היכל התרבות

מאת: סימונה סולומון שאואט ● צילום: או-מד מדיקל ● 3/7/2019 19:43 ● ערב ערב 2922
כל אירועי התרבות לתאריכים 27.6 – 3.7
היכל התרבות
צילום מתוך הפרסום

 

תיאטרון אלעד - כיתת אמן "תפקיד התיאטרון בחברה" עם טינה פאקר

 

צילום מתוך אתר תיאטרון אלעד

תיאטרון 'אלעד' מזמין אתכם לכיתת אמן עם בימאית ה'שייקספיר קומפני' וחוקרת התיאטרון טינה פאקר בנושא "תפקיד התיאטרון בחברה"

המפגש יעסוק בנושאים: למה אנחנו עושים תיאטרון? מה תפקידו? מה היה מטרת התיאטרון בחברה בעבר? ומה התיאטרון יכול להיות עבורנו היום?

הכניסה חופשית, יש להירשם באתר https://elad-theater.smarticket.co.il,  מראש. טלפון: 050-6706009.

יום חמישי, 4.7.19, ב- 21:00, מתחם הטווס – קיבוץ אילות.


 

קיץ אילתי מס' 2 - מסיבת קיץ בפארק

 

עיריית אילת מזמינה אתכם למסיבת קיץ בפארק במסגרת אירועי קיץ אילתי מס' 2

במקום תוכלו להנות ממגלשות מים, תותח קצף, מלחמת מים, משחקי מים לגדולים ולקטנים ועוד.

על הבמה יופיע: הדוד חיים, כוכב הילדים הגדול בישראל, במופע בידור מוסיקלי, חדש ומצחיק, המשלב את מיטב השירים והמערכונים האהובים על ילדי ישראל. שעה משוערת של המופע – 19:00.

יום ראשון, 7.7.19, בין השעות 16:00-20:00, הפנינג מים בגן פרדקין.


 

לקראת הצגה - הצגה לילדים: 'בלונים'

 

צילום מתוך אתר תיאטרון הרוח

תיאטרון הרוח מציגים 'בלונים', הצגה לפעוטות. הצגה ויזואלית ללא מילים המשלבת אנימציה, בובות, מוסיקה, תנועה ועוד וכמובן הרבה בלונים

חוויה תיאטראלית ראשונית ורגישה הפונה לפעוטות ולילדים ומגרה את חושיהם. הילדים נשבים בקסמה של ילדת הבלונים שמכניסה אותם אל תוך חוויה צבעונית, מיוחדת, עדינה ועוטפת.

יום שלישי, 9.7.19, ב- 16:30, המרכז הרב תחומי לגיל הרך ולמשפחה. 25 ₪ לילד, 5 ₪ למבוגר. טלפון: 08-6307077.


 

מועדון הסרט הטוב - עושים שכונה

 

פרד ברטל הוא המנהל הכריזמטי של משרד פרסום פריזאי. לאחר שבפשיטה של רשויות המס התגלו אי סדרים בחברה, הוא נאלץ להעביר את המשרדים בן לילה לפרבר הידוע לשמצה לה קורנב (La Courneuve). פרד מוביל את משימת המעבר המורכבת לשכונה החדשה. שם הצוות פוגש את סמי, צעיר שגדל בפרברים, שמציע להם להדריך אותם וללמד את החוקים הבלתי כתובים של הסביבה החדשה.

קומדיה חברתית נוספת של הבמאי מוחמד חמידי ("הפרה ז'קלין"), בכיכובו של ז'יל ללוש ("בידיים טובות").

משחק: ז'יל ללוש, מאליק בנתאלה, קאמי לו, אן-אליזבת בלטו

90 דקות, צרפתית.

יום שלישי, 9.7.19, בשעה 19:10, בתיאטראות אילת.


 

קיץ של ג'אז - פסטיבל הג'אז אילת ה- 33

 

Photo by Todd Rosenberg

 

בשלהי הקיץ הישראלי, כשהנפש צמאה למוסיקה טובה, הפסטיבל שהפך שם נרדף לאווירת חופש בניחוח בינלאומי יתקיים גם השנה בנמל אילת עם רמת ההשקעה הגבוהה והאירוח חסר התקדים

למעלה מ- 30 שנה שהפסטיבל מתקיים בעיר אילת ומאגד אליה שורה ארוכה של אמנים ישראלים ובינלאומיים מכל קצוות הז'אנר ביניהם הפקות מקור מיוחדות לפסטיבל, שילובים יוצאי דופן של מוזיקאים מהארץ ומחו"ל, כיתות אמן ובמת ג'אם-סשן, והכל באווירה מהפנטת עם במות המשקיפות אל הים ומתחמים מפנקים להנאת הקהל שבוחר בפסטיבל הג'אז הגדול והמדובר בישראל.

בתוכנית, בין היתר: אבישי כהן - "Arvoles" ואורחים - שם-טוב לוי ואבי ליבוביץ'', BUIKA – ניחוח ספרדי, טריו ארי הוניג, Marquis Hill, לא סטנדרטים עם אלון אולארצ'יק, שלמה גרוניך, רונה קינן, יוני רכטר ושלומי שבן, Donny McCaslin, תחרות הסקסופון הבינלאומית ע"ש מייקל ברקר, חווה אלברשטיין ושלומי שבן, .Richard Manetti Quartet Ron Carter, Al Foster ואלי דג'יברי, Diego El Cigala, Roy Hargroove Tribute, Piano Knights – יונתן אבישי, עומרי מור, עומר קליין ותום אורן, Enriko Rava, KennyGarrett, Danny Rosenefeld Octet, Amadou & Mariam.

לצד כל אלו, תתקיים לראשונה תחרות הסקסופון הבינלאומית ע"ש מייקל ברקר (MBISC) בתמיכתם של משפחת ברקר, מי שהיה מנהלו האישי דאריל פיט, המנהל האמנותי של הפסטיבל אלי דג'יברי ויו"ר אגודת הידידים של הפסטיבל יורי גיא-רון. התחרות הראשונה מסוגה בעולם, שהביאה בחודשים האחרונים למאות סקסופוניסטים להגיש מועמדות, תציג על במת הפסטיבל את שלושת הפיינליסטים שיתחרו ויזכו בפרסים כספיים בשווי של 2,500-12,500 דולר. המוזיקאים המוערכים Ron Carter, Kenny Garrett, Donny McCaslin ואלי דג'יברי, יהיו אלו אשר ירכיבו את חבר השופטים הראשון של התחרות.

במהלך ימי הפסטיבל, יתקיימו על במת הג'אם סשן המסורתית מפגשים מוזיקליים ספונטניים וחד פעמיים בין אמני הפסטיבל לבין הכוכבים הצעירים של הג'אז הישראלי. במת הג'אם סשן תפעל עד השעות הקטנות של הלילה ותהיה פתוחה לאורחי הפסטיבל ולקהל הרחב.

כמו כן, יעבירו אמני הפסטיבל כיתות אמן הפתוחות לקהל בהרשמה מראש ובתשלום סמלי. פירוט מלא של כיתות האמן וההרשמה נעשית באתר הפסטיבל:

www.redseajazz.co.il

גם השנה תפעל בסמוך לימי הפסטיבל 'תוכנית הצעירים' - פרויקט החזון של פסטיבל הג'אז באילת בשיתוף אגודת ידידי הפסטיבל, אשר שם לעצמו לטפח את דור העתיד של נגני הג'אז בארץ. דור של צעירים שיהוו חלק מהפסטיבל ויתפתחו כמוזיקאים בינלאומיים וכאמני המסורת של הפסטיבל, ולימים יהיו הכוח והמנוף של הפסטיבל. במסגרת הפרויקט יערוך הפסטיבל תחרות 'הרכבים הצעירים' וסדנאות קיץ למוזיקאים מצטיינים שייערכו בעיר אילת.

25 – 27 באוגוסט, נמל אילת, ניהול אמנותי: אלי דג'יברי, הפקה: פורום פקטור. רכישת כרטיסים באתר איוונטים בטלפון  9066*, ובאתר www.eventim.co.il.


חדשות אילת - ערב ערב באילת  

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש