אסטרולוגיה - תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

מאת: צילה שיר-אל ● 26/6/2019 10:16 ● ערב ערב 2921
טיפ לילידי השבוע - בשבוע הקרוב ייכנס הכוכב מרקורי שמביא איתו תקשורת לבית הכספים שלכם ואתם תצטרכו להחליט החלטות משמעותיות בנוגע למצבכם הפיננסי.
אסטרולוגיה - תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

טלה

הכוכב מארס שמביא איתו עשייה נמצא אצלכם במקום המקושר עם הסביבה הטבעית שלכם והיא המשפחה והמעגל הראשון של חייכם. אתם נמצאים בהתלבטות  מה ואיך לעשות על מנת להשאיר לעצמכם מרווחי זמן שיעזרו לקידום האישי שלכם ומצד שני אתם עדיין רוצים לצאת בסדר עם אנשים הקרובים אליכם. זה בדיוק הזמן שבו עליכם להיזהר מחוסר סבלנות משמעותי שאופף אתכם לאחרונה.

 

שור

הכוכב מרקורי שמביא איתו תקשורת עומד להיכנס לבית המשפחה והסביבה שלכם ועובדה זו הולכת להיות ארוכה ומשמעותית, כיוון שכוכב זה עומד לבצע נסיגה במקום זה כך שבהחלט ייתכן ויעלו על פני השטח עימותים שונים ומשמעותיים שהיו עד היום מתחת פני השטח ואילו עכשיו הם יוצאים החוצה ומכריחים אתכם להתעמת עם העובדות. מבחינה כספית , אתם יכולים להיעזר בכספים שמגיעים לכם ולממש תוכניות.

 

תאומים

אתם נמצאים באחת התקופות היותר טובות בחייכם וזהו זמן מצוין לעשות סוג של חשבון נפש שיעזור לכם לנווט את העובדה שאתם על פרשת דרכים וצריכים להחליט מה לעשות וכיצד לפעול. כוכב האהבה והיחסים הטובים נמצא במזל שלכם ומפרגן לכם ימים טובים ומהנים בנושאי יחסים בין אישיים, כך שאתם מרגישים שתחום זה ממומש אצלכם ומה שנשאר לכם הוא לבדוק את התנאים המתאימים להמשכיות.

 

סרטן

אלה מכם שנולדו במחצית השנייה של המזל אמורים ליהנות מימיו האחרונים של הכוכב יופיטר בנסיגה בבית העבודה שלכם כיוון שההתיישרות שלו בחודש הקרוב עשויה לגרום לכם לצאת מהתחושה שהיה לכם מזל ביש והמצב שלכם עשוי להשתפר עד מאוד. יחד עם כך  ייתכן וההזדמנויות לא ממש יגיעו בקצב שהייתם רוצים בגלל העובדה שאתם נמצאים בתקופת יום ההולדת, וחלקכם הגדול עדיין בהתלבטויות.

 

אריה

אתם מתחילים עכשיו תהליך שנקרא תקופת טרום יום ההולדת ונראה שחשבונות הנפש שלכם גבוהים מהרגיל בשל העובדה שהשמש בשמיים מבקרת בבית תת המודע שלכם ומפעילה אצלכם תהליכים תת הכרתיים שעד היום סרבתם לטפל בהם, והנה עכשיו אירועי החיים גורמים לכך שאתם נאלצים להתמודד עם מצבים חדשים ואתם נמצאים בתהליך מאוד משמעותי בחייכם.

 

בתולה

אתם נמצאים בתקופה שמבחינתכם אתם קוצרים את פירות ההצלחה אליה קיוויתם וייחלתם מבחינה מקצועית וחברתית. אנשים שונים מחפשים את קרבתכם ואתם יכולים למנף בימים אלה את הרצונות שלכם תוך כדי חתירה להשגיות. זה בדיוק הזמן לחדד את כל הקשור ליחסים הבין אישיים שלכם כרגע בעיקר מבחינה מקצועית ולא לחשוש להגיד את דעתכם בכל פורום שהוא עד שתקבלו את המענה לבקשותיכם.

 

מאזניים

כאשר השמש בשמיים נמצאת במזל סרטן מבחינתכם זו תהיה תמיד תקופה מצוינת מבחינה מקצועית כיוון שבתקופה זו תהיו עמוסים בתחומים ונושאים מקצועיים שיהיו מאוד חשובים לכם. ייתכן שלא תקבלו את הפרגון אותו אתם רוצים, כיוון שנראה שצפויים לכם עימותים שונים וייתכן אף מלחמת כוחות. זה הזמן הנכון עבורכם להחליט כיצד אתם מבססים את היחסים שלכם עם אנשים על בסיס יושרה וכנות.

 

עקרב

הכוכב אוראנוס שמביא איתו שינויים נמצא עכשיו במזל שור ומקרין אליכם את האנרגיה שלו על מנת לגרום לכם לעשות שינויים. מאחר ואתם מזל שנחשב מקובע ומפחד מאוד משינויים ייתכן שכל אירוע מסעיר אתכם עד אשר אתם יוצאים מפרופורציה. אל תהיו קשים אל עצמכם ונוקשים אל הסביבה בה אתם חיים . הדבר הראשוני אותו אתם חייבים לעצמכם הוא להבין שלא כולם חושבים ומגיבים כמוכם .

 

קשת

בחודשים הקרובים עדיין יהיה הכוכב סטורן בבית הכספים שלכם והוא זה שעוצר אתכם כלכלית ונותן לכם תחושה של קושי. אתם נאלצים לבחון את היכולות שלכם מחדש ולהתנהל בהתאם ולא לקפוץ מעל הצרכים שלכם כפי שאתם נוהגים פעמים רבות. שינויים בנושא המקצועי ובתפיסת עולמכם יעזרו לכם לבנות את עצמכם מחדש. הכוכב אוראנוס שמביא איתו שינויים נכנס אליכם לבית העבודה ויביא לכם הזדמנויות חדשות .

 

גדי

בתקופה זו שהיא מחצית השנה שלאחר יום ההולדת תמיד תגיעו למצב שבו תחוו מצבים שלמעשה יעמתו אתכם עם הצורך לבדוק מהם הגבולות שלכם מול עצמכם ומה אתם מוכנים לעשות על מנת להרגיש שהנה אתם לא מוותרים על עצמכם ובכל זאת אתם עושים מה שאתם רוצים. זה הזמן לחשבונות נפש ולעשייה משמעותית שתיתן לכם תחושה של פריצת הגבולות של עצמכם.

 

דלי

בחודש האחרון כוכב התקשורת מרקורי היה בבית העבודה שלכם ולכן היו לכם יותר נסיעות ושיחות על עבודה עם הממונים לכם שמבקשים ליצור שינויים. השבוע ייכנס כוכב זה לבית השותפויות שלכם וימשיך ליצור אצלכם ימים של מתח ושינוי אוירה עד כדי כך שתרגישו את סף העצבנות אצלכם עולה ברמה כזו שיקשה עליכם לעצור את חוסר הסבלנות שלכם כלפי מי שלא נראה לכם.

 

דגים

אתם עסוקים בכל הקשור לנושא המשפחתיות בחייכם ונראה שאתם בהחלט מקדישים את כל תשומת הלב על מנת שתוכלו להיות שלמים עם עצמכם בקשר לכל מה שאתם דורשים מעצמכם ומהסביבה שלכם. מצפים לכם ימים נעימים עם צעירים מכם אך ייתכנו חילוקי דעות ביניכם לבין אנשים קרובים במשפחה, ביחס לאיך אתם צריכים להתנהג עם הצעירים וגם עם המעגל הראשון של חייכם.

 

  •  מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
  •  התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה  אסטרולוגית.

חדשות אילת - ערב ערב באילת  

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש