גני אירועים ברחובות מקום מיוחד לחתונה

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 5/6/2019 15:30 ● ערב ערב 2917
הדרך לחופה עוברת בחיפוש קדחתני אחר מקום מופלא לחגיגה, גיבוש תכנית אומנותית מפתיעה, בחירת אנשי המקצוע הטובים ביותר, שילוו אתכם צעד אחר צעד, יצירת הזמנות מעוצבות וכמובן שמלת כלה חלומית וחלפית חתן מנצחת.
גני אירועים ברחובות מקום מיוחד לחתונה

אין ספק שהמיקום משחק תפקיד חשוב ונקודת מוצא לכל היתר ברקיחת האווירה המושלמת, לוקיישן גיאוגרפי אטרקטיבי במיוחד, נבחרת אטרקציות. איך תתמקדו על המפה, מה יהיה במקום הנבחר ואיך תהפכו אותו לממלכה המושלמת לחתונה חלומית? כל התשובות בכתבה שלפניכם.
 

מתחתנים בלב העניינים

 

חשבו רגע על נוחות ההגעה שלכם ושל האורחים. מקום אליו תוכלו להגיע בקלות יחסית אחרי יום שלם של התארגנויות בסלון היופי, בסשן הצילומים, שאף פק לא יעכב אתכם בדרך. גני אירועים ברחובות נושקים לצירי תחבורה ראשיים לבאים מכל הכיוונים כך שאפשר לבחור את דרך ההגעה המועדפת. אורחים יוכלו ליהנות ממרחבי חנייה צמודים ורחבי ידיים וכן מאופציות הגעה נוחות כמו רכבת ומגוון קווי אוטובוס ולהחליט איך להגיע. זכרו שככל שפשוט יותר להגיע לאירוע שלכם כך תוכלו להעלות את אחוזי ההגעה לחתונה.

 

היכן שהעיר והטבע נפגשים

 

דמיינו לעצמכם את החתונה ומה תרצו לראות בעיניים – אווירה, תפאורה, האם ירוק עשיר, שמיים, מרחבים פתוחים. היופי של גני אירועים ברחובות הוא שהם מחברים בין הקרבה הנחשקת לעיר הגדולה ובין הטבע בשיא תפארתו. אפשר לבחור גן אירועים באחד הקיבוצים סמוך לעיר, שמספק את הפסטורליות המבוקשת. כרי דשא מבריקים, עצי דקל מרשימים, ניחוחות של טבע והכל עם הפינוקים המודרניים העכשוויים. אם רציתם להתחתן בטבע אבל אתם לא מתפשרים על נוחות ואיכות – גן אירועים במיקום טבעי מחוץ לעיר הוא בדיוק מה שחיפשתם.

 

בחוץ או בפנים – אתם בוחרים

 

הבחירה בגן האירועים תלויה גם בתנאי מזג האוויר הצפויים במועד החתונה. אם מדובר בחתונת קיץ אתם יכולים לחגוג בהחלט בחוץ, ליהנות מחופה תחת כיפת השמיים ואפילו סעודה וריקודים בשטח ואם מדובר בחתונת חורף, רצוי לחפש מקום שמאפשר לכם לחגוג ברוגע תחת קירוי. בחרו גן בו אפשר לחגוג בקיץ אך ליהנות גם בחורף מהתפאורה הקסומה באמצעות מעטפת שקופה המכניסה את החוץ אל הפנים ומחברת בין שני העולמות. מצד אחד, חם ונעים ומצד שני, נשמרת תחושת הטבע והפתיחות למרחב.

 

קולינריה במקום הראשון

 

אי אפשר לקיים חתונה בלי לבצע תהליך טעימות. האוכל הוא חלק חשוב בהנאת האורחים. התייחסו להיצע הגסטרונומי של הגן ומי עומד מאחורי רקיחת המעדנים. האם יש אלטרנטיבות חלביות, בשריות, לצמחונים וטבעוניים, מנות שמותאמות לחיך של המוזמנים הצעירים וכיצד האוכל מוגש בהגשה ישירה לשולחנות או בסגנון של בופה עשיר. האם עמדות המזון מעוצבות ומשתלבות במראה הכפרי הכולל, האם ניתן להכין חלק מהמנות לעיני הסועדים, מה כולל תפריט הפתיחים, מה כדאי לשלב במהלך הסעודה ואילו קינוחים יחתמו את החתונה.

 

השקעה בפרטים הקטנים ביותר

 

איכות באה לידי ביטוי גם בפרטים הקטנים שעושים הבדל גדול, בין אם מדובר בנוף המרהיב המטופח בידיים מקצועיות ואוהבות ובין אם באלמנטים דקורטיביים שמקבלים את פני האורחים. גשר עץ, בריכת דגים, ריהוט אלגנטי, תחזוקה מצוינת, ניקיון מופתי. הגיעו לאירוע לדוגמא על מנת להתרשם מהדרך בה הצוות מתפקד, כיצד האווירה משתנה בן רגע מיום ללילה, מערכת סאונד ואפקטים של תאורה ליצירת החגיגה המושלמת.

השפלה הפכה לאחד האזורים האטרקטיביים לחתונות – יציאה קלה מהמרכז ואתם בעולם אחר של טבע ויופי, אורבניות בטאץ' אחר. הקסם מתעורר לתחייה. חפשו את גן האירועים בו תחגגו את האירוע החשוב בחייכם.


חדשות אילת - ערב ערב באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש