ביטלס דאנס בר

מאת: אביבה דקל ● צילום: חיים דוד ● 12/6/2019 11:57 ● ערב ערב 2921
ה'ביטלס דאנס בר' הוא המקום היחידי בין הפאבים והברים במרכז התיירות שמזמין אתכם לרקוד כל הלילה לצלילי מוסיקה מכל הסגנונות
ביטלס דאנס בר

ה'ביטלס בר' שנפתח ב- 2008 עבר לבעלותם של רועי גבריאל חזן ואליהו כץ לפני חמש שנים, והשניים עושים הכל בהצלחה מרובה כדי שישמור על מקומו בראש רשימת מקומות הבילוי בעיר.

ה'ביטלס בר' מציע ללקוחות עיצוב מדהים, אווירה מיוחדת ומוסיקה מדהימה. במקום שני מתחמים: המתחם הפנימי שבו בר מרהיב ואקסלוסיבי, מתחמי V.I.P ורחבת ריקודים, והמתחם החיצוני, תחת כיפת השמיים, בו תמצאו בר קייצי מרענן, נרגילות איכותיות, מקרן ומסכים  - מה שיוצר בשבילכם את הגיוון המושלם. בכל אחד מהמתחמים אפשר לבחור בין ישיבה על הבר ובין ישיבה ליד שולחנות ולקבל שירות מהברמן או מהמלצרים שיעשו הכל כדי שתקבלו את השירות הטוב ביותר.

ב'ביטלס בר' ניתן ליהנות ממבחר משקאות אלכוהוליים מכל הסוגים, מקוקטיילים מדהימים וממגוון נשנושים טעימים כמו שניצלונים מטוגנים, פלטות ירקות, פלטות גבינות, אדממה ועוד.

 

המקום יכול להכיל עד 400 איש בחלל הפנימי ובחצר, והוא ערוך להפקות ואירועים כמו בר/בת מצווה, בריתות, ימי הולדת, מסיבות רווקים/ות, הצעות נישואין, ערבי גיבוש של חברות ועוד.

שמם של ערבי הקונספט שעורכים במקום נודע לתהילה, ולקוחות רבים אילתים וממרכז וצפון הארץ מגיעים במיוחד למקום כדי לחגוג. בין ערבי הקונספט הנערכים במקום -  ערב סומבררו בסגנון מקסיקני או ערב אמסטרדם בסגנון הולנדי בהם התפאורה, המוסיקה, האוכל והמשקאות הם כולם בסגנון המקום. עוד בין ערבי הקונספט - ערבי הקריוקי המיוחדים או שידורי הכדורגל על מסכי הענק שבמקום, בהם  אפשר למצות חווייה ייחודית עם החבר'ה.

אל תפספסו ביקור ב'ביטלס בר' -  זו חוויה שאסור להחמיץ!

המקום מתאים ללקוחות מגיל 18 +, וכל אחד יוכל למצוא כאן את מה שהוא אוהב.

 

המקום פתוח: 21:00-04:00 שבעה ימים בשבוע.
כתובת: דרך יותם 6 ליד 'קלאב הוטל'.
טלפון להזמנת מקומות או קביעת מועד לאירועים או מידע מכל סוג שהוא:
רועי 0532392119.
אליהו 0528241918.

חפשו אותם גם בפייסבוק ובאינסטגרם:
פייסבוק :  BEATLES DANCE BAR
אינסטגרם: BEATLES_EILAT 

**רוצים צ'ייסר עלינו ?! תייגו מיקום/שתפו בדף הבית שלנו את הבילוי שלכם. 


חדשות אילת - ערב ערב באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש