אוטו דיזיין אילת

מאת: סימונה סולומון שאואט ● צילום: סימונה סולומון שאואט ● 19/6/2019 09:29 ● ערב ערב 2921
מערכות מולטימדיה, אנדרואיד וסטריאו מתקדמות, מערכות התרעה, מיגון ובטיחות, אביזרי רכב ומצלמות ועוד ● הכל ב'אוטו דיזיין' שיפנק לכם את הרכב במקסימום ● עם תודעת שירות גבוהה ובמחיר שפוי
אוטו דיזיין אילת

זה לא סוד, שאתם מתחזקים ומפנקים את ביתכם מפעם לפעם וההרגשה נפלאה, אז למה לא לפנק גם את הרכב, היאכטה או הסירה שלכם? ולא רק לפנק – אלא גם להוסיף לו מערכות שיגנו עליכם בזמן הנהיגה ועוד פריטים, שיהפכו את הנסיעה לנעימה ובטוחה יותר. את כל אלו ועוד תוכלו למצוא במקום אחד– 'אוטו דיזיין אילת'.

'אוטו דיזיין' קיים באילת מזה שנים, ולפני שנה וחצי – לקח אסי, אשר ניהל אותו במשך תשע שנים ומצוי בתחום מעל ל- 30 שנה, את העסק תחת ידיו, כי אין כמו בעלים שמכיר את התחום מקרוב כל כך הרבה שנים, אוהב אותו, מנוסה ומקצועי.

 

 

ב'אוטו דיזיין' תוכלו למצוא: אביזרים לרכב, בין היתר: כיסויי הגה, ריפודים, כיסויי מושבים, כיסויים חיצוניים, מראות, משענות יד, מגבים, מים לרדיאטור וגם לניקוי חלונות, מגני רוח, מדרגות לכל סוגי הרכבים, גגונים, מיגונים לרכב (עבור ביטוחים), מערכות מולטימדיה, אנדרואיד, מערכות סטריאו, מגברים, מצלמות שונות וביניהן – מצלמות הקלטה. גלאי מכמונות, חיישנים, ריחנים, ואיך אפשר בלי מערכות MOVON - מערכות התרעה מפני תאונות דרכים, מערכות מצילות חיים – אותן משווק, מתקין ונותן שירות 'אוטו דיזיין באילת' בבלעדיות – מערכות בטיחות מתקדמות לרכבים שעלו על הכביש בין ינואר 2000 ל- מאי 2017 מבית א.ד.י מערכות לרכב המשלבות בין היתר מצלמת דרך מובנית והתרעה קולית המזהירה מפני שכיחת ילדים ברכב. תוכלו למצוא כאן גם את ה-  ROADSTAR- המכשיר המהפכני עם DVR מקליט + רדאר ולייזר + GPS מובנה, המגן בין היתר גם ממכמונות. העסק עובד עם חברות כמו 'אלבר', 'אוויס', 'באדג'ט', 'מוטורולה', 'אצמ' ו'תמן'- חברות לאבזור וציוד מכוניות לנכים, 'איי. די. טי' – כרטיסים לרכב, עובד גם עם רכבי הוראת נהיגה בתחום התקנת ההקלטות והמצלמות וכמובן עם פרטיים.

בנוסף – קיים במקום שירות חילוצים לרכבים שנתקעו – בכל איזור אילת ועד יטבתה.

רק הביאו את רכבכם אל המקום- ויבצעו בו בנחת את כל מה שאתם חפצים בו. התקנות לסירות ויאכטות – מתבצעות במיקום כלי השייט. העסק עובד גם עם הקיבוצים באזור.

'אוטו דיזיין אילת' חרטו על דגלם: מקצועיות, נסיון רב שנים, שירות מכל הלב ומחירים נוחים.

ויש גם מבצעים (לשבוע בלבד – 27.6-3.7) – גגונים לרכב החל מ- 149 ₪. מבצע מולטימדיה – אנדרואיד + מצלמת רוורס + חיישני רוורס (ללא התקנה) ב- 1,199 ₪ בלבד. 

כתובת: רחוב המלאכה 
10 (ליד חנות חיות 'זברה'), 
טלפון: 08-6336313, 053-7445154. שעות פתיחה: א-ה 08:00-18:00, שישי 08:00-12:30.


חדשות אילת - ערב ערב באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש