כלים לבניית אתרים: הכר את האפשרויות העומדות בפניך

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 21/6/2019 13:03 ● ערב ערב 2919
אם אתם רוצים לפרסם את העסק שלכם, עליכם לבנות אתר וכך לייצר נוכחות ברשת. לפני שאתם מתחילים, עליכם להכיר את הפלטפורמות הקיימות ובהתאם לכך, לבדוק איזו פלטפורמה מתאימה לצרכים שלכם. על מנת לבנות את האתר, יש להכיר כל מיני כלים. חלקם זמינים בצורת מחשבון ענן וחלקם ניתנים להורדה למחשב. מרבית הכלים הללו הם חינמיים וכל אחד יכול ללמוד כיצד להשתמש בהם.
כלים לבניית אתרים: הכר את האפשרויות העומדות בפניך

 

מה שכן, יש לקחת בחשבון שהדבר דורש לא מעט זמן ולימוד של המערכות השונות שהוזכרו לעיל. ובכלל, אם רוצים אתר מרשים ומעוצב, אז יש לפנות לחברה שתחום המומחיות שלה הוא בניית אתרים.

 

כלים ומערכות לבניית אתרים

 

Wix

 

מדובר על פלטפורמה לבניית אתרים, שהוקמה על פלאש ולאחר מכן עברה ל-HTML5. באמצעות הפלטפורמה הזאת, ניתן לבנות אתרים בחינם. היתרון בשימוש בה נעוץ בכך שהיא מאוד ידידותית ונוחה למשתמש. הפלטפורמה עובדת על ממשק בנייה של גרור ושחרר. כלומר, נניח שרוצים להוסיף כותרת או פסקה, ניתן לעשות זאת דרך התפריט ואין צורך לכתוב קוד תכנותי. אם רוצים להוסיף פיצ'רים כמו ניוזלטר ולייב צ'אט, אז ניתן לרכוש אותם בתשלום באמצעות App Market.

 

Wordpress

 

מדובר על פלטפורמה הנחשבת לאידיאלית עבור בלוגים וכמו כן עבור חנויות אונליין. יש שתי גרסאות שונות של אתר וורדפרס. יש גרסה מורכבת של וורדפרס שמורידים אותה למחשב ולאחר מכן יש להתקין אותה על שרת אחסון ויש את הגרסה הפשוטה יותר שמאפשרת התנהלות אונליין באתר של וורדפרס. אפשר לצור בה הכל - מבלוג ועד חנות אינטרנטית. החיסרון בגרסה הפשוטה נעוץ בכך שיש מספר קטן ומצומצם של תוספים ותבניות שניתן להשתמש בהם.

 

Joomla

 

גם כאן מדובר על כלי חינמי נוסף עם אופציה לגרסת אונליין ואופליין. ג'ומלה היא לא מערכת פופולארית כמו וורדפרס. מה שכן, במערכת הזאת מוצעות שתי גרסאות - להוריד את התוכנה למחשב ולאחסן או להשתמש בג'ומלה דרך האתר הרשמי. כאן יש לציין שיש חסרון בהשוואה לוורדפרס, משום שגרסת האונליין של ג'ומלה נחשבת למורכבת והממשק הרבה פחות נגיש מהממשק שוורדפרס מציעה. מה שכן, היתרון הגדול הוא שיש לה המון תבניות ותוספים.

 

Shopify

 

אם אתם מעוניינים לבנות אתר שיהיה כמו חנות אינטרנטית, אז שופיפיי היא הבחירה הכי נכונה. בשופיפיי, תמצאו הרבה תבניות שיכולות להתאים בדיוק לחנות האונליין שאתם רוצים לבנות. שופיפיי מציעה מגוון תכניות בתשלום, שיכולות להתאים לכל אחד.

 

שורה תחתונה

 

עליכם לזכור שהאתר הוא הפנים של העסק או החברה שלכם. לכן, חשוב מאוד לבנות אתר שיהיה יפה, ידידותי ונוח למשתמשים בו. הקפידו שהאתר יהיה מחולק לקטגוריות, שהפרטים ליצירת קשר עמכם יהיה ברורים ובולטים, הקפידו להוסיף תכנים איכותיים ולאחר שהאתר מוכן, התחילו לקדם אותו באמצעות קידום ממומן בגוגל או באמצעות קידום אורגני. אם התקציב מאפשר לכם, נסו לשלב את שתי שיטות הקידום הללו.


חדשות אילת - ערב ערב באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש