מכירות באינטרנט - כך תעשו את זה נכון

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 2/6/2019 10:17 ● ערב ערב 2917
לא מספיק שיש לכם חנות באינטרנט בשביל באמת לבצע מכירות. ככל שתשקיעו יותר בעיצוב ומבנה החנות, במערכות השונות שמנהלות אותה ובשיווק שלה – תוכלו לקטוף יותר פירות. כתבנו לכם כמה עצות שחשוב לקרוא ולפעול על פיהן בשביל להצליח למכור נכון – והרבה.
מכירות באינטרנט - כך תעשו את זה נכון

 

שפרו את חוויית המשתמש

 

חוויית המשתמש של גולש בחנות וירטואלית היא חשובה מאין כמוה. מדובר במכלול של מאפיינים שתורמים לחוויית הגלישה כולה, וביניהם כדאי לציין במיוחד – מהירות גלישה וטעינת עמודים מהירה, גלישה אינטואיטיבית, תמונות איכותיות, רספונסיביות ותאימות גבוהה למובייל, ממשק נוח ופשוט, עיצוב נעים לעין – ועוד. רכישה בחנות וירטואלית היא חוויה לכל דבר, והסיכויים שהגולש יישאר באתר, יבצע רכישה ויחזור לרכוש בשנית, עולים באופן ניכר כאשר הוא זוכה לקבל חוויה טובה. יתרה מכך, גם הקידום האורגני בגוגל ישתפר בעקבות כך, דבר אשר יוביל לשיפור נוסף בביצועים של האתר.

 

הציעו הטבות ומבצעים

 

התחרות ברשת אדירה, וכדאי לפתות גולשים לבצע רכישה בכל דרך לגיטימית. אחת מהן היא כמובן הצעה של הטבות ומבצעים טובים. קשת האפשרויות פה היא רחבה מאוד – חבילות רכישה משתלמות, מוצר שני במחיר מוזל, משלוח חינם – ועוד. כדאי פעמים רבות גם להגביל את המבצע בזמן, וכך ליצור תחושה של דחיפות בקרב הגולשים. זוהי טקטיקה שבהחלט מוכיחה את עצמה.

 

צ'אק-אאוט קצר ופשוט

 

ברגע שהגולש הוסיף את המוצר לעגלה, תהליך המכירה חייב להיות קל ומהיר ככל האפשר. אנשים רבים נוטשים את העגלה רגע לפני התשלום, ואתר חכם מוריד את אחוזי הנטישה הללו למינימום האפשרי. הדרך לעשות זאת היא לבקש כמות מועטה של פרטים אישיים, לקצר שלבים ואף לגרום לכך שכל התהליך יתבצע באותו עמוד באתר, כך שהגולש לא יצטרך לעבור על פני מספר שלבים ומספר עמודים שונים.

 

השקיעו בשיווק דיגיטלי

 

שיווק דיגיטלי, לרבות פרסום ממומן בפייסבוק, פרסום ממומן בגוגל וקידום אורגני בגוגל, הוא דרך נפלאה להביא טראפיק רב לאתר שלכם, לשמור על קשר עם לקוחות קיימים ולהציע להם הצעות חדשות, לבצע רימרקטינג, ובסופו של יום – להגדיל את כמות המכירות. לא מדובר בתחום פשוט, ומומלץ להותיר את המלאכה בידי מפרסמים ומקדמים מקצועיים. 

 

ניהול מוצרים, הזמנות ומלאי

 

חנות וירטואלית איכותית וחכמה עושה שימוש במערכות ניהול מלאי וניהול הזמנות. ככל שהחנות שלכם מוכרת יותר ומחזיקה יותר מוצרים, כך יש צורך מוגבר בעדכון מתמיד של האתר ומוצריו ויותר הזמנות לנהל. המערכות הללו יאפשרו לכם להעלות מוצרים חדשים לאתר, לעדכן מוצרים קיימים, לנהל מעקב אחר הזמנות, לעצב את דפי המוצר באתר, לשמור על קשר עם לקוחות שממתינים להזמנה שלהם – ועוד. משמעות הדבר היא שאת כל זאת תוכלו לבצע בקלות רבה ולחסוך זמן יקר. יתרה מכך, כך תוכלו להיות תמיד בשליטה ולהתנהל בידיעה שהאתר מתופעל ומעודכן. בדרך זאת תוכלו גם להרשים את הלקוחות שלכם, לטפל כהלכה בכל הזמנה שהם מבצעים ולדאוג שהם יחזרו לרכוש באתר.


חדשות אילת - ערב ערב באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש