת 2019", שהוקדש השנה לשורדות השואה ● דליה, תושבת ותיקה ופעילה, הומלצה על ידי האגף לשירותים חברתיים בעירייה המפעיל מגוון תוכניות לגיל השלישי ונמצא בקשר מתמיד עם ניצולי השואה בעיר
גיבורת יופי

עשרות נשים מכל הארץ השתפו באירוע המרגש שהתקיים בשבוע שעבר באוניברסיטת בר אילן, במעמד שרים, חברי כנסת ראשי ערים ומועצות,  אלופים וקצינים בכירים לשעבר מצה"ל, חיילות וחיילים, תלמידים ועוד. השורדות הגיבורות מכל רחבי הארץ, הגיעו מלוות בבני המשפחה לבוקר שכולו פינוק וכייף, ובשיאו עלו לבמה לטקס מרשים בו הוענק להן סרט "גיבורת היופי לשנת 2019". 

 

גיבורה אמיתית. דליה עם עו"ס מיכאל ריאחי המרכז את תוכנית הטיפול בגיל השלישי 


דליה אלעל, ילידת 1938, עלתה לישראל מתוניס בשנת 1956. בזמן המלחמה הייתה ילדה בת 4 , אשר חוותה את השואה של יהדות צפון אפריקה עד סיום המלחמה. דליה הגיעה לאילת עם בעלה חנן אלעל בשנת 1972, ובהמשך נולדו להם 3 ילדים , נכדים ונין. דליה דמות מוכרת באילת הייתה פעילה כל השנים. היא עבדה בשקם כמנהלת מחלקה וכיהנה כיו"ר ועד עובדים מבאר שבע ועד הבסיסים. במהלך חייה הייתה דליה הילדה ששרדה את המלחמה, הנערה שעלתה לארץ, האישה שליוותה את בעלה בתפקידיו השונים, אם לשלושה ילדיה, סבתא לנכדיה ולנינה, אשת קריירה פעילה ומשמעותית. גיבורה אמיתית. 


האירוע היה מרגש מאוד עבור דליה, שלוותה על ידי בני משפחתה, ביניהם חבר המועצה לשעבר – חיים אלעל ונציג מהאגף לשירותים חברתיים – עו"ס מיכאל ריאחי. היא הייתה גאה לספר את סיפור חייה ולייצג את העיר בכבוד.


חדשות אילת - ערב ערב באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש