רכבים ביבוא אישי - כיצד מתבצע התהליך

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 26/6/2019 16:49 ● ערב ערב 2920
חולמים על רכב יוקרה או רכב ספורט ביבוא אישי? זה הזמן להכיר את תהליכי הייבוא רכבים מחו"ל של קבוצת ברמן אוטו, המאפשרים לכל אחד ואחת מביניכם ליהנות מרכבים ביבוא אישי ללא בירוקרטיה מייגעת ועם מקסימום שירות...
רכבים ביבוא אישי - כיצד מתבצע התהליך

בשנת 2016 נכנסה לתוקפה הרפורמה לרישוי שירותים ומקצועות בענף הרכב, ובמסגרתה עומדת לרשות כל אחד ואחת מביניכם האפשרות לייבוא אישי של רכבי יוקרה, רכבי יוקרה ורכבי אספנות מיוחדים. עיקרי הרפורמה הובילה לגידול משמעותי בהיקף הליכי הייבוא האישי של רכבי היוקרה, הספורט והאספנות, כאשר הליך הייבוא עצמו מיושם באמצעות חברות וגופים שונים המחזיקים ברישיון מתווך לצורך התהליך. אנחנו בקבוצת ברמן יבואני רכב, לקחנו את תהליך הייבוא האישי של רכבים מחו"ל צעד אחד קדימה, ומאפשרים לכלל לקוחותינו ליהנות ממגוון רחב של פתרונות שירות לאורך כל התהליך.

 

ייבוא רכבים מחו"ל - כיצד?

 

תהליך יבוא אישי רכבים מחו"ל בקבוצת אוטו ברמן, הינו הליך ייבוא מזורז המונע מכם התעסקות מיותרת בכל הנוגע לבירוקרטיה מעיקה וקבלת שירות ללא דופי מאנשי מקצוע מובילים בתחום. בשלב הראשון של התהליך, תדרשו ליצור קשר עם נציגי השירות שלנו וזאת לצורך קבלת מידע מורחב ומקיף אודות התהליך. במקביל, נציגי השירות שלנו יציגו בפניכם את סוגי הרכבים השונים אותם ניתן לייבא באמצעותנו במסגרת הליך ייבוא אישי, ובנוסף, יאפשרו לכם לבחור את סוג ודגם הרכב המועדף עליכם ואת חבילת האבזור המורחבת ביותר.

דו"ח ובדיקה מקיפה של הרכב המיובא

בשלב הבא, נבצע עבורכם בדיקה מקיפה של הרכב המיועד לייבוא ונספק לכם דו"ח בדיקה ממצא ומקיף המשלב בתוכו תמונות של כל "מטר" בכלי הרכב. בהתאם לממצאי הבדיקה, מתבצעת רכישת הרכב על ידיכם, כאשר אנחנו בקבוצת אוטו ברמן מלווים את כל הליך הרכישה מקרוב ומאפשרים לכם ליהנות ממגוון רחב של אופציות תשלום, לרבות, שטר נאמנות, תשלום ישירות למכס, טרייד אין ואפשרויות נוספות.

 

שליחת הרכב לארץ

 

לאחר השלמת הליך הרכישה, אנחנו בקבוצת אוטו ברמן נדאג לשליחת הרכב לארץ ונלווה את כל התהליך באמצעות כל המסמכים הנדרשים לצורך כך, לרבות, רישיון יבוא רכבים מחו"ל, ביטוח ליבוא רכב וכדומה. כאשר הרכב יגיע ארצה, אנו נדרש לשחרר אותו עבורכם מהמכס ולבצע בו את כל פעולות התקינה הנדרשות לצורך השלמת התהליך ולצורך אישור הרכב מטעם משרד הרישוי עד לקבלת רישיון רכב ומספר רישוי. במסגרת השירות המוצע על ידינו ובהתאם לחבילת האבזור אותה רכשתם, אנו נבצע עבורכם התקנה והתאמה של מערכות הרכב השונות והטמעה של מערכות בטיחות מתקדמות ומערכות אבזור שונות.

עם סיום התהליך, אנו מאפשרים לכם להגיע לסניף המרכזי שלנו הממוקם בתל אביב לצורך איסוף הרכב, וכמו כן, אנו מאפשרים לכם ליהנות משירות הגעה של הרכב עד הבית.

 

משך התהליך

 

חשוב לנו לציין שכל תהליך היבוא האישי המנוהל על ידינו, נמשך בין שלושה ל-6 שבועות בלבד, שבסיומם תוכלו ליהנות מהרכב עליו תמיד חלמתם. כמו כן, גם לאחר השלמת התהליך, אנו ממשיכים ללוות את לקוחותינו ומספקים להם שירותי המשך המיועדים לצרכי תחזוקת רכבים בייבוא אישי אשר אינם מיובאים לישראל על ידי סוכנויות היבוא הגדולות.

 

ברמן אוטו גרופ

 

אצלנו בקבוצת ברמן, תוכלו ליהנות משירות מקצועי וללא דופי לאורך כל שלבי התהליך, ולהבטיח לעצמכם מענה מיידי בכל עניין מקצועי לכל אורך התקופה. אתם מוזמנים לבקר באתר הבית שלנו, להיחשף למידע מורחב אודות התהליך ולהיחשף לסוגי ודגמי הרכבים השונים המיובאים על ידינו במסגרת הליכי ייבוא אישי. לשיחה עם נציג שירות מומחה בליווי תהליכי ייבוא אישי, חייגו עכשיו: 072-330-6550 או כנסו לאתר >> www.breman.co.il


חדשות אילת - ערב ערב באילת