הכל תחת קורת גג אחת

מאת: אביבה דקל ● צילום: ● 19/6/2019 09:38 ● ערב ערב 2921
מתקנים, משפצים או בונים? משהו בתחום הקירור, החימום, האינסטלציה או הביוב התקלקל וצריך לתקן או להחליף? שוב לא צריך להתרוצץ בחום בין בתי עסק ובעלי מקצוע שונים – ב'הכל תחת קורת גג אחת' תמצאו כל מה שאתם צריכים במקום אחד וגם לקבל ייעוץ מקצועי מבעל העסק שלמה זנזורי ומהעובדים שלו שהם הטובים ביותר בתחום
הכל תחת קורת גג אחת

העובדה שהעסק מככב ברשימת בתי העסק באילת ובערבה מזה 34 וארבע שנה מדברת בעד עצמה. הלקוחות ברובם לקוחות חוזרים שנותנים בו אמון ולא יחליפו את שלמה ואת 'הכל תחת קורת גג אחת' בשום עסק אחר בתחום, וגם לקוחות חדשים הופכים אחרי הפעם הראשונה ללקוחות קבועים, שכן בתחום השיפוצים, התיקונים, האינסטלציה והקירור אין כמו 'הכל תחת קורת גג אחת' המציעה ללקוחותיה שירות מושלם, החל מרכישת המוצרים, דרך ההתקנה ועד השירותים והאחריות. 

כבר מזמן לא צריך להתרוצץ ולחפש מי שיפתור בעיות ויעשה זאת בצורה מושלמת. ב 'הכל תחת קורת גג אחת' יכוונו אתכם אל המוצר המתאים לכם ביותר, ואחרי שתחליטו מה אתם צריכים ורוצים, יתקינו לכם אותו בבית, בעסק או במשרד בצורה הטובה והמקצועית ביותר.

 


'הכל תחת קורת גג אחת' היא חנות המפעל של  'אמקור אנרגיות סולאריות בע"מ', וחנות זו היא היחידה שנותנת עשר שנות אחריות על דוודים וקולטי שמש. קולטי השמש בעלי יכולת ספיגת אנרגיה גבוהה במיוחד, וכל זאת הודות לטכנולוגיה מתקדמת ביותר. 

מערכות האנרגיות הסולריות של 'אמקור' הן בעלות תווי תקן מהמחמירים ביותר, וחברת 'אמקור' היא בין היחידות המתחייבת לחלפים חדשים באחריות לרבות דוודים וקולטים. עוד חברה בעלת ותק ומוניטין בתחום הדוודים המיוצגת על ידי 'הכל תחת קורת גג אחת' היא חברת 'קרן אור' המצטיינת בתחומה.
החנות שב'הכל תחת קורת גג אחת' מסודרת לפי מחלקות ונותנת מענה לכל אביזרי האינסטלציה והסניטציה. בנוסף לדוודי חימום תמצאו כאן: ברזים, ניאגרות וכיורים וכל החלקים לאינסטלציה לבית ולחוץ. כמו כן תמצאו כאן את כל החלקים המקוריים למצנן: קש, משאבות מים, תופים, מנועים, קונזולות מיוחדות לפי בקשת הלקוח וגם אביזרים לגינה
 .
'הכל תחת קורת גג אחת' היא עסק משפחתי המנוהל על ידי שלמה זנזורי, וכל המשפחה עובדת בעסק ודואגת שכל לקוח יקבל בדיוק את האביזרים שהוא זקוק להם באיכות הטובה ביותר ואת השירות הטוב המקצועי והאמין ביותר תוך הקפדה על עמידה בלוחות הזמנים.

 


הכל תחת קורת גג אחת, כתובת: אזור התעשייה רח' המוצר 13, מול ה'ביג' החדש.

שעות פעילות של העסק בימים א - ה בין השעות 7:00-18:00 , בימי ו' וערבי חג - בין השעות 7:00-15:00. כמובן שבמקרים דחופים ניתן לקבל שירות של 24 שעות ביממה. שלמה: 050-5350926, 053-7350926, משרד: 08-6379283. 


אתר האינטרנט של החברה amcoreilat.com.
 


חדשות אילת - ערב ערב באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש