מעצימות ומועצמות

מאת: אביבה דקל ● צילום: ● 5/6/2019 08:44 ● מה נשמע 603
8 נשים אילתיות נבחרו בשבוע שעבר לקבל תעודת הערכה והוקרה על היותן נשים מעצימות בקהילה ● בטקס מפרגן במיוחד בו נכח גם ראש העירייה, מאיר יצחק הלוי, הועבר המסר הברור- כל אשה יכולה
מעצימות ומועצמות
הביאו לעיר יוזמנה חדשה- נשות 'משהו טוב'

היו אלו עשר הנשים המשתייכות לקבוצת 'משהו טוב קורה', שהולידו במוחן הקודח את הרעיון לקיים מסורת חדשה באילת- בחירת נשים מעצימות בקהילה מתחומי חיים שונים, והענקת תעודות הוקרה בערב פירגון מיוחד. 
במסגרת יום ההשראה הבינלאומי מילאו בעיקר נשים את אולם האירועים במלון ה'מלך שלמה' שם התקיים באירוע המיוחד בחסות אירגון 'אשת חיל' בניצוחה של אהובה לוי, מנהלת התוכנית באילת, נעמ"ת בראשותה של  היו"ר עורכת דין סימה נמיר, המשנה לראש העירייה, ועיריית אילת.

קבוצת 'משהו טוב קורה' המאגדת בתוכה עשר נשים מובילות ובעלות דעה בעיר, אשר כל אחת מהן מעוררת השראה בזכות עצמה, בחרו להפנות הפעם את הזרקור לנשים אחרות.

בקבוצת 'משהו טוב קורה' נמנות לצד עו"ד סימה נמיר ואהובה לוי גם בטי סימלמיץ אשת חינוך מובילה, ברכה לוי, סגנית מנהלת דיור ברשת 'ישרוטל', אתי קריחלי, משנה לסמנכ"ל משאבי אנוש ברשת ישרוטל ודירקטור בתאגיד התיירות, סיגל אילת מתווכת ויועצת נדל"ן, ג'ורג'ט נופי, אשת עסקים, איילה שומר, מנחת סדנאות בליווי אישי, אילנה אידל, מנהלת מכון הרנטגן בבית החולים 'יוספטל' בעיר וגילה עדה, גימלאית, מי שניהלה עד לאחרונה את מחלקת הנשים והיולדות בבית החולים יוספטל.

 

המעצימות והבוחרות

 

עשר הנשים הללו בחרו בשמונה נשים אשר לדעתן האישית מעוררות השראה:


אהובה לוי בחרה בד"ר חנה רוזנפלד, מנהלת המרכז לחקלאות ימית בעיר, מומחית בינלאומית ברביית דגים שבשנת 2012 הדליקה את המשואה. סימה נמיר בחרה את נחמה פריאל, אם ל- 9 ילדים, מורה לחינוך מיוחד באולפנה, שתרמה לפני מספר שנים כלייה לתושב הדרום שכלל לא הכירה. בטי סימלמיץ בחרה במירב לוי דיאמנט, עורכת עיתון 'מה נשמע' באילת וכתבת בכירה בעיתון 'ערב ערב', מי שהובילה השנה את קבוצת הילדות של אילת בכדורסל לזכייה באליפות לאחר שלא עסקה בתחום 30 שנה, אתי קריחלי בחרה באפרת סבירסקי, שהקימה בכוחות עצמה וללא גב כלכלי את המותג 'אפרתיס', אילנה אידל בחרה את ליאת שוורץ, המרותקת לכסא גלגלים שמנהלת אף על פי ולמרות הכל חיים מושלמים עם בעלה ושני ילדיה, גילה עדה בחרה בלילך לוי, שממשיכה את דרכו של אביה רחמים לוי ז"ל בהתנדבות בקרן המשאלות של גילה אלמגור, סיגל אילת בחרה במירב כהן, אם חד הורית שהקימה בשתי ידיה מכון יופי מצליח ואילה שומר בחרה באתי אלימלך, אימו של החייל האילתי עידן קובי ז"ל, שלא נכנעה לשכול ופועלת למען החברה במגוון התנדבויות מעצימות.

את הערב הנעימה בשירתה ענבל בן חיים מלהקת המשפחה ונשאו בו  דברים ראש העירייה מאיר יצחק הלוי ששיבח את הנשים על כוחן ועשייתן למען החברה והרבנית אייזנבך שהעצימה את כוחן של הנשים ולימדה אותן פרק על הלכות דבורה הנביאה שהייתה אשה חזקה כבר בימי המקרא.

כל אחת מהנשים המעצימות שנבחרו זכו להקרנת סרטון קצר על פועלן ועל המסר שהן בחרו להעביר והן נקראו בזו אחר זו  לבמה לקבלת תעודת ההוקרה ובלון אדום לסמל כוח ותעוזה.
בסיומו של ערב מהנה ומעצים הבטיחו נשות 'משהו טוב קורה' כי מדובר בראשיתה של מסורת שתמשך גם בשנים הבאות.


חדשות אילת - ערב ערב באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש