יהדות - פרשת חוקת

מאת: הרב דוד שנה ● צילום: או-מד מדיקל ● 3/7/2019 18:27 ● מה נשמע 607
והשבוע - החופש הגדול כבר כאן אז למה יש ’חכמים’ שלא מבינים שאסור לסכן את הילדים ● וגם- רגע אחרי סוף שנת הלימודים מומלץ לפרנסי העיר לעשות חשבון נפש ולחפש את הדרך הנכונה להשאיר בעיר את המורים החדשים
יהדות - פרשת חוקת

 

פרשת חוקת


ישנן 2 משפחות אצילות במדינת ישראל, משפחתו של חייל צה"ל סמ"ר אורון שאול ז"ל הי"ד ומשפחתו של סגן הדר גולדין ז"ל הי"ד. 2 החיילים הללו נהרגו במלחמת 'צוק איתן' בעזה וגופותיהם נחטפו על ידי מחבלי החמאס. בניגוד למשפחתו של גלעד שליט ששכרו 4 משרדי יחצ"נות אשר הטריפו את המדינה בדרישות מטורללות של כניעה בכל מחיר למחבלי החמאס, העיקר שנחזיר את     "הילד של כולנו" הביתה, גם אם נצטרך לשחרר מאות רוצחים תמורתו, רוצחים שיחזרו וירצחו יהודים אחרים, מחבלים שיבעירו מחדש את השטח ביהודה שומרון ועזה כפי שאכן קורה מאז כניעתו המחפירה של נתניהו לדרישות היחצ"ניות של משפחת שליט, בניגוד לכל מחול השדים הזה, ניצבות משפחות שאול וגולדין בעוז ובגאון מול נתניהו עם תביעות הפוכות לחלוטין. המשפחות האצילות הללו תובעות מראש הממשלה לא להיכנע בשום תנאי לרוצחי החמאס צמאי הדם. להפך, המשפחות דורשות בתוקף להכביד את היד על רצועת עזה, לחסום את המעברים, לא לאפשר שום מחווה הומניטרית לאף אימא "מסכנה" שצריכה להביא את בנה החולה לבית חולים בישראל, כל עוד 'החיות' של החמאס לא מגלים חמלה על האימהות של הדר ואורון המבקשות להביא את בניהן לקבר ישראל. לא כניעה דורשות המשפחות, אלא עמידה על עקרונות צודקים של אומה חפצת חיים שלא נכנעת לטרור, כי כל כניעה לטרור מזמינה אך ורק טרור נוסף כואב הרבה יותר. עד מתי ימשיך נתניהו להיות 'ילד הכפות' של החמאס? איפה כל הדיבורים הגבוהים על כך שנעשה הכל על מנת להחזיר את בנינו השבויים. לעשות הכל אין פירושו להיכנע לכל תביעות החוטפים כפי שהורגלנו עד היום. נעשה הכל זה אומר שאם צריך להרעיב את עזה ולחסל את כל בכיריה על מנת להחזיר את חיילינו – אז נעשה זאת בלי מורא ובראש מורם. בינתיים המשפחות של החיילים החטופים ממשיכות לסבול, ונתניהו ממשיך לברבר.
בפרשת 'חוקת' מסופר שבאו כנענים מהנגב, תקפו את מחנה ישראל ולקחו בשבי אדם אחד. כיצד הגיבו עם ישראל? האם הם פתחו במשא ומתן עם החוטפים? בפרשה מסופר בדיוק להפך. עם ישראל התפללו לה' שיעזור להם לנצח את העם שנלחמו נגדם ובתמורה התחייבו להשמיד את כל העם שהעז לתקוף אותם, בלי רחמים, בלי בג"ץ ובלי 'בצלם'. עם ישראל לא אמר לה' – אם תעזור לנו לנצח, אנחנו נספק דלק וחשמל לאוייבים שלנו כדי שיוכלו להמשיך להילחם נגדנו, אלא אם תעזור לנו לנצח - אנחנו נמחה את האוייב שלקח לנו שבוי מעל פני האדמה, כי רק כך אף עם אחר מהסביבה לא יעז יותר לחטוף לנו חיילים. רק כך !!! ואם כך נהגו אבותינו כשנחטף שבוי אחד, כיצד הם היו נוהגים לו היו נחטפים להם 2 חיילים? באפס רחמים!! מידה כנגד מידה. אתם לא ריחמתם על החיילים שלנו, אנחנו לא נרחם עליכם. כח ההרתעה וכבודם של חיילי ישראל אינו נתון למשא ומתן.  באופן מיידי יש לסגור את כל המעברים לעזה, לחברון לרמאללה, לשכם ולג'נין, לנתק אותם מהחשמל והמים ולא להעביר ציוד רפואי. כמו כן, כל המחבלים הכלואים בישראל יוכנסו מיד לצינוק בלי אור, בלי מזגן עם לחם יבש ומים מעופשים. יש להתחיל ב"סיכולים ממוקדים" של כל ראשי החמאס, לבטל לכל בכירי הרישעות הפלסטינית את תעודות ה VIP , לא לאפשר להם לטוס לחו"ל ולא להכניס אף אחד מחו"ל אליהם. כל הרוצחים ששוחררו בעסקת שליט ובפעימות למיניהן יוחזרו לאלתר לכלא. אם כך ינהגו ראשי ישראל  – החיילים  שלנו לא יישארו עוד יום אחד בשבי. אבל אם נעדיף ברבורים, בלי פגיעה ממשית וכואבת במחבלים ובמשפחותיהם, הרי שאנחנו עושים צחוק מעצמנו ומכח ההרתעה שלנו. רק הכבדת ידינו על הרוצחים תביא לתוצאות המיוחלות.


חדשות אילת - ערב ערב באילת  

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש