נותנים כבוד במקומות הבילוי

מאת: דוברות עיריית אילת ● צילום: דוברות עיריית אילת ● 12/6/2019 09:34 ● מה נשמע 604
עשרות עסקים כבר הצטרפו לתו ריספקט - מיזם עירוני שהופך את מקום הבילוי למוגן, בטוח ומכבד ● לאחרונה הושק מנשר גם בשפה האנגלית לטובת התיירים הפוקדים את מקומות הבילוי באילת לצד הנופשים מהארץ
נותנים כבוד במקומות הבילוי
יש ריספקט. מעניקים תעודה למייקס פלייס

במנשר המחולק דרך לשכת התיירות קיים הסבר על הפרויקט וברקוד המפנה לרשימת מקומות הבילוי המחזיקים בתו ריספקט. תו תקן Respect הפועל זו השנה השנייה באילת והפך למודל ארצי, ניתן למקומות בילוי המקפידים על ביצוע פעולות החיוניות להגנה על מבלות ומבלים מפני אלימות והטרדות מיניות. 
לאחרונה הצטרפו למיזם הדרינקין, מאנקיס, ג'אספר, השאטו והנייץ ביץ'. לצד המצטרפים החדשים מפרגן המיזם גם לקיימים. תעודת ריספקט הוענקה למייקס פלייס על יישום מלא של תו הריספקט. תעודת הוקרה הוענקה לרון בן חיון - מנהל הפאב על ידי ראש העירייה, מאיר יצחק הלוי, ומפקד משטרת מרחב אילת - נצ"מ סמי מרציאנו. "צוות העובדים בפאב הוכיח, כי הם מבינים את חשיבות היותם שומרי הסף האמיתיים בשטח המאפשרים למבלים ולמבלות, מרחב בטוח" אמרה רכזת קהילה ברשות למאבק באלימות סמים ואלכוהול - סופיה גורדייב. 
תו תקן Respect ניתן למקומות בילוי המקפידים על ביצוע פעולות החיוניות להגנה על מבלות ומבלים מפני אלימות והטרדות מיניות, ודואגים לכך שכל עובדי המקום יהיו מודעים וערניים לנושא כחלק מתפקידם. בעלי העסקים חותמים על אמנה ומקבלים את מדבקת תו ריספקט המוצגת בחזית העסק. במסגרת המיזם נתלים במקומות הבילוי, כרזות המיועדות לציבור המבלים במטרה לעודד נורמות חברתיות חיוביות, התאורה בשירותים מוחלפת לבהירה, הבעלים והברמנים עוברים מפגשי הדרכה, כך גם צוות המלצרים כולל סדנא מטעם תכנית "עיר ללא אלימות" בנושא חיזוק היכולת לזהות סימני מצוקה, איתור וטיפול בהטרדה. עוד במקומות אלה, מבוצעים סיורים תכופים של גורמי האכיפה העירוניים, ביניהם משטרה ושיטור עירוני. 


חדשות אילת - ערב ערב באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש