פעילויות מעניינות שכדאי לשלב ביום גיבוש עובדים

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 26/6/2019 17:02 ● ערב ערב 2920
יום גיבוש בעבודה תורם תרומה שאין כמותה, לאווירה מגובשת ונעימה. בימי גיבוש מומלץ להקפיד על אווירה משוחררת, בלי תכנים יותר מדי מכבידים, הרבה מצב רוח ובעיקר – פעילויות מעניינות. רוצים רעיונות? קבלו רשימה של מגוון פעילויות מעניינות שכדאי לשלב ביום גיבוש עובדים.
פעילויות מעניינות שכדאי לשלב ביום גיבוש עובדים

 

לחיים! מן הגורן ומן היקב

 

מתי בפעם האחרונה הזדמן לכם ללגום יין טוב? פעילות מעניינת ליום גיבוש לוקחת אתכם לחוויית יין מרתקת, מגבשת, ליהנות בלי להשתכר. מזמינים סיור יקבים קבוצתי ומגיעים ליקבים שנמצאים בפינות חמד מדהימות ברחבי הארץ. גם מטיילים וגם רואים כי לכל יקב סיפור משלו. לכל יין טעם משלו וסיפור שונה של הכנה והתיישנות. מתי בוצרים את הענבים, איך טועמים יין כמו שצריך? מתי שותים יין לבן? איך מכינים יין יבש או חצי יבש? הצטרפו אל סיור יקבים ותדעו את הכל.

 

סדנת בישול או "קרב סכינים"

 

אם כבר הזדמן לכם יום גיבוש לעובדים שבו נערך סיור יקבים, קבלו רעיון אחר לפעילות מעניינת – סדנת בישול. אם גם סדנת בישול מהסוג השגרתי פחות מתאימה לכם, נסו להזמין סדנה בסגנון קרב סכינים. מה זאת אומרת: העובדים מתחלקים לקבוצות ובהנחיית השף עורכים תחרות. מכריזים על מנה או על סגנון בישול והמנה המנצחת זוכה בפרס. הפעילות כוללת ארוחה טובה וחוויה כמו שרואים בטלוויזיה, בסגנון המסטר שף.

 

מתופפים בטבע

 

פעילות ששמה דגש לא על קולינריה אלא על קצב לובשת צורה של מעגל מתופפים מלהיב. פעילות מסוג זה, במיטבה, נעשית לא בתוך חלל סגור אלא בחיק הטבע. פורסים מחצלת, מתארגנים במעגל או בכמה מעגלים ומתופפים. המדריך נותן את הקצב ומסביר והקבוצה מתרגלת. בהתחלה התיפוף נשמע קצת קלוש. אחר כך, הקצב מתגבר ולבסוף נהנים מתחושה משכרת של חופש בלב וקצב מעורר.

 

סיורי ג'יפים

 

במדבר או בגליל, ליד הכינרת או באזור המכתש הגדול, פעילות בטבע, עם ג'יפים, מלהיבה ומרתקת. אפשר לארגן פעילות של ג'יפים בנהיגה עצמית או לחילופין, נסיעה בטרקטורונים. זוהי פעילות מודרכת, שמלווה לרוב עם מתן הסברים על הנוף הסובב, עם עולם הטבע הסמוך ואתרים בסביבה.

 

גלישת צוקים או קירות טיפוס

 

פעילות מעניינת שמתקיימת "על הגובה" יכולה ללבוש כמה צורות. למשל, גלישת צוקים או טיפוס בקירות טיפוס מקצועיים. כאשר מדריך מקצועי מסביר כל מה שצריך לעשות ומלווה לאורך הדרך, גם מי שחושש בהתחלה נהנה וחש סיפוק עצום. גלישת צוקים מומלצת באתרים נבחרים, שאינם תלולים או גבוהים יתר על המידה.

 

טיולים רכובים  

 

אם חיפשתם עוד פעילות מעניינת קבלו רעיון מעולה, הטיול הרכוב. אבל לא מדובר בטיול ג'יפים שאותו כבר הזכרנו אלא אפשרות אחרת. למשל, רכיבה על סוסים או על חמורים, בחיק הטבע. אפשר פעילות רכיבה, בשבילי אופניים בטבע (יש בכל מיני רמות קושי). אם חפצים במשהו שונה, יותר קליל, אפשרית פעילות של רכיבה על אופניים חשמליות או סגווי, באתרים מיוחדים, למשל בחיפה, בירושלים וכיוצא בזה.

 

פעילויות כוכב נולד

 

עוד רעיונות טובים לפעילות מעניינת כוללים פעילויות בסגנון כוכב נולד. אלה יכולות להיות תחרויות של ריקוד או תחרות שירה. אפשר כמובן פעילות של קריוקי או נגינה על כלי נגינה מאולתרים, תופי מרים, מצלתיים, פעמונים, חלילי רועים. העיקר שיהיה מצב רוח טוב.

 

פעילות ספורטיבית תחרותית וקבוצתית

 

פעילות ספורטיבית קבוצתית מהנה מאוד ויוצרת תחושת גיבוש יוצאת מן הכלל. ריצות קצרות בסגנון שליחים, משיכת חבל, מעבר מכשולים כגון גשרי חבלים. יש חברות שאמרגנות פעילויות מסוג זה, במגוון דרכים ואופנים, לשעה, שעתיים או יום שלם.


חדשות אילת - ערב ערב באילת  

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש