אביזרי בטיחות לכבישים

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 17/7/2019 18:51 ● ערב ערב 2923
נהיגה מהווה מרכיב חיוני בהתנהלות היומיומית של רובנו. הרכב מסייע לנו בנסיעה למקום העבודה, בהסעת הילדים לבתי הספר ולחוגים וכן למטרות פנאי, בילוי ולשם ביצוע פעולות נוספות כחלק משגרת חיינו. אולם, על אף שרבים מאתנו מוצאים את עצמם זמן רב על הכביש, הרי שמדובר בתחום מסוכן למדי אשר גובה חיי אדם וגורם לנזקים חמורים וזאת כאשר אין הקפדה מספקת על אמצעי הבטיחות הנדרשים
אביזרי בטיחות לכבישים

תאונות הדרכים הפכו למכה של ממש בשנים האחרונות וזאת כתוצאה מעלייה חדה במספר הרכבים, איכות כבישים ירודה, היעדר אביזרי בטיחות לכביש וחוסר תשומת לב או רשלנות של נהגים. תאונות דרכים נחשבות לאחת הסכנות הגדולות אליהן אנו נחשפים בכל יום ולכן ישנה חשיבות רבה להשקעה בתחום הבטיחות בכבישים לשם הצלת חיים.

 

צמצום הסכנות והגדלת הבטיחות בכבישים

 

אחת הדרכים היעילות להקטין את הסכנות שבנהיגה בכבישים הינה התקנת אביזרי בטיחות לכביש ולכן, כיום מושקעים סכומים גדולים בתשתיות הכבישים ובאביזרי בטיחות וכלים נוספים שנועדו להגדיל את רמת הבטיחות בדרכים. אביזרי בטיחות לכביש הינם מוכרים לכולנו, אולם אנו נוטים שלא לשים לב אליהם או להתייחס אליהם בהתאם לחשיבותם הרבה. לפניכם דוגמאות לאביזרי בטיחות בכבישים אשר מקטינים את הסיכון שבנהיגה ומשפרים את רמת הבטיחות והביטחון שלנו על הכביש.

 

מראה פנורמית

 

אביזר מוכר למדי אשר נכנס לשימוש במהלך השנים האחרונות באופן מוגבר. מראה פנורמית נועדה להרחיב את שדה הראייה של הנהג וזאת במקומות בהם שדה הראייה הינו מוגבל ובעייתי. מראות פנורמיות מוצבות בצמתים שונים, יציאות מחניונים ועוד והן מאפשרות לנהג לקבל תמונה ברורה האם מגיע הולך רגל או רכב ובהתאם לשמור על מהירות מתאימה ולבלום בעת הצורך. מראה פנורמית מהווה אביזר בטיחות לכביש יעיל ביותר, מדובר בפתרון איכותי המציל חיים וכזה אשר אומץ בישראל ובכל רחבי העולם. הצורה העגולה של המראות מאפשרת יצירת שדה ראייה רחב במקומות בהם שדה הראייה הינו בעייתי. מראה פנורמית מסייעת הן לנהגים והן להולכי הרגל והיא מציגה תכונות התורמות לבטיחות בכבישים.

 

יתרונותיה של מראה פנורמית כוללים:

 

  • שיפור והרחבת שדה הראייה בצמתים, חניונים ומקומות מסוכנים אחרים.
  • התקנת המראות הינה פשוטה באופן יחסי ואינה כרוכה בעלויות גבוהות.
  • מראה פנורמית מותאמת למגוון צרכים, כאשר למרחקים גדולים ניתן לעשות שימוש במראה בקוטר של 80 ס"מ עד למטר.
  • המראות עשויות ממגוון חומרים עמידים דוגמת מראה אקרילית, מראה העשויה מפוליקרבונט ועוד.

 

פסי האטה

 

פסי האטה מוכרים לנו מזה שנים רבות ושכיחות הימצאותם בכבישי ישראל הולכת וגדלה עם השנים. פסי האטה עשויים מפלסטיק או מגומי וצבועים לרוב בצבע צהוב או שחור והם נועדו להאטת כלי רכב ולהקטנת מהירות הנסיעה במקומות המועדים לבעייתיות מבחינה בטיחותית. את פסי ההאטה ניתן למצוא כחלק ממחסומים שונים וזאת במטרה להאט את הרכבים בטרם אלה מגיעים למחסום. פסי האטה נמצאים גם בכניסות לחניונים, בתוך החניונים עצמם ובכל מקום בו נדרשת האטת כלי רכב. פסי האטה הינם אביזר בטיחות לרכב הנחשב כיעיל ומוצלח ולכן השימוש בהם הינו נרחב למגוון צרכים. לפסי האטה ישנו תפקיד חשוב בהתאמת מהירות הנסיעה לתנאי הדרך השונים וזאת בדגש על צמתים ודרכים צרות. פסי האטה יוצרים מודעות אצל הנהג ומדובר בפעולה מניעתית ותודעתית להאטת מהירות הנסיעה ולהגדלת בטיחותה.

 

בטיחות בכבישים הינו נושא בעל משמעות רבה ומצילת חיים, המאמר הבא נכתב בשיתוף עם חברת סימנים מייבאת בלעדית ומשווקת אביזרי בטיחות לכבישים באיכות ובסטנדרט הגבוהים ביותר.


חדשות אילת - ערב ערב באילת  

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש